Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gaan voor een nazomer lichaam!

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Het is zomer en dat geweldige zomerlichaam wat ik me in december voor ogen had is er nog niet, dus dan maar op voor een nazomer lichaam in de maand september.

Het warme weer gooit bij mij roet in het eten, elke dag is het meer dan 30 graden ( ik woon in Spanje) en mijn lichaam is bijna niet meer vooruit te branden. Het ging zoooo goed, zelfs tijdens die 3 maand quarantaine ( op de HEMA paaseitjes na dan) en nu gaat het zoooo fout. Tijd om de draad weer op te pakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 19:41    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Sophie,
Leuk je hier ook te vinden. Ik doe gezellig met je mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 20:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Silmar, leuk je hier ook weer te zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 20:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag begint het al weer goed. Ga vanmiddag uit eten ( italiaans, dus dat schiet niet echt op). Bijna 4 maand geleden voor het laatst geweest en nog steeds wel een beetje eng omdat Madrid erg hard getroffen was door de corona en het nog steeds een beetje heerst.

Door de hitte zijn de mondkapjes echt een straf, maar voorlopig zijn ze nog verplicht.

Gisteren 45 minuten krachttraining gedaan en over 2 weken kan ik weer terug naar de sportschool, dus dat zou echt weer het zoden aan de dijk moeten zetten. Stukken beter om te trainen met airconditioning dan thuis in de garage, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2020 13:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het begint beter te gaan, alhoewel ik nog erg weinig sport. Vandaag maar wat oefeningen gedaan in het zwembad , alhoewel het water ook een soepje is. Maar ik wacht nog wel eventjes met wegen, hahaha.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 23:29    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha Sophie!
Ik sluit me ook aan, hoor, hoewel de term "nazomerlichaam" niet echt op mij van toepasing gaat zijn, ongeacht het verderop bereikte resultaat. (Anderzijds: met WAT je ook weegt in de nazomer, is natuurlijk wel je ....)
Eerste resultaat LIJKT negatief, maar is, na een steile gang omlaag, een klein hikje ten gevolge van absolute verplichte passiviteit naar aanleiding van een operatie op 2 juli, waarbij EINDELIJK een paar buitengewoon akelige keien (...) uit mijn blaas zijn verwijderd.
Nu dus even HEEL rustig aan, maar over een paar weken hopelijk weer langzaam op weg naar de voor mij gebruikelijke 2 uur trainen per dag (iedere dag).
De laatste dagen al wel weer twee keer een stukje gewandeld ("rondje ringvaart" van ruim 4 km), want fietsen en roeien is voorlopig natuurlijk mordicus verboden.
Over garage gesproken: bij mij staat het roei-apparaat (Concept2) naast m'n bed (1e verdieping), terwijl de hometrainer al vele jaren een etage hoger staat, met prettig uitzicht op de polder. Afgelopen week heeft die daar gezelschap gekregen van een "broertje" van de roeier, genaamd "BikeErg" (dus ook van Concept2), die mijn vrouw inmiddels al heeft uitgetest en als de eerste indruk de komende tijd bevestigd wordt zal dat waarschijnlijk het einde van de oude Proteus gaan betekenen.
... maar natuurlijk toch zo-wie-zo liever lekker buiten fietsen, wanneer dat weer mag. Met de opmerking dat wij wel nadrukkelijk mooi-weer-fietsers zijn.
We gaan het allemaal zien en beleven. Veel succes allemaal & let's go!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 1:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom tgjm! Je resultaat tot nu toch is echt heel erg goed, Oef die keien uit je blaas laten verwijderen moet niet echt fijn zijn geweest, en waarschijnlijk nu zelfs nog steeds niet, neem aan dat het nog pijnlijk is.

Je sport 2 uur per dag elke dag normaal gesproken? WAUW! Ik ga vanaf volgende week vrijdag weer terug naar de sportschool en snak er echt na, laatste keer geweest rond 13 maart, net voordat Spanje in lockdown ging.

De laatste weken gaat het hier niet geweldig, ik was al 82.9 iets van 6 weken geleden maar er is weer gewicht bij geslopen, die quarantaine was voor mij helemaal zo slecht nog niet. Kon meer aandacht aan mijn voeding en sport besteden, maar zogauw de lockdown beetje bij beetje werd opgeheven, begon het taxiën weer van mijn 4 kids naar sporten, vrienden enz. en kwam mams samen met haar eigen werk weer bijna nergens aan toe.

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 19:01    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Ik doe mee! Veel succes iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo YT! Leuk dat je er bij bent!

Hoe gaat het met iedereen deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 9:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier schiet het helemaal op. In de afgelopen maand er al zo´n 2.5 kilo bij. Eraf gaat moeizaam maar erbij is een makkie!

Vandaag voor het eerst terug naar de sportschool sinds de lockdown half maart. Aan de éne kant een beetje eng, en een gedoe met verplichte mondmaskers enz. maar aan de andere kant wel heel erg veel zin in. Vandaag gewichten en daarna een uur cardio en dan morgen spinning. En dan hopelijk volgende week in de 84.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3