Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Emilie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Kussen Zwaaien Snurken liefs Emilie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 22:52    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Jij bent flink? Want het is echt een vervelend onderzoek.
Maar gelukkig is het achter de rug. En nu maar hopen dat ze ontdekken wat er echt aan de hand is en dat ze je er mee kunnen helpen. Welterusten !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 0:17    
Vrouw   marwistaete
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydr.arm/eiwitrijk

Reageer met quote
fijn missy dat het nu achter de rug is, hopelijk krijg je goede uitslagen binnen. Hgr. Marwistaete/Ria
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 0:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Vandaag nog vage buikpijn en krampen. Ik denk dat de diarrhee remmer eerst weer zijn werk moet gaan doen.
Ben wel naar saxles gegaan (duurt maar een half uurtje) en straks met Missy naar de dierenarts (daar is een wc voor noodgevallen Erg blij). Maar naar jachttraining durfde ik niet. 3 Uur in het bos zonder w.c. dat gaat me nog te ver. Sip Jammer van de les maar niks aan te doen.

Ik heb ontbeten met 2 knackebrod met halvarine en 20+ kaas.
Lunch 4 (!) volkorgen boterhammen met halvarine. 2 met radijsjes, erg lekker weer een keer. En 1 met eiersalade en 1 met oude kaas 30+ plus een beker karnemelk.
Vanmiddag fruit tussendoor.
Diner: Kebabvlees met chinese kool met kerrie en zoete paprika gebakken in olijfolie.
Genoeg gedronken, want ik houdt maar dorst. Lach
Misschien neem ik vanavond nog een Droste flik 75% chocolade bij de koffie. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 14:18    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Heeft Missy nog veel last?
Ze wilde zeker solidair met het vrouwtje zijn Lachen
Ik eet vanavond weer een halve krop sla. En huttenkase. Ik heb die al vol pitten klaar staan, heerlijk.
Heb net een cracker vol pitjes met milner extra grijpte 30 plus op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 15:47    

Reageer met quote
Missy vond het niet leuk bij de dierenarts. Stribbelde hevig tegen toen er weer zalf in de klier gespoten werd via de fistel. Hebben haar plat op tafel moeten neerleggen en met zijn tweeën in bedwang moeten houden. Rollende ogen Maar toen het eenmaal klaar was en de koekjes eraan kwamen was ze al gauw weer vrolijk hoor. Uitlachen Labrador he.
Thuis een buffelhuid chips gegeven voor de afleiding en ze ligt nu op haar kussen. Nog wel wat hijgerig. Dus misschien toch even pijn? Vanavond mag ze na haar eten weer een pijnstiller en anderhalf tablet antibiotica. Lach Daarna gaat het vast weer beter.

Ik ga zo nog even sax spelen. Vind het zo leuk dat ik die skwieeieieieiek nu kwijt ben. Lachen Bleek dat er een klepje open ging staan wat dicht moet blijven bij die greep. De docent heeft het een beetje bijgebogen en voila, weg skwiek. Uitlachen Uitlachen Uitlachen Heb ik wekenlang op zitten zweten he. De ene keer ging het goed, de andere keer juist niet. En ik wist niet hoe het kwam. De docent maar roepen; meer ruimte, geef die toon meer ruimte. Maar ja, ik had mijn onderkaak al helemaal naar beneden. Lager ging niet als ik toch mijn lippen om het mondstuk gesloten moest houden. Lachen Maar nu gaat het dus ineens veel beter. cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 15:57    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Fijn dat het achter de rug is! Het zijn geen prettige onderzoeken hè.

Maken al die boterhammen je klachten niet juist erger?
Wat een bezig bijtje ben jij zeg... Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 16:00    

Reageer met quote
Karin, er is geen dag zonder activiteit hier. Lachen 3 honden en de muziek, dat schiet al gauw lekker op. Uitlachen

Morgen met de kinderen van het opleiding orkest mee naar Tiel voor een jeugd Play-In. En eigenlijk moet ik ook de flyball beginners helpen trainen. Daar ben ik nog een oplossing voor aan het zoeken. Verward Heen en weer rijden......... uur heen en een uur terug weer.......... of manlief naar de flyball sturen in mijn plaats. Lachen Een mens moet wat immers. Stom van mezelf hoor. Dubbele afspraak gemaakt. Soms ben ik ook het overzicht wel eens kwijt. Erg blij

Nee het onderzoek was niet fijn. Ik heb nog steeds wat buikpijn trouwens. Maar de darmen komen langzaam -door de imodium- weer tot rust gelukkig. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 16:07    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Mylo hijgde ook altijd als enige teken van pijn.
Ik kreeg een mail van die hondentherapeute, over inenting in het bos. Moest even lezen wat het betekende. Dat honden dus gestrest raken in de dierenartsenpraktijk en daarom wandelt een dierenarts mee in het bos en geeft daar de spuitjes. Was mss een ideetje geweest voor Missy? Lachen
Max krijgt zijn spuitjes in augustus gewoon in de praktijk.
Niets stress. We wandelen er vaak langs, wil ie altijd naar binnen. Deed ik wel eens om hem te wegen.
Mylo had ook nooit een probleem bij de dierenarts. Iedereen kende en knuffelde altijd die entoussiaste hond. Ving ie gelijk iets lekkers Erg blij
Max heeft zon heel grote buffelhuid kluif.
Hij had net een stuk eraf gekregen, heeft er dus nu twee Lach
Ik heb ze weer weggelegd, na een uurtje kluiven is ie echt moe.
En dorstig. Als ik niet wegleg, stopt ie er niet mee.
De zon schijnt nu, ik ga met hem naar buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ow hahahahha, en jij maar blazen, en je kaken groter maken hahahaha Lachen
ja soms...... dan kan de oplossing zo simpel zijn...als je het probleem weet te achter halen ahahahhaa
Maar even wat anders Lach
Heb je wel is geprobeerd om een poosje gluten vrij te eten Idee
Je kunt een test kopen bij de tuinen...
En een test door de dokter laten doen...
Mar helaas is er maar weinig betrouwbaarheid te vinden in die testen!!!!
Google het maar als je me niet gelooft....
Je kunt prima er achter komen, door een paar weken géén gluten te eten Idee
Sommige mensen hebben last van Gluten, of de tarwe... en daardoor zaken hun darmen helemaal van de kook Sip
Het is misschien het proberen waard Vraag
Die test geeft alleen een allergie aan, en géén intolerantie dus!!!!
De klachten van een intolerantie zijn echter het zelfde helaas Rollende ogen
Baat het niet dan schaadt het niet zou ik zo zeggen Idee
Lieve groetjes, Emilie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2013 16:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 35 van 1394