Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Missy, als jij zo de diaree hebt moet je geen fruit geen yoghurt nemen mop die Inmodium werkt echt heel goed bij mij, ik hoef er meestal maar 1 te nemen en het gaat dan weer goed. Maar geen yoghurt en fruit anders hou je de rees. In het vastere dingen zoeken banaan helpt dat stopt en volkorenbrood iets er op nemen wat niet lacserend werkt. Of die banaan er op kan ook.Is mijn mening hoor. Maar, als je er al zo'n lange tijd last van hebt, ja dan zou ik maar ff naar de huisarts gaan. Je zal wel liggen te slapen, fijne nachtdienst mop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2013 13:59    
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ja, mss heb je een tijdje elke dag medicijn nodig. Is toch niet zo'n probleem? Ik moet over de hele dag zon 25 stuks slikken, lijkt erg maar valt zo mee, zijn 11 soorten. En ik ben er al zo aan gewend, ik slik een handvol in een keer. Het houdt me gezond ohhh
Daarom zeg ik altijd, zie medicijnen als een hulpmiddeltje om beter te leven en wees blij dat het er is.
ja lijkt me heerlijk in de natuur, wat heerlijk, ook voor de hond.
Ik had voor max ook zon dummy, die ze voor apporteren gebruiken. Hij heeft het weer gepresteerd om kapot te krijgen, voering eruit. Jeetje, die krijgt echt alles kapot.
En hij heeft al gewisseld.
Alleen dat hertengewei. Ideaal. Wordt niet kleiner.
Fijne avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2013 17:21    
Vrouw   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Missy, Voor het eerst in je dagboek. ga echt niet alles teruglezen, maar wat is een PSP cursusje Vraag

Buikloop niet goed,,als je er te lang last van hebt, maar je hebt besloten naar de huisarts te gaan.

Mens, wat een afstanden rijd jij, iedere dag en dat levensritme..!
Gewenning dus en weet je niet beter.
Denk ook vaak, dat nachtdienst voor mij een goede optie was geweest.
Haat de ochtend, maar zoen de avond.

Fijne nachtdienst,
Tjuus Zaadje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2013 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou, ik moet eigenlijk snel naar bed, maar toch nog even een antwoord hier.

Vannacht gewoon gegeten net als gisteren. Slechts 2 imodium ingenomen, leek goed te gaan. Maar daarnet was het dus toch weer mis. Gauw maar 2 capsules ingenomen. Rollende ogen

@Erna, niet eten/ aangepast eten is achterhaald. De nieuwste inzizhten bij buikloop zijn dat je gewoon door kunt eten. En dat moet ik ook wel, anders zou ik veel te veel gaan afvallen he. Ik ben al erg licht en nog wat minder dan vorige week denk ik. Zal ik morgen zien als ik op de schaal ga. (Ik weeg op maandag)

@Zaadje, Psp is Paint Shop Pro en dat is een programma om plaatjes mee te maken en/of foto's mee te bewerken. Ik plaats een zo meteen voorbeeld in mijn foto-hoekje. Lach Kunnen jullie even kijken naar mijn honden. Ik vind het leuk om af en toe wat lesjes te maken (via internet) dan leer ik weer nieuwe dingen immers.

@Marian, ik ga morgen de huisarts bellen, zodra ik terug ben van de garage.Dan kan ik in de loop van de week wel terecht denk ik. Tot die tijd toch maar capsules blijven slikken. Verward

Ik heb lekker gegeten hoor gisteren. Na het opstaan een Goulash soepje en op het werk macaroni met heel veel paprika en salami en tomaten. Wat fruit (ook een banaan Lachen) en magere kwark met stevia en wat slimpie. En ik had snoeptomaatjes bij me.
Ik heb een klein marsje gegeten ook. Heel lang niet gehad, maar echt van genoten hoor. smullen En ik heb er zelfs geen (vr)eetaanval van gekregen. Maar als je gaat kijken hoeveel kcal zoiets is schrik je er toch flink van. Dus vanavond maar weer wat meer eiwitten nemen, zodat ik de khd kan laten voor wat ze zijn. een dagje.

Allemaal een fijne zondag hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2013 13:46    
Vrouw   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Vraag me af of de verbinding er sinds gisterenmiddag uit lag, want ik kan nu pas weer op de site.

