Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

GarField000

Auteur Bericht
Man   GarField000
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi. Ik probeer het nog maar een keer.
2 dagen terug aangemeld en heel lang verhaal getypt ... volgende dag alles weg, post en account ....

Maar goed. Ik ben Marc. 50 jaar ondertussen en te zwaar.
Hoofdzakelijk de buik maar heb ook best een dikke kop.
Jaar of 10 woog ik bijna 100 en afgevallen tot 85. Vooral door sport (skeeleren) en gezond eten (Weight Watchers).
Bij de 85 dacht ik ok en nu gewoon doorgaan.
Helaas zijn mijn eetgewoontes een beetje vervallen na de scheiding. Ik eet doordeweek vooral makkelijk. Pizza. Bami uit de magnetron met pindasaus. Lasagne, ook uit de magnetron, brood, patatjes (frituur heb ik destijd weg gegooid). Vrijdag kapsalon. Weekend iets gezonder, maar ook weer niet je van het.

Ik merk nu dat ik moeite krijg met veters strikken. Ik heb al nieuwe shirts moeten kopen (XXL) dus ik denk dat ik zelfs over de 100 ben. Ik heb me nog niet gewogen.

Maar ik wil wel weer gaan afvallen. Ik sport 1 of 2 x per week tafeltennis. 1x per week golf. En ik wil weer gaan skeeleren. Daarnaast vooral gezonder eten. Crashdieten werkt niet bij mij .. na 3 dagen wordt ik helemaal gek..... stoppen met roken was makkelijker Erg blij. Dus ik moet of weer aan de Weight Watchers, of gewoon kcal tellen oid. Ik moet er nog even over nadenken wat ik ga doen. Maar dat ik wat moet gaan doen is duidelijk.

Voor vragen hoor ik het wel. TIps zijn ook atlijd welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jul 2019 23:59    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Welkom!!

Ik was gisteren al opzoek naar je verhaal en kon het inderdaad nergens terug vinden. Dacht al dat het aan mij lag Lachen

Goed dat je aan het ingrijpen bent en weer bent gaan sporten!!

Misschien een idee om op zondag een weekmenu te maken? Dan weet je wat je gaat eten, kun je gericht boodschappen doen.
Er zijn op internet veel lekkere maar vooral simpele en gezonde gerechten te vinden die vanaf het moment dat je iets pakt om je avondeten te bereiden binnen 30 minuten op tafel hebt staan.

Succes met afvallen! Gaat weer helemaal goed komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Stegem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Garfield,

Welkom bij de weegclub. Inzien dat je iets aan je gewicht moet doen is stap 1. Goed bezig!

En het ongezonde eten na een scheiding komt volgens mij heel veel voor. Maar een makkelijke maaltijd hoeft niet ongezond te zijn.

Weight Watchers werkte voor jou, ik hoop nu weer. En zo niet:
er zijn ontzettend veel recepten te vinden voor snelle en makkelijke maaltijden voor 1 persoon. Zelf iets maken is vaak ook nog goedkoper dan de kant en klare pakketten.
Als de stap naar zelf koken nog even te groot is zijn misschien de diepvries maaltijden van Iglo voor mij een aanrader. Mijn vader eet dit ook weleens, super simpel, gevarieerder en gezonder dan lasagna, patat of pizza en best lekker. Neem de volgende keer ter variatie bijvoorbeeld een roerbak maaltijd Ping & Go veggie bowl of Roerbaksensatie met spinazie mee. Kleine stapjes, maar wie weet bevalt het. En wie weet krijg je daarna zin om zelf eens een keer te koken. Koken kan hartstikke leuk zijn als hobby of met maaltijdboxen van hello fresh of marley spoon.

Links:
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/roerbak-sensatie

Succes, je kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 12:01    
Man   GarField000

Reageer met quote
Pfff. Als ik kijk naar nieuwe berichten sinds je vorige bezoek is het 90% sprintjes Lach. Daar wordt veel af gekletst Erg blij.

ja die iglo diepvriesmaalten neem ik wel eens mee als ik denk wat gezonder te eten. Ik maak zelf ook wel eens bami bv en dan heb je een schaal vol en doe ik 2/3 porties in de vriezer.

Die hello fresh dingen zijn best duur.
verkrijgbaar vanaf €34 (3 maaltijden voor 1 persoon).

Voor dat geld kan ik een hele week eten Lach.
Dan hou je vast dingen over, maar ik ben slecht in koken wat er in de koelkast zit. Ik koop meestal dat wat ik nodig heb en niets meer.

Echt weer de Weight Watchers weet ik niet. Vond het best lastig dat tellen. Ik wil ook niet te streng doen .... wat ik vooral moet doen is gezonder eten en duursporten.
Ik wil Kcal gaan tellen en kijken wat ik binnen krijg.
Als je ziet dat bepaalde producten veel kcal zijn laat je ze vanzelf wel liggen en zoek je een beter alternatief. En overdag fruit eten is verstandig ..... Ik weet wat ik moet doen ... nu nog de kracht vinden om er echt aan te beginnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Garfield, van harte welkom bij de weegclub.
even een schop onder je (piep) want idd alle dagen kant en klaar ga je wel merken,niet alleen met het vetersstrikken maar van binnen zal het ook niet goed zijn...hoppa kom op je kunt het!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 17:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1