Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hoi Anneke, Nee wij flyballen gewoon buiten hoor. In de winter een paar weken niet en nu als het veld het toelaat. Training van morgen gaat niet door, veld is veel te nat inmiddels. Dan zouden de honden uitglijden en zich mogelijk bezeren........ dat willen we niet. Rollende ogen

Ik train ook behendigheid met mijn twee jongste honden, maar wedstrijden heb ik daar nog niet in gedaan.

En ik doe ook jachttraining met de jongste hond.

Wij hebben er drie; een oude gele labrador van ruim 10 jaar. Zij is 'met pensioen' ik doe alleen nog GG-B met haar, om haar bezig te houden. En ook een Jack Hussell van 7 jaar, nog in de bloei van haar leven is ze. Met haar dus wedstrijd flyball en behendigheids training gevorderden. De jongste is ook een labrador (een zwartje) van bijna 4 jaar. Daar doe ik jachttraining mee, flyball dagteam wedstrijden en behendigheids training beginners. Ze houden me aardig bezig hoor. Lach

Ben je Joepie aan het aftrainen nu? Het is moeilijk om ze hun activiteit 'af te pakken' he?

Maar op enig moment worden ze toch te oud. Mijn oude labje kreeg een blessure aan haar hak, met arthrose dus. Die was op haar 7e ineens uit de running, ook voor de jachttraining. Daarom dus nu GG-B maar. Ze moet toch bezig blijven immers. Lach

ja, een rustige zondag zal het wel worden, de training van morgen gaat niet door, veld is dus afgekeurd. Dat wordt lekker uitslapen voor een keer. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 0:32    
Vrouw Weeggegevens   min 10 Anneke69

Dieet: Puur en eerlijk eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Hoi Anneke, Nee wij flyballen gewoon buiten hoor. In de winter een paar weken niet en nu als het veld het toelaat. Training van morgen gaat niet door, veld is veel te nat inmiddels. Dan zouden de honden uitglijden en zich mogelijk bezeren........ dat willen we niet. Rollende ogen

Ik train ook behendigheid met mijn twee jongste honden, maar wedstrijden heb ik daar nog niet in gedaan.
Ben je Joepie aan het aftrainen nu? Het is moeilijk om ze hun activiteit 'af te pakken' he?

ja, Joepie is nu 9. Ik ga wel weer elke week met haar trainen, als het weer het toelaat. Geen wedstrijden meer. We hebben heel wat prijzen gewonnen. Ook mijn andere hond Libi, een zwerver uit Suriname, kon er wat van. Als we wedstrijd hadden, nam ik één hond mee. Dat was genieten, de hele dag alleen met 'vrouwtje' op stap. Helaas heeft Libi 2 jaar geleden de kniebanden gescheurd ( niet met behendigheid hoor) en kan ze ook geen wedstrijden meer lopen. Zij is inmiddels ook al 8 jaar. Voor haar heb ik wat toestelletjes gekocht voor in de tuin. Kan ze toch nog een beetje meedoen. Het sneeuwt hier behoorlijk. Ga zo met ze wandelen.
Fijne zondag! Anneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 9:42    

Reageer met quote
Zo, dat was een luie zondagochtend hier. Uitlachen Uitgeslapen tot 10.00 uur. Toen we beneden kwamen had onze oude hond haar ontlasting (beetje dunner dan normaal) in de huiskamer gedeponeerd. Geschokt Niets voor haar. We hebben haar niet gehoord, maar ja, als ze piept horen we dat boven ook niet. Verward Zielig voor haar. Het komt w.s. door de antibiotica die ze krijgt voor een fistel van de ontstoken anaalklier en ze kon er ook vast niets aan doen. We waren ook niet boos, alleen maar gelijk zeer erg ontzettend klaarwakker......... Uitlachen

Na het opruimen rustig wakker worden met koffie en wat lezen op de pc. Facebook, de Weegclub en mijn hondenforum.
Gebrunched -want het ontbijt had ik overgeslagen inmiddels- met 2 gebakken eieren met spek en zuur op 4 volkoren boterhammen met roomboter.

's Middags naar mijn vader gegaan om hem te helpen met zijn belasting aangifte. Eenmaal weer thuis (rond 17.00) het restant van de groentensoep van gisteren opgewarmd, want toen hadden we wel trek hoor.

Daarna toch nog maar een uurtje sax gespeeld, was er gisteren ook al niet van gekomen.

