Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb even geaarzeld of ik hier een dieetdagboekje moest beginnen......... zoveel heb ik niet te melden eigenlijk. Ik probeer op gewicht te blijven. Dat gaat nu al een paar maanden redelijk. Maar ik ben erg bang weer aan te komen. Ben namelijk als eens eerder 25 kilo afgevallen (met Weight Watchers) en na verloop van tijd kwam ik er weer een heleboel aan. Sip

In mei 2012 ben ik begonnen met Dr. Frank (op EKPW) en dat ging zo goed! Ik kon heerlijk eten en viel af alsof ik wegsmolt. Erg blij
Super toch?

Maar de angst om aan te komen zit diep. Ik heb al mijn te grote broeken weggegooid of voor 'met de honden' bestemd. En nieuwe kleding koop ik nu 3 maten kleiner. Ik had voornamelijk vet in de maag en buikstreek en leek op mijn oude dag wel zwanger. Schaam Schaam Dat is weg dat vet. Beetje los vel heb ik wel, maar dat kan me niet schelen. Onder kleding zie je daar niks van en in bikini ga ik toch niet meer. Lachen

Ook doet mijn echtvriend al die maanden al met mij mee. Hij viel tot nu toe 25 kilo af. En wil er nog 2 of 3 vanaf zien te krijgen. Hem krijg ik hier niet aangemeld. Dyslexie houdt niet van forums..... Rollende ogen

Dus daar staan ze, de redenen om hier toch maar een dagboekje te starten. Of een weekboekje eigenlijk, want meestal schrijf ik niet elke dag, maar zo eens in de week. Soms vaker als ik ergens mee zit.

Dit lijkt me een fijne website, met veel support en info. Ik ga ervoor, over een jaar nog steeds rond de 60 kilo. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 22:04    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom! Gezellig toch en het geeft je inzicht in je gewoontes en/of moeilijke momenten. Kun je het nog eens teruglezen over een poosje. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hoi Missy,

goed dat jetoch een boekje aanmaakt, het kan goed zijn om op te schrijven hoe het gaat, en hoe je dingen volhoud (of soms even niet) net die stok achter de deur, die we soms nodig hebben.

Succes met het vasthouden van je gewicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 22:36    

Reageer met quote
Dank jullie wel voor deze motiverende woorden. Lach
Ik zal proberen om regelmatig wat neer te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 2:13    
Vrouw Weeggegevens   johanna66
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
weeg team ik ben op zoek naar hoe ik een eet boekje moet maken kunt mij dat uitleggen

dank u

isatessa johanna66

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 11:25    

Reageer met quote
johanna66 schreef:
weeg team ik ben op zoek naar hoe ik een eet boekje moet maken kunt mij dat uitleggen

dank u

isatessa johanna66

Isatessa je vraagt dit nu in mijn dagboekje.

Je gaat naar Diëten & dagboeken en dan naar Dr. Frank, Dukan, South Beach, Low carb dieëten.
Daar maak je een nieuw onderwerp aan, met in de onderwerp regel het woord dagboek of je Alias hier.

Kom je er niet uit zoek dan in de FAQ onder Forum Menu.

Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 11:35    
Vrouw Weeggegevens   johanna66
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
dank je wel missy

het gaat bij mij nog niet helemaal goed maar ik ga het proberen komt goed, we blijven oefenen.ik kom ook van ekpw.
groetjes isatessa johanna66

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 12:31    

Reageer met quote
johanna66 schreef:
dank je wel missy

het gaat bij mij nog niet helemaal goed maar ik ga het proberen komt goed, we blijven oefenen.ik kom ook van ekpw.
groetjes isatessa johanna66

ja, dat weet ik toch! Lach Is het al gelukt met je dagboekje? Ik zal zo even kijken hoor. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 19:49    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lief dat je helpt, je hebt je weg hier al snel gevonden! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 22:57    

Reageer met quote
Zo mijn tas staat alweer gepakt voor het werk. Vandaag gaan er 2 volkoren boterhammen met leverworst mee. En een appel, een sinaasappel, wat snoeptomaatjes en voor de ochtend een bakje magere kwark met een eetlepel brinta (voor de vezels) en wat stevia erin. En uiteraard een halve liter water. Verder drink ik vannacht nog een paar glazen kruidenthee en 2 kleine bekertjes koffie.

Na een strenge khd-dag nu weer een minder strenge. Zo doe ik dat tegenwoordig.

Vandaag was dus een strenge dag en bij het diner dan ook geen aardappels, niet dat ik ze gemist heb overigens. Ik heb duitse biefstuk 2 stuks met champignons en een scheutje sojaroom met spinazie gegeten. Zit er nog steeds vol van. Lach

En nu ga ik mijn jas aan doen. De plicht roept. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2013 22:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1 van 1394