Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

geen suiker, geen pakjes, geen snacks

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
wie doet er mee een maand geen suikerproducten nemen, geen maaltijd-pakjes en niet snacken (chips, koeken e.d.).
1 dag per week een sneak-dag (we hoeven onszelf niet te kwellen) waarop je wel een koekje of wat chips oid mag.

Starten op 1 april (geen grapje).
Laten we elkaar helpen met tips en tricks om door de lastige momenten te komen. Suggesties voor gezonde ontbijtjes, lunches en tussendoortjes zijn ook altijd welkom!

Ik ben nu 2 weken al bezig en het is best ff lastig en goed opletten. Vooral op bepaalde momenten dat je ongemerkt de gewoonte hebt opgebouwd om te snoepen (bv als de kinderen uit school komen, of tijdens het koken oid).
Wel heb ik gemerkt dat ik op m'n sneakdag helemaal niet meer zo de behoefte heb om te snacken, en het beter bij een kleinere hoeveelheid kan laten.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 10:37    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
hoi hoi

wat leuk, ik doe gezellig mee.. ik eet al bijna 2 jaar geen zakjes/pakjes en zo min mogelijk suikers ed.. en het bevalt me prima.. als ik het wel es eet, zoals afgelopen weekend met een high tea dan ben ik meteen daarna erg moe en barstende hoofdpijn.. wat een troep is die suikers..

btw afvallen is geen must voor mij, maar zou het wel leuk vinden als ik nog wat afval.. ik eet inmiddels in het weekend minimaal 1 dag waar ik zin in heb...

iedereen hele veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 11:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wat leuk dat je meedoet.

wie doet er nog meer mee? kunnen we elkaar stimuleren en door de moeilijke momenten slepen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 8:45    

Reageer met quote
ja ben erg benieuwd of we nog meer volgers krijgen, hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Toevallig kom ik hier terecht. Het lijkt me leuk om mee te doe met jullie.
Pakjes en zakjes gebruik ik bijna niet meer en dat bevalt uitstekend. Verder ban ik suikers uit, wat een troep is het toch! Maar ja... af en toe toch ook wel lekker. Maar steeds minder lekker merk ik. Ik raak het gelukkig ontwend.

Afvallen wil ik graag nog een paar onsjes, ik zit bijna op een gezond bmi. Ik probeer veel te wandelen en daarmee vet te verbranden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 20:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk!
Pakjes doe ik inderdaad amper meer aan. Mijn man pakt er helaas nog wel eens naar, maar dat is gelukkig niet zo vaak. Suiker is nog best lastig om helemaal te bannen. Elke keer een traktatie overslaan (en zovaak hebben we die niet) vind ik t spartaans.

Helaas moet er bij mij echt nog wel een hoop af. nog 14 kg minimaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 8:21    

Reageer met quote
Ik kook voor me zelf altijd zonder pakjes en zakjes de laatste 2 jaar.. maar ben nu langzaam weer aan het overstappen naar "gewoon" eten en eet weer vaker met mijn gezin mee en vind het lastig om dan geen pakjes en zakjes te gebruiken omdat ik bang ben dat hun dat niet lekker vinden.. ach het zal er vast langzaam en zeker wel inkomen denk ik..

Suikers, ik kan der aardig vanaf blijven, maar een traktatie sta ik niet altijd meer af.. ik ga der wel bewuster mee om..

Had afgelopen weekend een high tea met een stel meiden in Utrecht.. heerlijk genoten van alles maar zo bij het verlaten van het tentje barstende hoodpijn van al die suikers zo niet meer gewend.. dus volgende keer doen we wat rustiger aan denk ik..

Ik hoef niet echt meer af te vallen.. maar wil wel gezonder leven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 13:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vreselijk...wat een week. Hoor 1 avondje Chinees buffet een kilo zwaarder en hele week super steng geweest met suiker en snacken. En gewoon er een week over doen om die kilo eraf te krijgen. Frustrerend!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 22:06    

Reageer met quote
chinees ed is echt funest die gerechten zitten boordevol suikers waardoor je die kilo gauw creeert.. want suikers slaan vocht op.. ws is het merendeels vocht die kilo maar toch echt fijn werkt het niet

Ik ben dol op aziatisch eten maar ik probeer het echt te beperken, hoe lekker ik dat ook vind.. al gaat het wel lastig met een Thaise vriendin om de hoek die steeds met heerlijke gerechten aan de deur staat.. nu moet ik wel zeggen dat zij totaal anders kookt dan in een restaurant ed.. want bij haar is echt traditioneel thais..
Ik ben op koningsdag weer bij haar uitgenodigd om te komen eten samen met een hele groep thaise vriendinnen van haar, is echt super gezellig vorig jaar ook.. en vooral heerlijk..

Ik weet dat nu dus van te voren en ik houd er dan ook de hele dag rekening mee dat ik bij haar ga eten, want voor mij komt standaard de suikerpot op tafel omdat hun echt heel pittig eten en dat is voor een oer hollander echt niet te doen.. al probeer ik de suiker wel te beperken maar soms is het echt nodig helaas Rollende ogen Rollende ogen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 10:41    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wel een goed streven dit. Die suikers en pakjes zijn ontzettend slecht voor de gezondheid. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 11:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4