Tjuuskes Zaadje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 18:16    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
het was even zoeken Missy maar heb je foto, PSP , gevonden
knap, kan ik niet.ik maak pps jes. maakte moet ik eigenlijk zeggen, maar dat is heel wat anders. daarin kan ik wel een beetje plaatjes bewerken, van vorm veranderen bv.
ik hoop dat je niet te veel afviel?
tegenstrijdig hè, dat te zeggen op deze site.
die zwarte hond, rechtsboven? is dat een jachthond?
en Zaadje, we konden allemaal sinds gistermiddag niet op de site.
Gr. Marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
De server lag eruit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 19:56    

Reageer met quote
Gelukkig dat alles weer werkt Emy! Lachen Ik mis het wel hoor als ik niet even op de site kan neuzen.

Ik heb vandaag een afspraak met de huisarts gemaakt. Voor donderdag a.s. En ik ga eerder al wat ontlasting brengen zodat ze het op kweek kunnen zetten. De assistente zei ook al; dat duurt veel te lang. Vanmorgen ondanks de imodium nog enorme buikkrampen en ontlasting toch niet goed. Huil huil

We zullen het donderdag wel horen.

Ik heb me bezondigd aan een marsreep gisteren nacht en wat dropjes. Verward Ik had gewoon nog honger. Ondanks 4 (!) volkoren boterhammen met ei en kaas. Ik zal er geen gewoonte van maken hoor. Erg blij De rest van het zakje dropjes zit nog in mijn werktas. Kan ik er elke nacht een paar nemen. Van die hele zoute mintnopjes. Als ik daar teveel van neem wordt ik misselijk, dus dat is een goede begrenser toch? Lachen

Ben nog wel een paar ons afgevallen, maar kan ook vocht zijn, drink veel maar verlies ook meer misschien?

ja die zwarte hond is een Labrador uit een echte jachtlijn. Er zit Engels bloed in deze hond. Rank en slank, maar verder een echte lab hoor. Lach Dat is mijn jongste. De gele is een normaal gebouwde labrador en al 10 en een half inmiddels. De bruine is een klein Jack Husseltje dus. Leuk hondje en heel lief.

Ik mag graag een beetje stoeien met PSP. Gewoon omdat het leuk is. Heb er soms wat weinig tijd voor. Maar nu met dit weer zit ik toch ook wat meer binnen he? Uitlachen

Zo meteen naar het werk, de wegen lijken me nu wel goed te zijn. Ik ben wel heel blij met mijn winterbanden! Voelt toch wat veiliger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Emy
Ervaringsdeskundige Lowcarb

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Flying missy, goed dat je langs de huisarts gaat!

Gebruik je veel suikervrije dingen? Soms kan je buik daar op reageren met een soort langdurige diarree. Ik kan niet goed tegen maltitol en en paar andere zoetstoffen.. En krijg daar diarree en krampen van.

Ik hoop dat de huisarts je in ieder geval goed kan helpen, succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 20:43    

Reageer met quote
Nee Emy, ik gebruik alleen wel eens wat Stevia in mijn kwark. En heel soms een glas Slimpie.
Ik denk niet dat het daarvan komt.

Heb wel even gedacht dat het door meer khd kwam omdat het na de Kerstdagen begonnen was. Ik heb 2e kerstdag Grieks gegeten met wat stokbrood erbij. En het was vetter dan ik gewend was. Maar dat kan niet zolang duren, dus dat was het ook niet. En dat ik zo nu en dan weer iet met suiker (dropjes bijvoorbeeld of een keer chocolade) neem zou toch ook de reden niet moeten zijn.......

Wel heb ik al een poosje een prikkelbare darm. Daar is verder nooit echt onderzoek naar gedaan. Veel mensen hebben dat en het kan geen kwaad. Maar nu begin ik het toch raar te vinden omdat het zo lang (meer dan 3 weken nu al) duurt en ik het met eenvoudige diarrhee remmers niet gestopt krijg. Als ik met de imodium stop komen de buikkrampen en de waterdunne ontlasting binnen 12 uur weer terug. Verward

Dus vandaar mijn bezoek aan de huisarts donderdag. Misschien komt zij nog met een eenvoudige oplossing en anders maar door de medische molen.......... al zie ik dan wel op tegen de onderzoeken. Sip Maar wat moet moet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 21:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 8 van 1394