Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gemotiveerd het nieuwe jaar in.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen gestart met een dieetpro shake, en vanmiddag heb ik mijn eerste groene smoothie gemaakt. Lekker! Straks nog een cracker met ei, en eind van de dag nog een cracker, weet nog niet wat er op. Hummus vergeten mee te nemen uit de supermarkt, dus morgen maar even halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het bij iedereen?
Ik vind het weekend altijd lastig.
Net bij mijn schoonouders de kinderen opgehaald en meegegeten.. (kibbeling) en vanavond nog naar verjaardag..
zijn jullie nog een beetje gemotiveerd?.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 18:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier vanmorgen gewogen en weer iets eraf na vrijdag (dat is mijn officiële weegdag). Heb dit weekend netjes gedaan, ben er best trots op. Wel zaterdagavond tijdens filmavond een klein beetje chips genomen, maar daar bij gehouden (rest van het gezin niet, maar kon het prima weerstaan).
Ook dat voelt goed, dus ja, trots op mezelf!

Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:56    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Vanmiddag komt mijn nieuwe weegschaal, pfff spannend, hopelijk niet ineens stukken zwaarder haha

Toen ik mijn weegschaal kocht ben ik naar de mediamarkt gegaan en op allemaal gaan staan. Degene die mij het lichtste maakte heb ik toen gekocht Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 13:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Esser schreef:
CrazyMoon schreef:

Toen ik mijn weegschaal kocht ben ik naar de mediamarkt gegaan en op allemaal gaan staan. Degene die mij het lichtste maakte heb ik toen gekocht Lachen

Lachen Lachen hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 13:42    

Reageer met quote
Heb even een oppepper nodig.. heb al 2 dagen hoofdpijn en merk dat ik nu neig naar iets lekkers en zoets.
Gelukkig nog niet toegegeven want dan is het hek van de Dam. Maar motivatie is ver te zoeken.. ook sporten vanavond (na de persconferentie) heb ik nog geen puf in.

Hoe is t bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 16:51    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Straks naar mijn diëtiste. Spannend. Ik hoop iets kwijt te zijn maar gelijk is ook al fijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:20    

Reageer met quote
Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik zie dat je weer wat kwijt bent silmar, super!

Morgen weer mijn weegdag, maar ik weet al dat er weer iets af is. Vanaf vandaag ben ik ook Myfitnesspal weer aan het invullen. Ik was benieuwd hoeveel ik koolhydraten en calorieën ik op een dag binnen krijg en of ik het netjes doe Lach en dat gaat goed. Vind het wel lastig hoe ik iets moet berekenen als ik voor meer personen wat ga maken zoals pastasaus of zoals zaterdag hachee.

Ik weet alleen dat ik meer moet bewegen, maar met 3 kinderen thuis is dat overdag gewoon lastig. Éen zoon moet ik helpen met zijn schoolwerk (groep 5), de andere heel soms (groep 8 ). Oudste (2e klas) doet het allemaal zelf.

Ik heb net onze slaapkamer opgeruimd, en ik wil eens kijken of ik tijdens hun pauze in de ochtend (mogen ze even iets voor hunzelf doen) dat ik dan een half uurtje een fitnessblender lesje ga doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 16:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yep, een mooi groen hokje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jan 2021 8:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5