Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gestaag afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom!

We hebben nu een clubje van 6, bij 8 doe ik hem dicht zo houden we een lekker knus clubje.

Hier vanmorgen weer 1.5 uur gesport. Een uur cardio en een half uur kracht en vanavond nog even kwartier buikspieren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Me zojuist ook ingeschreven voor dit sprintje.
Vorige week is bij mij ineens de knop omgegaan, ik ga afvallen!
Vele pogingen die na 2 dagen weer waren gestrand maar nu ga ik het op mijn eigen manier doen.

De bedoeling was in eerste instantie om elke dag met een vriendin te wandelen maar die kan soms niet of wil soms niet dus ik wandel nu elke dag minimaal 5km en mijn dochtertje in de wandelwagen mee.
Ik verdeel het soms over 2 keer per dag 1 x 3 km en 1x 2km of soms in 1x 5km.

Junkfood ohh zo lekker maar krijg ik niet meer.

S ochtends eet ik magere kwark, tussen de middag gewoon brood savonds warm eten. Tussendoor fruit.
Ik denk dat dit al veel gaat helpen normaal at ik tussendoor vaak een dropje en koekje en vaak savonds makkelijk eten patatje pizza etc.
De sinas en cola ook vervangen voor water of kristal clear dus ik hoop echt dat dit beloond wordt hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Leuk groepje, zo te lezen. Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Ik ben inmiddels al redelijk wat jaren hier op weegclub en daarvoor ook al jaren aan het lijnen en weer aankomen Lachen . Maar ik wil toch wel heel erg graag de kiloos er nu eens blijvend af zien te krijgen. Het hoeft niet snel maar wel definitief eraf, dus gestaag afvallen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 16:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn een leuk klein clubje zo.

Ik heb het sprintje inmiddels gesloten.

Holly; hier 4 maand geleden ook ineens de knop om gezet en gelukkig is hij nog steeds om haha. Het afvallen ging in het begin heel snel maar gaat nu een stuk langzamer.
Oeeh al die lekkere tussendoortjes zijn ook heel verleidelijk en zo lekker.
Ik weet zeker dat het zal lonen gezond ipv ongezond.
Hier ontbijt met kwark of magere yoghurt en muesli, middag kwark of bananenpannenkoekjes of groenten. Ik eet eigenlijk geen tot bijna nooit meer brood. Avond ook warm eten en tussendoor kwark en fruit met wat noten.
Hier 2x in de week 1,5 tot 2 uur in de week sportschool en 4x in de week een uur wandelen.

Pien5; welkom! Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 17:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hanjah89 schreef:
We zijn een leuk klein clubje zo.

Ik heb het sprintje inmiddels gesloten.

Holly; hier 4 maand geleden ook ineens de knop om gezet en gelukkig is hij nog steeds om haha. Het afvallen ging in het begin heel snel maar gaat nu een stuk langzamer.
Oeeh al die lekkere tussendoortjes zijn ook heel verleidelijk en zo lekker.
Ik weet zeker dat het zal lonen gezond ipv ongezond.
Hier ontbijt met kwark of magere yoghurt en muesli, middag kwark of bananenpannenkoekjes of groenten. Ik eet eigenlijk geen tot bijna nooit meer brood. Avond ook warm eten en tussendoor kwark en fruit met wat noten.
Hier 2x in de week 1,5 tot 2 uur in de week sportschool en 4x in de week een uur wandelen.

Pien5; welkom! Heel veel succes!

Wat goed hanjah!
Hier wil ik de middag ook nog vervangen door kwark maar het was niet meer in huis haha
Wat voor noten eet je en doe je gewoon een paar lepels muesli door de kwark?
Hoeveel kwark eet je als ontbijt en lunch?

Sorry voor de vele vragen.

Vanmiddag 3.5 km gewandeld en zonet na het avondeten weer 3.5 km gewandeld. Gaat me goed af al zeg ik het zelf haha

Avondeten wil ik ook zo laten mijn kinderen en partner eten ook gewoon avondeten.

