Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Geen gram meer aankomen!!!!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Poppie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 150 punten max!

Reageer met quote
Hallo, moedige afvallers! Erg blij

Bij deze een voorstelrondje van mij. Ik heet Pien, ben 30 en weeg ruim 70 kilo, dat is een BMI van 25,1.
Ik kan sinds een jaar ineens niet meer eten wat ik wil, wat best schrikken is. En daardoor snoep ik teveel, ik deed dat altijd al maar dat had toch geen gevolgen. Vorig jaar (en vele jaren daarvoor) woog ik zo'n 64 kilo, en daar voelde ik me best lekker bij. Maar ik begon in eens aan te komen. Toen ik ook nog smoorverliefd werd en ging samenwonen was het niet meer te houden, en nu weeg ik dus ineens zes kilo meer.
Mijn moeder en zus ken ik niet anders dan jo-jo-end, en ik heb daarom altijd gezegd dat ik niet ga lijnen. De strijd die ze voeren, en het gevoel te falen als ze een keer wat lekkers eten, Nee.
Maar nu moet er toch echt iets gaan gebeuren en heb ik met een hoop info van internet mn eigen programmaatje verzonnen en ga eens kijken hoe het werkt.
Eerste en belangrijkste doel is: Geen gram meer aankomen!!!!
Tweede doel en hopelijk het gevolg van mijn eetprogramma: heel rustig afvallen.
Hoe ik het wil doen? Ik ga met een puntendieet (1 punt is 10 calorieen) bijhouden wat ik eet, en mag nooit over de 150 punten.
Ik heb zo'n 2100 calorieen per dag nodig dus ik zal als het goed is toch langzaam gaan afvallen, maar kan met 150 punten nog best iets snoepen. En daarbij doe ik 2x in de week pilatus en ga ik lekker veel wandelen met ons jonge hondje (die ik vanwege zn leeftijd voorlopig dus vooral zal dragen haha)
En dit wil ik dan volhouden tot ik geen schema's meer nodig heb om te weten wat ik op een dag mag eten zonder dat het teveel is.
Een manier van leven dus, en echt wel haalbaar, lijkt me.

En tja, als het dan uiteindelijk lukt om 64 kilo te wegen, dan ben ik natuurlijk helemaal blij!

Groetjes en iedereen heel veel succes,
Pien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Pien!

Een goed begin is het halve werk: je hebt onze site gevonden om af te vallen Duim .

Ik weet niet hoever je al bent met het doorspitten van de site en dus weet ik ook niet of je al een eet- c.q. dagboekje hebt aangelegd, daarom geef ik je deze link:

welkom-nieuw-lid-hier-vind-je-uitleg-hoe-de-site-werkt

even door, daarin staat hoe de site werkt.

Als je verder nog vragen hebt of dingen op te merken, doe het gerust.

Veel succes met afvallen via het puntensysteem en veel plezier op deze site!

Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 14:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Bianca,

Dank je wel!
Ik zit inderdaad al wat rond te kijken, en vooral met plaatjes in mn profiel te spelen Lach

Ben nog niet zeker of ik ook een dagboekje bij ga houden, want ik heb ook al mn puntenschriftje, maar ik ga zeker gebruikmaken van de recepten en tips die ik op deze site tegenkom! Echt super!
Ben ook naar profielen en dagboeken van anderen aan het kijken en ik vind het zo knap, al die afvallers! Ik heb het zelf nog nooit gedaan en ben dus heel benieuwd wat voor effect mn plannetjes gaan hebben.

Misschien dat ik de info die ik verzameld heb over eten, lijnen, verbranding ed ook nog eens hier op een forum ga zetten, maar ik verwacht eigenlijk dat dat hier allemaal al wel ergens staat! Lach

Groetjes en bedankt voor je reactie!

Pien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Poppie schreef:
Misschien dat ik de info die ik verzameld heb over eten, lijnen, verbranding ed ook nog eens hier op een forum ga zetten, maar ik verwacht eigenlijk dat dat hier allemaal al wel ergens staat! Lach

Groetjes en bedankt voor je reactie!

Pien

Graag gedaan, doe er je voordeel mee en info van jou is natuurlljk altijd welkom Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 14:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha, ik bedenk me dat ik eerst maar eens moet kijken of het bij me werkt, voordat ik die info hier achterlaat!
Maar ik beloof: Als de theorie overeenkomt met de praktijk, dan maak er een mooi documentje van.

Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 14:29    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Poppie.
Succes met die paar kilootjes te veel.
Gelukkig zijn het er niet zo heel veel, maar dat zegt niet dat het makkelijk gaat ze kwijt te raken.
Smile Wees de komende tijd extra lief voor je weegschaal, en wie weet....
Bye (Nederlands=Dag) Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Tirsa

Dieet: Gezond eten, kcal tellen

Reageer met quote
Welkom, Pien, en heel veel succes! Het is inderdaad belangrijk om langzaam maar zeker af te vallen. Wie te hard van stapel loopt, maakt een blauwdruk aan om te gaa jojo-en: wat er snel af is, komt er ook snel weer aan.

ZEt'm op! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Pien,

Welkom. Veel plezier hier. Het gaat je vast lukken om die kilo's af te vallen, al zal het niet in één week lukken. Maar het komt goed. Veel succes en tot lezens!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2008 23:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom op het forum van de weegclub, en veel succes

https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 apr 2008 19:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1