Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik heb me al uitgeschreven daar. Kan dus nog weinig lezen.
Het was prachtig weer voor zonnwandeling he Missy.
Iknwas vanmorgen naar de jaarvergadering/nieuwjaarsborrel van de buurt. Heb er een glas champagne genomen en drie oliebollen.
Toen met max gelopen. Daarna naar een verjaardag. Een dorp verderop. Ik ben het gaan lopen. Ruim drie kwartier en echt vlot doorgelopen.mmijn gezichtben vingertoppen ijskoud, maar verder heerlijk......mss liep ik die drie bollen er weer vanaf Lachen
Ik nam geen lunch, op de verjaardag weer veel verleidingen. Ik nam een stukje slagroomgebak en een kersenbonbon. Later wat
Sate met stokbrood en een beetje ijs . Dus morgen maar weer een flink stuk gaan lopen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2013 23:35    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ohhh ik heb net in je dagboekje geschreven. Maar het is dus niet bij 1 oliebol gebleven. Lachen Jij had ook al een SAF dag vandaag.

Ik heb ook gezondigd hoor. Roggebrood met katenspek, tosti van witbrood, ook niet erg Frank-proof. En dat naast de snert he.
Was ook een flinke lunch voor mijn doen. smullen

Maar als je al lekker gelopen hebt is er wel een oliebol of twee af. Hihi! En dan morgen de rest maar?

Ik heb morgen een ren-je-rot dag. Pedicure (staand beroep he, dus ik ben lief voor mijn voeten), sax oefenen en 's middags fluit-les. Ik wil ook nog even naar mijn schone zus, die woont bij mijn muziekles in de buurt. Kijken hoe het nu met haar gaat. En dan heb ik 's avonds eindelijk het rijk alleen, manlief bridgen. Ga ik weer eens lekker psp-en. Cool Dat heb ik al maanden niet gedaan.

Gelukkig lijken mijn darmen langzaam tot rust te komen weer. Dus dan kan ik ook weer met een geruster hart de deur uit zonder dat ik me vol moet proppen met imodium.........

Wat vliegt zo'n vrije week toch voorbij. Weekend al weer om. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2013 23:59    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
ja, de tijd vliegt. Kreeg vandaag paar keer te horen, dat ik nog ergens afspreken zou. Maar dacht wanneer dan. Heb het druk, met smorgens krant lezen, lopen met max, smiddags lopend een boodschap, koffievisite bv, weer lopen met max, eten koken , eten met zoon en tussendoor huishouden en vergeet niet, de computer. Ik kom gewoon tijd te kort, de week vliegt om.
Verveel me gelukkig nooit. Wil ook nog graag een keer savonds tv kijken of boek lezen. Schoonzus zei, wil je nog naar soldaat van oranje. Zei wil nog een keer. Zei regel maar, na de winter, want is voor ons twee uur rijden.moet ik weer uitlaat en oppas voor max regelen. Gr,marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 1:19    

Reageer met quote
Zo, net nog wat salami gegeten en dan ga ik maar eens richting mijn bed.
Voor iemand die niks te doen heeft heb je het nog aardig druk trouwens. Lachen Lachen Lachen

Ik kom ook alleen aan lezen toe in mijn werkweek. Als het rustig is soms.

Slaap lekker zo. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 1:36    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Ben vanmorgen wel een hele kilo zwaarder grrr
Maar ik weet ook, de helft is vocht door het innemen van
Meer koollhydraten. Dus nu even de hele week weer streng,
Opletten wat ik eet. Heb net een kh arme boterham op, voor straks een shake en vanavond roergebakte kipfilletblokjes met roerbakgroenten. Zo moet het dus de rest van de week ongeveer zijn. Ik wil perse weer 78. En jij? Beetje bijgekomen? Is de bedoeling toch? Gr.marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:01    

Reageer met quote
ja, ik was weer 59,5 dus dat is mooi. De darmen hebben zich ook weer gevuld natuurlijk, want dat gaat weer veel beter! Misschien toch weer stress geweest allemaal. Slaat mij ook op de darmen soms. Rollende ogen

Net bij de pedicure geweest. Lekker heen gewandeld. Was wel koud buiten, maar het zonnetje maakt veel goed.

Ik heb ontbeten met magere kwark. Neem ik zo een stukje fruit. Een sinaasappeltje moet nu wel weer kunnen denk ik. En tussen de middag pannenkoekjes Dr. Frank style met kaas even opbakken. Vanavond eten we stammpot met een aardappeltje erin, boerenkool met spekjes en een stukje rookworst. Mmmm daar is het nu echt weer voor he? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:07    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Fijn, bij jou mocht er wat bij.
ja echt stamppotweer. Dat zijn de enige keren dat ik
Ook een aardappel eet.
Hier is het buiten erg mooi. Een poedersuikerwit
Laagje en de straten gewoon schoon.
Ik heb net de vogels nog eens extra gevoerd.
Wat oud brood kleingesneden tussen de zaden gedaan,
Het is erg druk in de tuin. Ik heb voor de eerste keer een pedicure aan huis gehad. Voordeel is, ik hoef niet meer te strippen, pantalon en steunpanty uit, zodat ze erbij kan.
Nu trek ik dat na de behandeling pas aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Erna2013
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Zo weer alles lekker gelezen van jullie je hebt lekker gelopen goed hoor, ik ga straks fietsen en meteen boodschappen doen en wens je veel succes met de stampot. Ik was weer 4 ons aangekomen ondanks dat ik gisteren gefietst heb verdikke ik denk ik ook maar lekker zuurkool stampotje maak gisteren al een worstje bij de Hema gehaald. Ik ben benieuwd dan weer morgenochtend. ja toch als ik niks pik kom ik ook aan dus?? Dag lievertjes.xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:21    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Raar genoeg gebeurt dat soms zomaar bijkomen Erna
Dat is balen. Daarom wordt er ook aangeraden weeg 1 keer per week. Maar ik weeg ook elke morgen hoor.
Maar zomaar erbij is ook weer zomaar eraf. Komt door je vochthuishouding. Liefs, marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:28    

Reageer met quote
Erna ik was een paar dagen terug nog onder de 59 kilo en nu ineens weer 59.5 dus. Het hangt er echt vanaf of je vocht vasthoud ook (hartig eten) bijvoorbeeld dat worstje van de Hema, die zijn erg zout hoor, dan houdt je vocht vast daarna. Maar dat plas je met een paar dagen ook weer uit. Dus dan kun je niet van echt aankomen spreken met een paar onsjes. Neem een vaste weegdag en houdt dat als referentie eens in de week.

Ik weeg elke dag, maar op maandag is mijn weegmoment, daar houdt ik mij aan vast wat betreft de stand van zaken snap je?

Mijn voeten zijn weer poezelig en zacht, kan ik er weer 2 maanden tegen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2013 12:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 5 van 1394