Hoeveel ben je in de afgelopen 4 maand afgevallen als ik mag vragen. Ik ben nu 80 en wil dolgraag naar de 70 / 65

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 19:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet 225 gram magere kwark als ontbijt met 40 gr muesli. Als lunch ga ik gaan voor de optimel Griekse stijl of kwark, heerlijk zijn die haha. In de avond neem ik weer 225 magere kwark met cranberry noten mix van de dujvis. Deze zijn ongezouten en bevallen mij goed.

Ik ben nu 15 kg afvallen in 4 maanden en moet nog 15 kg ongeveer. Gaat jou ook zeker lukken om je doel te behalen.

Avondeten eet ik hier ook samen met mijn zoontje, alleen eet ik geen vlees en hij wel. Vlees weg laten heeft mij heel goed geholpen met afvallen.

Netjes met lopen vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 19:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hanjah89 schreef:
Ik eet 225 gram magere kwark als ontbijt met 40 gr muesli. Als lunch ga ik gaan voor de optimel Griekse stijl of kwark, heerlijk zijn die haha. In de avond neem ik weer 225 magere kwark met cranberry noten mix van de dujvis. Deze zijn ongezouten en bevallen mij goed.

Ik ben nu 15 kg afvallen in 4 maanden en moet nog 15 kg ongeveer. Gaat jou ook zeker lukken om je doel te behalen.

Avondeten eet ik hier ook samen met mijn zoontje, alleen eet ik geen vlees en hij wel. Vlees weg laten heeft mij heel goed geholpen met afvallen.

Netjes met lopen vandaag!

Dankjewel voor de info. De kwark savonds heb je gewoon als extra voor savonds?

Ik wil savonds na het avondeten ook nog wel wat.
Wat goed van je dat je al 15 kwijt bent zeg jeetje.

Ik heb vanochtend om half 9 gelijk weer een rondje gewandeld van 4 km.
In totaal nu vanaf maandag al 15.4 km gewandeld.
Ik probeer 2 keer per dag te wandelen dus vanavond nog een wandeling van 3 / 4 km.

Eet je tussendoor ook nog fruit of iets?

En voor de rest veel water drinken zeker. Dat is iets wat ik mij nog echt niet aanleren ik hou niet zo van water haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Spacey

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Holly schreef:
En voor de rest veel water drinken zeker. Dat is iets wat ik mij nog echt niet aanleren ik hou niet zo van water haha

Dat probleem heb ik ook. Ik los het op door warm water (lichaamstemperatuur) te drinken, dat krijg ik makkelijker weg dan koud water. Ik vul een flesje van een halve liter en voor de lunch en voor het avondeten drink ik een flesje leeg. Dan heb ik èn een halve liter water binnen èn ik heb minder trek, omdat er al wat in de maag zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 12:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voorbeeld van mijn dag;

Ontbijt
Magere kwark 225 gr
40 gr muesli
2 kopjes koffie

Tussendoor
Snack a jack

Lunch
450 gr Kwark of bananenpannenkoekjes of gevulde paprika

Tussendoor
2 stuk fruit

Avond
100gr Aardappels
200gr Groente
Vlees vervanger

Avond
30gr Noten mix
225 gr Kwark

Ik eet na het avond eten idd ook nog wat, wij eten vroeg avond eten rond half 5 vandaar dat ik dan in de avond nog honger heb.
Het is toch zoeken wat voor je zelf het beste werkt. Voor mij werkt dit goed, in de ochtend als ik gesport heb eet ik bv kwark met extra proteïne voor mijn spierherstel, verder drink ik 3 liter water en veel thee tussendoor.

Voelt heerlijk he een wandeling in de ochtend. Hier vanmorgen 6km gewandeld. Vanmiddag moet mijn zoontje naar de zorgboerderij en dat is een eindje fietsen dus ook nog aardig wat aan het fietsen vanmiddag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 12:30    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Kan en mag ik nog meedoen met jullie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9