Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Alsof haar ziel/haar wezen, omringd door de mensen die ze liefheeft, zich al los heeft gemaakt van haar lichaam........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010 19:39    
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Heb effe vluchtig gelezen , maar dit moet ik sereen lezen en laten doordringen , straks als ik meer tijd heb .
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dank je Mirre. Ik deel dit graag met jullie omdat - ik heb het al vaker gezegd - Catrien dit fijn gevonden zou hebben. Daar ben ik zó zeker van.......

Hinke, ik vind - achteraf gezien - vanaf Eeuwig licht dat Catrien zich al aan het onthechten was. En met elk gedicht daarna steeds meer. En nu klinkt zij sereen...... Mooi gezegd!

Chrisje, je hebt gelijk. Met snel lezen doordringt het niet zo. Take your time: je hebt het zelf ook niet gemakkelijk hoorde ik. Kussen

Wit vuur 2 lijkt op Wit Vuur 1: volledige overgave, volledig loslaten van haar leven.

Vanaf het moment dat Catharina niet meer wilde dialyseren heeft zij bij iemand van onze - in brede zin - op schoot gelegen. Het waren, zoals Lotje al eerder zei, warme en liefdevolle dagen. Mijn hele familie is geweest en heeft afscheid kunnen nemen.

Niet iedereen had evenveel begrip voor haar, maar als ze weggingen had Catrien iedereen "omvergepraat" en begrepen zij het hoe en waarom zij dit wilde.

Als ze weggingen zei ze "zullen jullie goed voor mama zorgen". En steeds maar weer: "Zo is het goed".

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 20:56    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Heftig en schitterend Mathilde, wat een kanjer was die dochter van jou!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik zit met een brok in mijn keel.
weet geen woorden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2010 16:03    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Twompie schreef:

Tja Catrientje , dit is iets waar je echt mee bezig bent , en stillaan begint het vorm te krijgen , maar je voelt je niet alleen , en dat is een fijn gevoel ik denk ook aan Mayra Mathilde , en daardoor heeft ze vrede met alles heb ik het gevoel ?
Zo wondermooi geschreven , kwamen die woorden alleen van haarzelf ? ze is wonderlijk jouw kind Mathilde !!!
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 12:06    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Twompie schreef:

Niet bang , komt hier weer naar voren , maar wel bang om zonder liefde te gaan , en dat begrijp ik dan weer helemaal niet ???
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 12:08    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Twompie schreef:

Nou is ze wel echt met alles bezig in dat kleine hoofdje van haar , een kist lijkt haar af te schrikken , opgesloten , niet weg meer kunnen , zo lijkt het me in haar hoofdje te gaan , ze wil wel praten maar ook niet omdat ze weet dat ze haar geliefden hier pijn mee doet , zo moeilijk is dat gegeven .
Catrientje , je bent een moedig mensje en hebt veel meer hersenen dan vele anderen hier op onze planeet .
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 12:12    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Twompie schreef:

Dit is zo mooi .... zo sereen , en fijn , ze heeft met alles vrede in zichzelf , en gaat naar een ander leven in lotusbloemen , het plaatje klopt helemaal zoals zij het wil en wou , zo rustig in liefde !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 okt 2010 12:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 111 van 151