Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zo zie je maar, er zijn meer mensen met Catharina bezig in gedachten.
En die Tante Hennie schrijft alles op in een dagboek, kan me voorstellen Mathilde dat je er emotioneel van wordt.
Houden van, gaat nooit over.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2013 11:05    
Vrouw Weeggegevens   mvnadine

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb juist ff hier zitten lezen en al ken ik jullie niet een brok n mijn keel wat was catrien een dappere vrouw gewoon door gaan ...... Artsen geven 2 maanden het word 28 jaar. 28 jaar kunnen genieten van het leven al is het op je eigen manier geweest!

Heeeeeeeeel veel sterkte het verlies van een kind is zwaar.

Maar daarboven zijn genoeg mensen waar ze samen mee is vooral haar papa exact een jaar eerder gegaan....

Een groot gemis voor de naaste maar een mooie gedachte dat ze weer samen zijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2013 12:27    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
lieve Mathilde.
voor het eerst sinds mijn man een jaar terug overleed ben ik helemaal alleen, behalve twee logerende kleinkinderen boven in bed. ik had een rotavond.
ik voelde me zo leeg, zo vol verdriet, dit zijn de dagen waarbij we bij hem in coma, waakten, 60 uur achter elkaar, , waarna op 22 mei de apparatuur werd uitgeschakeld. vandaag overdag waren kinderen en kleinkinderen hier. twee kinderen zijn hier iachtergelaten zodat ik me niet alleen zou voelen Sip een beetje triest, was ik rond aan het kijken op weegclub, de verhalen lezend, tot ik dat over Catrien tegen kwam.
ik ben ruim een uur aan het lezen geweest. ben nog lang niet klaar. maar voel me nu anders, niet meer dat verstikkende gevoel in mijn keel. het verhaal over het leven en sterven van jouw dochter, heeft me rustig gemaakt, getroost. wat een prachtkind heb jij mogen hebben. wat zul jij trots op haar zijn. maar je moest ook het grootste verdriet ervaren wat er bestaat. je kind te verliezen. als ik dit alles lees, en nog maar een paar van Catriens gedichten, voel ik me een beetje getroost in mijn verdriet.
ik ben zo blij dat ik de verhalen over en van Catrien tegenkwam.
juist op deze avond. bedankt Mathilde.
liefs, Kussen , marian.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 0:38    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
De gedichten van Catrien kunnen inderdaad troosten...
Wat geweldig toch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013 9:23    

Reageer met quote
Marian, sterkte met het verlies.
Wat fijn dat je de verhalen van Catrien gevonden hebt en daar veel troost in gevonden hebt.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 mei 2013 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
marianc schreef:
lieve Mathilde.
voor het eerst sinds mijn man een jaar terug overleed ben ik helemaal alleen, behalve twee logerende kleinkinderen boven in bed. ik had een rotavond.
ik voelde me zo leeg, zo vol verdriet, dit zijn de dagen waarbij we bij hem in coma, waakten, 60 uur achter elkaar, , waarna op 22 mei de apparatuur werd uitgeschakeld. vandaag overdag waren kinderen en kleinkinderen hier. twee kinderen zijn hier iachtergelaten zodat ik me niet alleen zou voelen Sip een beetje triest, was ik rond aan het kijken op weegclub, de verhalen lezend, tot ik dat over Catrien tegen kwam.
ik ben ruim een uur aan het lezen geweest. ben nog lang niet klaar. maar voel me nu anders, niet meer dat verstikkende gevoel in mijn keel. het verhaal over het leven en sterven van jouw dochter, heeft me rustig gemaakt, getroost. wat een prachtkind heb jij mogen hebben. wat zul jij trots op haar zijn. maar je moest ook het grootste verdriet ervaren wat er bestaat. je kind te verliezen. als ik dit alles lees, en nog maar een paar van Catriens gedichten, voel ik me een beetje getroost in mijn verdriet.
ik ben zo blij dat ik de verhalen over en van Catrien tegenkwam.
juist op deze avond. bedankt Mathilde.
liefs, Kussen , marian.

Lieve Marian,

Het is alweer een poosje geleden dat je dit schreef. Ik heb wel veel aan je gedacht, maar ik reageer meestal pas als Catharina van pagina 1 dreigt weg te zakken.

Maar zulke berichtjes zoals van jou, zijn voor mij altijd zeer troostvol. Het idee dat mijn zo geliefde Catharina nog zoveel jaar na haar dood anderen troost kan bieden, vind ik geweldig!!!

Dus dank je wel. En jij sterkte met verder moeten leven met een gat in je hart. In je ziel. In je lijf! Ik weet dat het zwaar is, maar ik weet ook dat vele mensen dat moeten doorstaan en toch verder leven. Je hebt nog kinderen en kleinkinderen gelukkig!

Liefs van mij, Mathilde

Ook Ineke, Nijne bedankt voor jullie enorme trouw aan Catrien.

mvnadine, ook jij hartelijk dank voor je lieve en opbeurende woorden.

Alle mensen die hier geweest zijn en al is het maar een paar gedichten gelezen hebben: dank, dank, DANK!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2013 21:42    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2013 22:55    

Reageer met quote
Vind het een eer dat we dit mogen delen.
Liefs Ineke.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 aug 2013 16:36    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Dag Catrien, bijzonder mens, ik kom even dag zeggen op je verjaardag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2013 16:10    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
kus, voor de mamma van Catrien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 aug 2013 16:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 134, 135, 136 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 135 van 151