Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
ja Ineke en Marian,

Wij zullen allen bekend zijn met verdriet, dat kan niet anders in een mensenleven, ieder gaat daar op zijn eigen manier mee om, maar inderdaad zo waar: soms voel je het en soms niet.

Missy, ja, dat is een heftig gedicht. Ik heb even teruggebladerd en kreeg gelijk weer prik ogen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2015 22:30    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Klopt Twompie.
Ik zet smorgens bij de foto van mijn man ern kaarsje, electrisvh. Moet dan altijd lachen. Die foto kijkt me zo vrolijk aan. Die lach was ook voor mij, ik maakte de foto nl.
Ik zeg dan wels erns, raar he, dat ik best happy ben.
Maar moeilijke momenten zijn er genoeg. Nu bv eerder de rolluiken neer. En dan, meteen maar de voordeur op dubbelslot?
Da denk ik wel eens, is het dat nu, voor de rest van mijn leven?
Maar ben dan metern boos op mezelf. Heb de hondjes om me heen dartelend en morgen komt jongste met gezin en weekend middelste en zondag oudste. Dan denk ik, je hebt veel verloren maar hebt mooie herinneringen en nig zoveel liefhebbends over.
Denk dat het met veel mensen met verlies zo gaat denk ik.
Vooral dezer dagen.
Zaterdagavond is er ern mis, doet schoonzus voor overleden familieleden. Daarna gezellig samenzijn bij haar thuis.
En volgende week zondag kaarten voor een memoryconcert. Altijd zoooo prachtig. Voor familieleden van "klanten" van de begrafenisondernemer. In het kasteel van boxmeer in de kapel van het kasteel, nu verzorgingshuis. Ik ga al voor de derde keer met oudste schoondochter.. De weg erhern, de bomen in herfsttooien, geeft allemaal in deze tijd het memorygevoel. Zul jij ook wel kennen. Mijn schoonmoeder verloor haar man en toen haar eerste kind. Ik vroeg wat was het ergste. Ze zei, haar kind,dat was 29, en moest ze heel erg huilen Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 0:25    

Reageer met quote
ja, Marian, alles heel herkenbaar. Ook dat van je schoonmoeder.

Een kind is niet te vervangen. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 22:02    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Kussen Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 22:05    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lieve Twompie,

Ik was vanmorgen opgestaan en keek even in de post en zag de link naar dit prachtige dagboek.
Tranen in mijn ogen, ik ben dan nog maar op bladzijde 3, wat een verhaal, maar wat een emoties. Liefde, wanhoop, dankbaarheid, verdriet en kracht....en moederliefde!

Dan lees ik het verhaal over dat muziekje waar je dochtertje niet tegen kon en de reactie daarop van andere ouders, ik zit gewoon een partij te janken hier. Totaal geen empathie, hoe moet je je gevoelt hebben bij al dat verdriet wat je hebt gehad en je dochtertje, ontzettend.

Maar ook mooie herinneringen, het leven zoals je dochter het gedragen heeft, wat een power. Maar ook hoe jullie het allemaal gedragen hebben, wat is het veel, veel te veel om dat allemaal te moeten dragen?

Wat een mooi idee om dit alles te delen en wat lief van Ellen en Helma, dat zij je hierbij geholpen hebben. Ook de lieve reacties zullen je goed doen, want iedereen is er zo confuus van.

Wat worden we wakker geschut door deze ervaringen te lezen van bijzondere mensen en het blijkt maar weer eens dat we moeten leren dat we elkaar lief moeten hebben, ongeacht kleur, aard of type mens je ook bent. Laten we de mens nemen zoals ie is, want soms schuilt er zo'n groot verhaal achter een persoon en bij voorbaat respect hebben voor mensen, ook al zijn/doen ze een beetje vreemd.

Laten we elkaar wat meer lief hebben.

Heel veel sterkte lieve Twompie, diep respect en we sluiten je lieve dochter alsnog in onze harten, zodat ze niet alleen is, waar ze ook zou mogen zijn.

Lieve groet van Crebster, dit dagboekje heeft me ontzettend aangegrepen en ben nog lang niet klaar met lezen.

Dikke knuffel en wens je een mooie dag lieverd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 dec 2015 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Crebster schreef:
Laten we elkaar wat meer lief hebben.

ja, laten we dat nu eens echt doen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2015 13:57    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Zo mooi verwoord Crebster Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2015 19:16    

Reageer met quote
Mooi, lief en héél liefdevol Crebster.

Ben het met je eens: accepteer ieder mens zoals hij is.

Het is volgende week al 25 jaar geleden dat mijn Catharina overleed. Ik appte van de week aan een zusje dat ik mij haar niet als 53 jarige voor kon stellen.
Er bestaan toch 'verouderingsprogramma's' voor foto's? Moet ik misschien eens naar op zoek gaan.

Bedankt voor je lieve mail Crebster, ben er heel blij mee. Mathilde

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2015 20:08    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Twompie schreef:
Mooi, lief en héél liefdevol Crebster.

Ben het met je eens: accepteer ieder mens zoals hij is.

Het is volgende week al 25 jaar geleden dat mijn Catharina overleed. Ik appte van de week aan een zusje dat ik mij haar niet als 53 jarige voor kon stellen.
Er bestaan toch 'verouderingsprogramma's' voor foto's? Moet ik misschien eens naar op zoek gaan.

Bedankt voor je lieve mail Crebster, ben er heel blij mee. Mathilde

Graag gedaan lieve sterke Mathilde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2015 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wat lang geleden 25 jaar, maar voor jou niet Mathilde.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 12:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 141, 142, 143 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 142 van 151