Ik ben aan het warme eten begonnen rond 19.00 uur. Snijboontjes. Toen ik ze met mijn keukenmachine aan het snijden was ging de snijplaat kapot (het mesgedeelte bleek te hebben losgelaten!) en zat er allemaal weggeslagen plastic schilfers in mijn boontjes. Heel heel boos Dat konden we niet meer eten dus. We hebben toen maar wat rookkaas crackers gemaakt. Toch wat eiwitten naar binnen. En 2 bananen gegeten dan maar. En ons getrakteerd op 2 Droste flikken bij de koffie smullen van 75% cacao. Nu neem ik zo nog een handje druifjes en wat nootjes.

Morgen ga ik de bon van die keukenmachine opzoeken. Die is nog niet zo oud en was wel een dure ook (Kenwood) dus ik wil ermee terug naar de winkel. Yes! (nederlands= Heb als bewijs ook maar wat foto's van de ellende gemaakt, voor het geval de winkel moeilijk gaat doen.
Mag toch niet gebeuren dat een mes van de snijplaat afkomt als je snijbonen staat te snijden he. Dat is toch niet zo hard zou je denken... Lachen

Nog een glas water en dan is de dag wel weer voorbij. Rare dag was het. Tijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 0:00    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ja , rare dag voor jou, een rustdag heet dat Lachen
Zo was het toch ook bedoeld, de zevende dag????
Ik hoop dat het kadotje vanmorgen op een gladde vloer was, niet op een tapijt?
Succes met je keukenmachine.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 0:11    

Reageer met quote
ja, wij hebben linoleum op de vloer. Kan ook bijna niet anders zijn dan een gladde vloer he, met drie honden. Rollende ogen Uitlachen

Ik hoop maar dat we de bon nog kunnen vinden van mijn keukenmachine. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 0:32    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Mss bij het garantiebewijs of bij de gebruiksaanwijzing.
Daar niet ik hem altijd in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 0:39    

Reageer met quote
Sip Mijn keukenmachine was vorige maand 2 jaar oud. Ouder dan ik dacht dus. En dus ook geen garantie meer. Heel heel boos ? 179,95 voor betaald en precies na de garantie kapot dus. Ik koop geen dure machine meer. Ik wacht wel tot er weer een aanbieding bij Lidl of Aldi komt. Verward

Vanmorgen gewogen, 57,3 kilo. Dus 2 ons meer dan vorige week! Erg blij

Nu eerst even opschieten, ik ga naar de pedicure zo meteen. Brrr naar buiten, ik heb er geen zin in hoor. koud Was zo blij dat de winter voorbij leek. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 10:09    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik zou er evengoed even mee naar de winkel gaan Missy, misschien een coulanceregeling? Balen hoor.

En och die arme hond... wij hebben het regelmatig, maar weten nooit wie de verantwoordelijke is. Denken het wel te weten, want er is er altijd eentje die een beetje schuldig kijkt, haha. Maar boos worden heeft geen zin, ze doen het niet expres en als je ze niet op heterdaad 'betrapt' snappen ze toch niet waar je boos om bent.
Wel een goeie vloer! (hebben wij ook) Lachen

Fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 10:23    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Ik heb ook de hele benedenverdieping linoleum, maar daar liggen ook tapijten op. En als Max wat in huis deed, gelukkig al lang niet meer, uitgerekend op het tapijt dan. Die in de hal moet ik een keer vernieuwen. Max helpt erbij, maakt hem elke dag een stukje kleiner Lachen . Hoewel......al ruim een week niet meer gedaan Erg blij
Als de bel gaat, gaat Max in de bench. Weet hij, doet ie zelf al.dan krijgt ie ook altijd een ministukje lekkers. Gisteren kwamen de kleinzoons,mze weten, jassen hoog aan de kapstok, niet onderaan. Zei ik laat Max maar uit de bench, geen erg in hebbend dat hun tassen in de hal lagen. max had het wel gezien. De jongens hadden de grootste lol,,ik minder dus. Tasseen lagen open, alles eruit getrokken, plastic zakken in snippers en drie pakjes caprisonne lekgebeten en over de vloer verspreid.
Gelukkig hadden hun dure inlineskates niets.
En ik had hem mss maar 10 minuten niet in de gaten gehouden Sip
Maar deze momenten worden gelukkig steeds minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 12:15    

Reageer met quote
O o o Marian, het is ook wel een hooligan in klein formaat he? Lachen Gelukkig gaat het wel steeds beter, dus je hoeft nog niet te wanhopen.

Ik ga een mail sturen naar Kenwood zelf. Met bijgesloten de foto's van het drama. Moeten ze maar zien of ze netjes blijven........... of dat ik het op facebook zet. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 13:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 37 van 1394