Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1384, 1385, 1386 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 21:01    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Alkes oké net effe zwaaien aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Geintje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: koolhydraatbeperkt

Reageer met quote
Flying Missy ik zie dat jij het DR. Frank dieet volgt, heb je zijn recepten? Hoe bevalt het je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Als je lid van de bibliotheek bent, kun je boeken van dr. Frank bestellen. Je kunt ze dan 6 weken houden. Ik had dat gedaan en na zes weken had ik het wel gezien. Als je vlees eet zijn het goede recepten. Ik neem vaak kookboeken mee uit de bieb. Tegenwoordig vegan. Die zijn er ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geintje schreef:
Flying Missy ik zie dat jij het DR. Frank dieet volgt, heb je zijn recepten? Hoe bevalt het je?

https://www.weegclub.nl/forum/lowcarb-recepten-c5.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Heb je een lekker - koud = weekend gehad Missy?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 23:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hoi Allemaal. Ik heb het in het weekend niet echt koud gehad, want niet veel buiten geweest. In het weekend is het me overal te druk, dus blijf ik dan liever rondom huis. Lach

Ik heb dinsdag mijn 2e prik gehaald. Viel me tegen. Arm was iets minder heftig, maar ik stond vandaag met een knallende hoofdpijn op en ben na het innemen van pcm weer gaan liggen. Om 14.00 uur pas opgestaan, echt beroerd was ik.
Nu gaat het wel weer. Zelf gekookt en wel gegeten (warm eten).

Morgen trainen met Neri, een uurtje. Vrijdag niet met Bonny dan ga ik met haar alleen oefenen. Lach Ze zeggen dat er in het weekend sneeuw komt. Ik hoop maar dat het meevalt want ik moet uiteraard weer werken. Rollende ogen

Omdat het afvallen echt waardeloos gaat, ben ik weer kcal gaan tellen met de eetmeter. Als ik weet dat ik het ga invullen neem ik toch minder dingen tussendoor. Lachen Ik wil onder de 1500 kcal per dag blijven, maar niet minder dan 1200 kcal eten omdat ik de spaarstand vrees...........
Deze week nog een rood vakje (plus 3 ons) maar ik was dus veel zwaarder dus ik ben al wel aan het afvallen weer. Hier ga ik dus gewoon mee door. Lach

Het thuiszitten hakt er wel een beetje in. Ik wordt lui. Nergens zin in, zelfs (!) niet om met de honden naar buiten te gaan. Erg he? Het heeft ook wel met het weer te maken, nat koud en grijs. Verward Gelukkig hebben we het omslagpunt naar de Lente en meer licht nu gehad. Erg blij Al voorspellen ze wel een aanval van Koning Winter nog. Rollende ogen

Had nooit gedacht dat ik zoveel tv kon kijken (Netflix). Ik heb The Crown al uit en The Queens Gambit ook al. Schaam Schaam Ik moet wat meer lezen, beter. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha Missy, ik snap het goed hoor dat je er zo lamlendig van wordt. Dat herken ik en ik heb het ook. Moet mezelf vaak uit de put hijsen. Ik lees veel op internet en probeer toch altijd iets op te zoeken, waardoor ik weer de betere kant uit kan kijken, met een iets ander en opgewekter gemoed.

Hou je haaks en probeer toch dingen te gaan doen waar je blij van wordt.

Wij kamperen momenteel in Diever. Het is nat en grijs, maar in de caravan is het warm genoeg en we zijn er even uit. Morgen stukje rijden in de omgeving, m iets anders te zien, hoewel took altijd indrukwekkend is bij Spijk en Lobith, en de andere plaatsen aan de Rijn als het, zoals nu, hoogwater is.

Hou je haaks!!

Laatst aangepast door Dymphie op do 04 feb 2021 12:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 21:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dat lui worden herken ik goed... Heb er hier ook al maanden last van... Hier is alles al meer dan 100 dagen dicht. Wel blij als ik voel dat het weer toch iets beter wordt. Gisteren was het hier 11 graden, als dan het zonnetje schijnt: zalig!
Ik kijk echt uit naar de lente. Weer de moestuin in ipv op dat internet te hangen Lachen

Hoop dat je vandaag minder last hebt van je vaccinatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Missy toch bijwerkingen dus hoe gaat het nu?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1384, 1385, 1386 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1385 van 1394