Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

geen suiker, geen pakjes, geen snacks

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik ben gelukkig geen zoetekauw, dus dat moet lukken, hoop ik.
Wow, Miranpeet, wat ben jij een hoop kilo's kwijt ! Geschokt Hoe heb je dat gedaan ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 14:20    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Thnxxx

Ik heb 1,5 jaar Koolhydraatarm gegeten maar eet sinds een aantal maanden alles weer maar let op mijn calorie inname en minder koolhydraten dus niet en en en maar of of of

Daarnaast wandel ik sinds 2 maanden redelijk veel en soort 2x per week een half uur HIIT circuit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Nan75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik wil ook graag meedoen.
Ik eet geen suiker dus daar hoef ik niet mn best voor te doen.
En pakjes en zakjes zit suiker in dus daar doe ik ook niet aan.

Vind dit sprintjes dus erg goed bij mij passen.

Mijn snaaimomenten zitten hem dus in nootjes en eventueel chips.
Zout ben ik ook slecht mee.
Dus moet zeker wel mijn best doen, maar een keertje de fout in gaan met suiker zit er voor mij gelukkig niet meer in.
Ben afgekickt en wil nooit meer aan die zooi komen.
Het is echt verslavend en we hebben het niet nodig in onze schijf van 5.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ha Miranda. Klinkt goed, dat Thaise eten. Tip: als je iets heel heets eet, dan kun je dat oplossen door daarna wat brood te eten. Het zetmeel vormt een laagje op je tong waardoor de capsaïcine uit de pepers minder invloed heeft. Of: Zuivel (bv melk) en/of zuur (bv citroen) breekt de capsaïcine af.
Scheelt misschien weer een paar schepjes suiker Lachen
Heel veel plezier bij het etentje !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 apr 2018 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag met jullie mee! Wat dat betreft heb ik nog heel wat te leren, ik leef van pakjes/zakjes/afhaal/kant en klaar de laatste jaren Schaam Schaam . Ik weet dat dat niet goed is en merk aan mijn energie dat het de verkeerde kant op gaat. Ben nu op het zwaarste van mijn hele “carrière? hier en dat moet echt weer de andere kant in! Ik zal mijn eten weer gaan ingeven in app en meer bewegen. Hopelijk lukt het ook om van het makkelijke eten af te blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kaatje, welkom hier. Hopelijk kun je hier inderdaad motivatie en inspiratie vinden.
Ik zie aan je grafiek dat je langzamerhand steeds meer omhoog bent gegaan in gewicht. Jammer! Maar je bent zelf degene die dit kan stoppen of zelfs omkeren... alleen, dat gaat niet vanzelf.

Andere keuzes maken in voedingsmiddelen kan een goed begin zijn. Teveel ineens willen werkt trouwens ook niet.
Je kunt proberen om bijvoorbeeld geen soep uit blik of pak meer te nemen, maar zelf soep te gaan maken. En al die andere pakjes/zakjes laat je dan eerst even. Of je kiest een ander ding, wat je wilt verminderen of uitbannen.

Succes!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
We zijn zo al met een lekker clubje. Welkom allemaal!

Hier is het nog suikerooms met vallen en opstaan. De loze momenten thuis zijn het zwaarst. Net voor je gaat koken. Of net voor de thee s avonds bv.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik moet inderdaad de andere kant weer op en dat zal ik zelf moeten doen. Ik geloof dat nu de meeste kant en klare maaltijden wel op zijn. Afgelopen week al wat extra verse groentes ingeslagen zodat de maaltijden gezonder zijn. Ik gebruik nog wel groentemixen / gesneden groentes uit gemak. Ik moet ergens beginnen Lachen .
Ik heb het vooral s avonds later op de avond moeilijk. En dat is natuurlijk helemaal slecht dus ik zal proberen om na 20uur niks meer te eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Er is niks mis met gesneden groentemixen hoor. Het enige is dat het duurder is dan ongesneden.
Gisteren een roerbak gemaakt voor mezelf omdat manlief ovenschotel uit pakje had gemaakt. Ik had rundvleesreepjes. Beetje zout en peper. Wat knoflook erbij. Chinese kool, paprika, courgette, lente uitjes, sambal, gember en beetje chilisaus en ketjap. Daar zit helaas wel suiker in en daarom maar beetje gedaan. Maar was gruwelijk lekker.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 6:51    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi ik doe ook mee, vanaf dinsdag geen suiker. Pakjes en zakjes doe ik al zo min mogelijk. Snacks eet ik ook niet zo vaak, behalve patat vind ik het eigenlijk niet zo lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 8:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4