Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gaan voor een nazomer lichaam!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Sophie schreef:
Hier schiet het helemaal op. In de afgelopen maand er al zo´n 2.5 kilo bij. Eraf gaat moeizaam maar erbij is een makkie!

ja -- dat is wel een beetje de crux van het geheel, inderdaad: alleen verlekkerd KIJKEN naar een leuk broodje levert meteen alweer een ruime kilo extra op, maar o wee als je het er vervolgens weer af moet trainen / lijnen.

Hier inmiddels voorzichtig het fietsen (binnen ..) en roeien (idem) hervat. Eten is nog een beetje hap-snap (we zitten nu aan een "jambon beurre" (stokbroodje ham), maar dat komt ook wel weer op de rails. Eerst er maar weer even rustig aan wennen dat alle bewegingen weer pijnloos verlopen: HEERLIJK!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Zalig tgjm dat je geen pijn meer hebt.

Ik ben de afgelopen 3 dagen netjes naar de sportschool geweest. Twee keer spinning, en gisteren gewichten en daarna 50 minuten op de crosstrainer ( ik moest eerst even zoeken hoe dat ding in het Nederlands heet, hahaha). Vanavond weer een les spinning en dan morgen weer gewichten, maar dan alleen maar benen.
Wat me het meest moeite kost zijn de tussendoortjes. Ik ben gek op chocola, en eet makkelijk een reep van 300 gram op in 2 dagen. Wat dat betreft was die quarantaine toch echt handiger, had geen chocola Lachen Dus dat ik zo hard sport zet dus helemaal geen zoden aan de dijk, behalve dat misschien mijn gewicht zo gelijk blijft.

Hoe gata het met iedereen deze week?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 15:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat sporten is wel een dingetje. Wat een gedoe: eerst met desinfectie spray schoonmaken voordat je het gebruikt, dan je handen ook met desinfectie gel schoonmaken omdat je de spray hebt vast gepakt. Als je eenmaal klaar bent weer met de spray, weer met de gel, en dan bij het volgende aparaat net zo. Oh, en tijdens het lopen door de gym, mondkapje op, mag alleen maar af als je op een toestel bent.

Voor de lessen moet je je inschrijven van te voren. Ik had me ingeschreven voor een spinning les, maar toen ik zag dat er 23 van de 25 fietsen gereserveerd waren een paar uur van te voren heb ik maar gecanceld, dat vind ik toch net iets te veel mensen met het virus wat zich were behoorlijk verspreid in Spanje. Nu afwachten voor de lessen van vanavond...

Hoe gaat het daar met degene die buiten de deur sporten, iets soepeler dan hier of net zo?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jul 2020 14:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is wel heel erg stil....

Ik heb vanmorgen na 20 jaar en 20 kilo zwaarder weer een les bodypump gevolgd. Na afloop trilden mij armen en ik kan nu de trap al niet goed af, dus dat belooft voor morgen....

Ik denk dat ik ga afwisselen, 1 dag spinning en 1 dag bodypump met daarna een half uur hardlopen of 45 minuten cross trainer. Zolang de sportschool nog open blijft, want corona komt al weer aardig te voorschijn in Spanje...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 14:33    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie schreef:
Het is wel heel erg stil....

Ik heb vanmorgen na 20 jaar en 20 kilo zwaarder weer een les bodypump gevolgd. Na afloop trilden mij armen en ik kan nu de trap al niet goed af, dus dat belooft voor morgen....

Ik denk dat ik ga afwisselen, 1 dag spinning en 1 dag bodypump met daarna een half uur hardlopen of 45 minuten cross trainer. Zolang de sportschool nog open blijft, want corona komt al weer aardig te voorschijn in Spanje...

Nee, dat nieuwerwetse gedoe gaat allemaal keurig aan mij voorbij: roeien en fietsen, waarvan in totaal tussen de 2 en 3 uur. Dan kom je ook iet voor verrassingen te staan, zoals van ellende uitvallende spiervroepen en dergelijke.
Ik HEB die andere spieren domweg niet (....).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 14:45    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Spannend! Veel succes iedereen! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 17:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kan me niet wegen want ik ben bij mijn zoon, is student, woont alleen en is super dun, dus een weegschaal is totaal overbodig.

Ik heb deze week trouwens wel mijn racefiets afgestoft en heb op mijn gemak 31 km gefietst met maar max. 6% helling. Je hoorde me aankomen, remblokje aan de voorkant beetje afgesleten, dus als ik thuis terug ben toch maar even wegbrengen zodat de fiets even nagekeken kan worden.

Hahaha, tgjm, zo nieuwerwets is Bodypump niet meer. Ik deed dat 22 jaar geleden al in een soprtschool in Amstelveen met Carlos Lens trouwens, die toendertijd nog gewoon les gaf en stukken minder gespierd was . Lachen Train je elke dag nu weer 2 tot 3 uur en geen last meer van de operatie die je hebt gehad?

Ik merk trouwens wel dat als ik in Valencia ben dat ik heel veel vocht vast houdt, we zitten op temperturen van 34-36 graden met een hele hoge vochtigheids graad. Als je hier de was vergeet binnen te halan ´s nachts, is het in de morgen gewoon weer nat Lachen

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 12:55    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie schreef:

Hahaha, tgjm, zo nieuwerwets is Bodypump niet meer. Ik deed dat 22 jaar geleden al in een soprtschool in Amstelveen met Carlos Lens trouwens, die toendertijd nog gewoon les gaf en stukken minder gespierd was . Lachen Train je elke dag nu weer 2 tot 3 uur en geen last meer van de operatie die je hebt gehad?

Succes allemaal deze week!

Veel dank & insgelijks!

Trainen ging even ietsjes te optimistisch. Met name een fietstochtje op donderdag werd niet in dank afgenomen (..), dus nu maar weer even heel rustig aan met per dag een beetje roeien (Concept2) en rondje wandelen. Fietsen en al helemaal de "buitenvariant" daarvan moeten nog maar een aantal weken de kast in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2020 13:23    
Vrouw Weeggegevens   YT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Spannend! Iedereen probeert mooi gezonder te worden
Succes! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 aug 2020 6:35    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Sorry lieve allemaal,
Wij waren 2 weken in Frankrijk en heb echt behoorlijk gegeten daar maar ook elke dag veel gewandeld. Dus die zeg een kilo viel mij meer dan mee..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2020 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3