Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fruitdag vraagje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cattara
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Ik doe Sonja Bakker en vraag me af hoe een eventuele fruitdag eruit ziet.
Is dit echt allen maar fruit ?
Of mag je ook een crackertje ofzo tussendoor.

Ik heb me gisteren tegoed gedaan in Duitsland aan een lekker broodje "met een enorme smullen "braadworst ,en sjoemel best wel eens ,nu wil ik dus af en toe een zogenaamde "fruitdag"inplannen.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Fruitdag

Bericht van Sharon op wo 28 mei 2008 - 22:46
Mocht je weer een beetje in balans willen komen, neem dan een balansdag (niet vaker dan een keer per maand wordt aangeraden)

Dit houdt in dat je voornamelijk fruit eet. 'S Avonds mag je wel een mager stukje vlees en groente mag natuurlijk altijd.

Dit zou een fruitdagje kunnen voorstellen:

Ontbijt: 1 glas jus d'orange, 1 banaan
Tussendoor: 2 appels
Lunch: 1 kiwi, 1 sinaasappel, een trosje druiven (15 ongeveer)
Tussendoor: 1 glas multivitaminesap, 1 peer
Diner: Een grote bak rauwkost met wat 30+ kaasblokjes erdoor
Avond: 1 trosje druiven

(dit staat ook gewoon op haar site, maar zet voor de zekerheid even de bron erbij)
Bron: Sonja Bakker - Gezond Genieten met Sonja

nog 1tje

begin met het maken van een grote schaal met fruit. Dit keer gebruikte ik 1 banaan, 1 gala meloen, 1 ananas en een potje perziken (op eigen sap en zonder suiker). Alles klein snijden en bij elkaar doen. Mijn man en ik nemen er dan een grote bak van. Om 11 uur weer wat. Tussen de middag vul ik de bak aan met 500 gram aardbeien en nog een banaan. Weer nemen we een flinke bak ervan.
Om ong. 15.00 uur weer een bak. 's avond flink wat roerbakgroente (minstens 250 gram per persoon) en 100 gram vis erbij bijv. kabeljauw. Die vis bak ik in een beetje olijfolie. Ik nam deze keer de oosterse roerbakgroente van Albert Heijn. Daar deed ik een scheutje ketjap en een beetje sambal doorheen. Was echt lekker.
's avonds nog een appel en een halve sinaasappel. Tussendoor héél veel thee. Wij drinken zeker 3 a 4 glazen groene thee en natuurlijk 3 a 4 glazen water.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 18:43    
Vrouw Weeggegevens   visje27
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer bewegen

Reageer met quote
hoi!
ik doe ook wel eens een fruitdag!
ik begin dan vaak met herofruitontbijt light en eet verder gedurende de dag fruit en rauwkost
's avonds kan je idd wel wat vlees en groenten eten (of alleen groente of salade) zelf maak ik ook wel eens verse groentensieo of zo, maar dus geen brood, pasta, aaaardappel etc..
als je echt trek hebt mag je ook een opkikker of bouiilon nemen.
ik vind t best meevallen! en zeker als je flink veel slechte dingen gegeten hebt is t een goede manierr om weer ff te balansen Lach
succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Cattara

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Nou ik ga dat maar af en toe eens proberen,ben wel blij te horen dat je voor het diner wel een stukje vlees/kip mag....

smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2009 22:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1