Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1391, 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Is gemberthee bloeddruk verlagend??? Eerst lustte ik geen gember, alleen als het was mee gestoofd, maar nu vind ik de thee toch lekker. Eens een keer een lekkere bij schoondochter geproefd en nu in assortiment. Nooit te oud om te leren immers...
Het gaat altijd wel in de kippensoep, samen met kurkuma en zwarte peper. Baad het niet....

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Fijn dat Bonny het nu plezierig lijkt te vinden Missy. Zo zie je maar weer: de aanhouder wint. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 23:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Odette schreef:
Is gemberthee bloeddruk verlagend??? Eerst lustte ik geen gember, alleen als het was mee gestoofd, maar nu vind ik de thee toch lekker. Eens een keer een lekkere bij schoondochter geproefd en nu in assortiment. Nooit te oud om te leren immers...
Het gaat altijd wel in de kippensoep, samen met kurkuma en zwarte peper. Baad het niet....
https://www.margriet.nl/gezondheid/bijwerkingen-te-veel-gember/ Lach Ik wist dat ik dat ergens gelezen had. Lachen

Twompie, Bonny vond het altijd al leuk, maar ze 'kon niet wachten' op het commando. En dat mag bij wedstrijden niet. De hond mag pas weggaan als de keurmeester je heeft laten weten (door een tikje op je schouder) dat het mag. Lachen En daar kon zij letterlijk niet op wachten. Nu gaat dat dus beter, dat geeft de burger moed. Lach Komt uit de jacht he, als de hond vertrekt als bijv. een gans geschoten is kan ze in de baan van het volgende schot komen.......... en dat wil je uiteraard niet. Erg blij

Vandaag lekker op tijd in bed, om 10.30 al. Kon ik zelf een pan pompoen/currysoep maken. Goed gelukt al zeg ik het zelf. Lekker een kom van gegeten en nog wat meegenomen voor vannacht. Met 2 plakjes khd arm brood om erbij te eten/dopen. Mijn kokos-yoghurt van gisteren en fruit zat ook nog in mijn tas. Lach Handje studentenhaver voor tussendoor te knabbelen. Eten gaat prima, gewicht nog steeds iets hoger dan mijn weekgewicht. En de soep gaat niet helpen, want hartig. Morgen maar een flinke wandeling met de dames dan. Lachen En vannacht een extra beker groene thee. Lach Ik heb niets meegekregen van het mooie weer dus daar kan ik dan gelijk even van genieten. Laat ik echtvriend koken; zuurkool stamp misschien met veggie spekjes? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 0:51    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Het weer was hier zalig! Was ons terras aan het schoonmaken, ben mij zelfs moeten gaan omkleden omdat ik het veel te warm had!
En vorige week zaten we hier nog te bibberen Geschokt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 9:42    

Reageer met quote
whis schreef:

En vorige week zaten we hier nog te bibberen Geschokt Erg blij

Bizar hè? Zomaar 25° verschil met vorige week.

Missy, dank voor de link.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 13:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Geen dank. Lach

Ik heb gisterenochtend heerlijk gewandeld met de honden, vroeg gegaan ivm verwachtte drukte, gewoon in ons 'eigen' losloopbos. Maar wat liepen er al veel mensen, met en zonder honden. Geschokt Gelukkig kun je dan nog wel ruim om elkaar heen slalommen. Kwam ook nog een hondenkennis tegen die voorheen flyball deed. Liep met haar zusjes hondje en haar 13 (!) jaar oude labrador. Ik hoop toch zo dat ik nu ook eens honden echt oud mag zien worden. Die van mij halen dat steeds niet. Sip

Toen snel, snel boodschapje gedaan bij de buurtsuper. Dat is nu een Deen, maar gaat dus binnenkort een AH worden. Verward Ben er nog niet over uit of ik daar blij mee ben eerlijk gezegd.

Toen geslapen, in etappes, beetje vervelend, maar goed. Het was boerenkool stamppot met veggie spekjes geworden, die heb ik nu mee naar het werk. Als 'ontbijt' had ik een kopje pompoensoep nog.

Goed nieuws van de weegschaal; die was dus eindelijk weer eens gezakt. Ik hoop zo dat het nu weer eens groen kan zijn. En onder de 66 zou ook mooi zijn. Ik heb nog een paar dagen he. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 1:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Wij wouden gisteren ook gaan wandelen. 100 meter gestapt en terug naar de auto. Veel te veel mensen, geen maatregelen... Opeens zagen we gewoon een grote groep onze richting uitkomen.
Toen had ik het wel gehad. Naar huis.
Tja.

Fijn nieuws van de weegschaal!! Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wij hebben het weekend ook niet gewandeld. Het was hier veel te druk. We blijven voorzichtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
blij voor je vwb de getallen op de weegschaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 12:47    

Reageer met quote
Onze Deen wordt een Dekamarkt. Wij hebben al een Vomar en 4 AH's dus dat is wel een goede beslissing. Dan wordt de Hema nog Jumbo en er schijnt ook nog een Aldi te komen. Keus genoeg straks Rollende ogen
Ik kom niet graag bij AH, teveel Gooise Kak Ik val van me stoel van het lachen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 13:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1391, 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1392 van 1394