Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ik denk dat als je het druk hebt in de nacht, de tijd sneller lijkt te gaan. en dat je als het rustig is, je eerder slaap krijgt.
het lijkt me dat je alleen dienst hebt snachts? is er wel iemand op te roepen in noodsituaties?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mrt 2013 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
ja, ik heb een portofoon voor contact met mijn collega's op de andere afdelingen. Lach
Nog 1 nachtje te gaan.

Net ontbeten met zuurkoolstamppot/rookworst.
Naar mijn werk neem ik 6 knackebrod met camanbert mee.
Een appel en een banaan
Magere kwark met frambozen (uit de diepvries).

Zo meteen ga ik trainen. Twee keer een uur, behendigheid. Het is gruwelijk koud buiten, dus mijn laagjes maar weer aangedaan. Rollende ogen
Daarna moet ik rennen om op tijd op mijn werk te zijn. Dus ik kom hier vannacht wel weer bijlezen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mrt 2013 19:20    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
lekker een zuurkoolstampptontbijtje.
ik wed dat scrabble dat woord niet goedkeurt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 1:36    

Reageer met quote
Lachen Nee scrabble vindt dat geen toegestaan woord vermoed ik. Uitlachen
Dat ontbijten met warm eten gaat me best goed af hoor. Is ook een kwestie van wennen gewoon. Maar kapucijners met spek, dat is soms toch te zwaar op de maag dan. Erg blij

Zit nu nog snel aan een kopje thee. Heb nu 6 glazen gedronken. En er staat nog een halve liter water in de koelkast die neem ik nog voor ik naar huis ga. Moet wel altijd enorm plassen van al dat drinken................. Rollende ogen

Ga weer aan de slag. Hoogste tijd. Nog maar 2 en een half uur te gaan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 5:56    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
lekker, je vrije week is inmiddels al lang begonnen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mrt 2013 21:58    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lekker genieten van het mooie weer? Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 14:25    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
het is hier zoooooooo koud
ben ik gisteravond ook nog gevallen over de poot
van een plantenrek., buiten. stom, stom.
kapotte elleboog , blauwe knie, maar de knie waar ik
niet op viel hield me vannacht wakker. nu ook, heb de knie verdraaid met opstaan denk ik.
ik heb weer wat geleerd, stom, stom, stom
ik ben een gevallen vrouw Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 15:04    

Reageer met quote
Oooooo Marian toch............. jullie hebben wel een ongeluksperiode in de familie zo he? Sip Als je zo'n last houdt van die knie maar even naar de huisarts anders?

Ik heb vrij, maar genoeg te doen hoor. Vrijdag rustig aan gedaan. Lunch met de kleindochters en 's avonds dus gaan wokken. Had mijn lief nog tegoed nadat hij meer dan 25 kilo was afgevallen. Lachen Lekker van de plaat gegeten, mmmmm was heerlijk hoor. smullen En gezellig met kinderen en kleindochters en mijn vader ook een uurtje geweest! Erg blij

Vanmorgen weer naar de flyball beginners training. Dik ingepakt tegen de koude. Vanmiddag met mijn zoon winkelen voor een nieuwe combi magnetron (hij koopt meestal kant en klare maaltijden en pizza) en een nieuwe frituurpan. Zo een die in de vaatwassen kan. Beter in zijn geval. De oude hebben we hem weg laten gooien maar. overgeven Zo vies zag die eruit!

In plaats van lunch hebben we een Vlaams Frietje genomen met pindasaus. smullen Niet echt volgens Dr. Frank, maar ach voor een keer moet het kunnen vonden wij. Erg blij

En toen zelf nog een paar boodschapjes voor de soep van vanavond. Lekkere verse groentensoep met champignons en extra paprika en rundergehakt-balletjes. Ons vaste ritueel op zaterdag. mmmmmmm Ik eet er dan nog een volkoren boterhammetje bij.

Nu zit ik aan een glas water. Dorst van de frietjes denk ik. En dan ga ik zo nog even muziek maken. Oja?
Buurvrouw is er niet dus dat komt goed uit. Vanavond ga ik bankhangen en vroeg naar bed. Morgenochtend flyball demo's bij de KC. Daar zijn de GH examens, dus eens kijken welke baasjes intresse hebben. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 16:47    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
het is lastig, vooral de knie, maar denk dat het een verrekte spier s. ik zal er vanavond eens iets opmeren en gaat het net over, dan mss maandag naar de dokter.
lekker zon weekend voor je met gewoon gezellige dingen die niet perse moeten.
ik ben dit weekend alleen. vind ik wel eens fijn. gebeurt mss minder vaak dan goed voor me is. Max vindt het ook wel fijn, een keertje rust, hij zit dan steeds bij mij op schoot, zo lekker warm. ondertussen ben ik was aan het draaien. ik maak voor mij vanavond een maaltijdsalade en dan bv huttenkase na. verder ook lekker bankhangen, met mijn plaid, zon nepbont, heerlijk warm.
morgenavond, voor het eten, komt Rene weer.
hij wilde eerst niet eens weg, ik heb moeten beloven dat ik hem bel, als ik te veel last van mijn knie krijgt. komt ie naar huis. zal ik toch niet doen, hij kan het ook niet verhelpen, maar ik vond het wel lief van hem
ik de ik dat ik nu maar even met Max eruit loop. niet zo veel zin in, zo koud en lopen doet pijn, maar Max blijft vervelen. springt bij de deur, bij mijn jas en bij de plaats waar zn riem ligt. al is het maar een kwartiertje dan is hij weer tevreden. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 17:37    

Reageer met quote
Doe maar iets extra warms aan dan. Zelfs in een kwartiertje kun je aardig koud worden nu hoor.
Ik doe helemaal niks meer vanavond. Zelfs mijn soepje is mijn echtvriend nu aan het maken. Lachen Nauwlettend gadegeslagen door de honden, omdat hij soepballetjes zat te draaien. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mrt 2013 18:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 43 van 1394