Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Vind ik ook NogTwee, je bent ontzettend actief, dan mag er wel wat meer brandstof in Missy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 feb 2013 23:13    
Vrouw   marwistaete
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydr.arm/eiwitrijk

Reageer met quote
ja, Missy, ik ben het met Marian en met NogTwee eens. Ik vind het soms ook wel erg weinig wat je eet, en als je nou nog af moest vallen , okee. Maar jij moet juist iets bij komen en dan is het toch heerlijk om lekker iets te mogen wat wij moeten laten staan. Denk goed aan jezelf hoor. Ik snap dat je bang bent om dan door te schieten en eraf is zo moeilijk. Maar geniet maar van de gezonde dingen die jij extra mag.
Rustige nacht gewenst en hgr. R.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 0:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jullie vergeten 1 ding: ik heb vannacht ook gegeten he? De donderdag dat ik de nacht inga eet ik min of meer dubbel. Lachen
Vannacht 2 sinaasappelen uitgeperst. Een banaan gegeten en 2 volkoren boterhammen met halvarine en smeerbare franse kaas. En tegen de ochtend heb ik een bakje kwark met rood fruit (uit de diepvries) gegeten. Tussendoor nog wat dropjes.

En nu neem ik zo nog een knackebröd met kaas of zo voor ik naar bed ga. En vanavond weer diner. 2 tartaartjes met champignons en chinese kool met paprika geroerbakt. Ik neem altijd een groot bord vol warm eten!

Als je nou alles bij elkaar neemt en door twee dagen deelt dan zie je dat het wel meevalt met mijn eetpatroon. Uitlachen Ik kan me toch moeilijk misselijk eten. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 10:14    
Vrouw   marwistaete
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydr.arm/eiwitrijk

Reageer met quote
Hallo Missy, het was niet mijn bedoeling om kritiek te hebben hoor en inderdaad had ik er niet aan gedacht dat je 's nachts ook nog wat neemt. Maar soms denk ik wel eens, je bent zo precies, door bv die croutons uit de salade te halen. Dat kun je toch best hebben , denk ik dan. Maar , hoe dan ook , je doet het beter dan ik , ik val maar niet af. Ik denk dat ik toch teveel tevaak dingetjes in mijn mond steek, moet daar erg goed op letten helaas, want ik beweeg genoeg. Een gevecht is het en blijft het. Prettig weekend gewenst en hgr.R.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 11:49    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Dat is het wel vaak Ria, het zijn stiekum toch de tussendoortjes die het afvallen tegengaan. Ik ben bv weer bezweken voor een bakje dadels. Terwijl ik weet dat daar veel suiker iinzit. Ik zeg dan tegen mezelf, oke, maar vier per dag en dn verder maar één stuk fruit.
maar er staat ook een doosje gedroogde abrikozen,mag iik van mezelf ook vier per dag, onder het mom van gezond hè en dan de gedroogde cranberry s ook een paar in de kwark. Hihi ik ken mijn zonden hoor maar vind het zo lekker Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 13:48    

Reageer met quote
ja, de snoeperijen maken de kilo's inderdaad. Tussendoor eten probeer ik te beperken. Maar als ik echt trek heb (bijvoorbeeld na een training buiten) dan neem ik toch wat hoor.
Maar geen suikerdingen meer. Daar ben ik echt gevoelig voor. Dan krijg ik steeds meer honger zonder ooit echt verzadigd te zijn. Rollende ogen

Ik weet ook dat als ik straks aan de cortico-steroïden moet ik kilo's ga aankomen zonder er iets voor te hoeven doen. Een opgeblazen gezicht en een hongeroedeem buik krijg ik ervan. Huil huil Dan ben ik ook niet blij he? Boos Maar dan heb ik geen keuze. Nu kan ik wel kiezen (omdat ik de suiker laat staan) wat ik in mijn mond stop. En dat vind ik fijn. Niet meer gedachteloos kauwen, maar genieten van mijn eten. Dat had ik een jaar of twee terug helemaal niet meer.
Vind het ook weer leuk om te koken. Geen zakjes en pakjes en kant en klaar maaltijden, maar lekker vers met veel groentes. Erg blij

Ik wardeer jullie bezorgdheid hoor. En ik ben nu ook te licht. Maar hier zit ook nog een man die op mij past. Vanmorgen wilde ik 2 knackebrod eten voor ik naar bed ging. Komt hij uit de supermarkt met een versgebakken grote (!) volkorenbol. Nou die heb ik lekker opgesmikkeld met wat kaas en eiersalade. Lief van hem toch? Lief Hij wil ook niet dat ik een gratenpakhuis (Jordanees je zou moeten horen hoe hij dat zegt Lachen ) wordt. Erg blij

Zo nu ga ik even opschieten, anders komt die lekkere warme maaltijd niet op tafel he. Toelachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 19:20    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Fijn dat er iemand op je past Erg blij
Komt helemaal goed met jou Lachen
Vervelend dat je door medicijnen zwaarder gaat worden
Dat is ook mijn angst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 19:57    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik wardeer jullie bezorgdheid hoor. En ik ben nu ook te licht. Maar hier zit ook nog een man die op mij past. Vanmorgen wilde ik 2 knackebrod eten voor ik naar bed ging. Komt hij uit de supermarkt met een versgebakken grote (!) volkorenbol. Nou die heb ik lekker opgesmikkeld met wat kaas en eiersalade. Lief van hem toch? Lief Hij wil ook niet dat ik een gratenpakhuis (Jordanees je zou moeten horen hoe hij dat zegt Lachen ) wordt. Erg blij

Haha. ok, dan zeg ik niks meer. Daarover dan hè. Erg blij Mijn hubbie zou het iets minder netjes formuleren! Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 21:03    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 21:06    

Reageer met quote
Hij zorgt al 40 jaar heel goed voor me. Lach

Net lekker gegeten. 2 Tartaartjes met champignons en wat sojaroom. Chinese kool met kerrie en een verse paprika. Ik heb gesmuld.

Zo meteen mijn brood maken. 3 sneetjes volkorenbrood met halvarine. Ik neem eiersalade mee voor erop. En wat tomaat.
2 sinaasappels in mijn tas en een bakje kwark met banaan voor in de ochtend. Zo kom ik de nacht wel weer door.

Morgenochtend ga ik helpen met het trainen van 7 nieuwe beginnende flyball hondjes. Ik sta op de bak om de ballen erin te doen. Cool Ik heb er veel zin in! Zo leuk om te zien hoe die honden en hun baasjes het allemaal op een verschillende manier oppikken en leren. Na 16 lessen zijn ze bijna allemaal verslingerd aan het spelletje. Uitlachen En hopelijk zitten er weer een paar wedstrijd hondjes en handlers tussen. Want daar doen we het uiteindelijk voor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mrt 2013 21:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 30 van 1394