Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1376, 1377, 1378 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Stond wel raar te kijken dat ik de auto moest krabben toen ik naar mijn werk wilde. Geschokt Koud werkje weer.

Ik ben ook erg blij dat de auto in de garage staat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
En zo zit ik alweer op het werk. Lach Was toch weer wat onsjes kwijt al. Ik houd vol dan kom ik er vast wel weer. Eerst maar terug naar 65 en dan zie ik verder. Lach

Voor het slapen gaan niet gegeten, maar wel een paar zoute ballen gesnoept. Schaam Schaam En dus toch weer wat afgevallen. Lachen Je kunt er bij mij geen peil op trekken hoor.

Na het opstaan snert gegeten, had nog een bak in de vriezer, dus lekker makkelijk. Was heerlijk, nog een grote kop mee naar het werk, met wat meergranen stokbrood smullen

Ik heb wel veel dorst, vast van die salmiak ballen. Dus drink ik eerst een halve liter water nu. Daarna groene thee. En tegen de ochtend nog een halve liter suikervrije limo. Dan moet ik wel lekker doorgespoeld zijn. Yes! (nederlands=

Nu weer een vaste collega dat is fijn. Dus ook even tijd om hier te komen buurten al. Erg blij

De honden binnen vermaakt met het zoeken van snoepjes. Worden ze hardstikke moe van. Lachen En hoefde ik niet met de auto weer, want glad he vanmorgen. Rollende ogen Misschien straks nog even met ze lopen als het weer het toelaat. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 1:57    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja de hondjesmoet je uit alsje die hebt door weer en wind

En spelletjes is voor vrouwtje toch ook leuk
Wij hebben t geluk we lopen V an de achtertuin zo de hei in

En hier is t ju ook druk vooral t loslopend gebied hier lopen heel veel Duitsers en ook de montenbaike route is erg druk snap zo wie zo niet dat die door honde losloop gebied gaat

En fijn dat je weer je vaste collega er is voor straks slaap lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 9:40    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn dat je werk wat meeviel! Toch altijd leuker als je met een vaste collega kan werken, meer op elkaar ingespeeld.

Fijne zondag! Hier is nog steeds alles wit bevroren...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Doe voorzichtig. Ik hoorde net dat het vanaf donderdag kouder wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Doe voorzichtig. Ik hoorde net dat het vanaf donderdag kouder wordt.

ja, doe voorzichtig als je wegrijdt. Het was vandaag hier spekglad.
Mijn gewicht wás netjes vanmorgen, maar vandaag had Mathilde chips en zoute ballen bij haar en o, als ik ermee begin blijf ik er ook van eten. Huil huil

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dat heb ik ook Twompie. Erg he? Schaam Schaam

Ik was trouwens vandaag 6 ons zwaarder weer. Geschokt Misschien toch door de erwtensoep. Daar zat (R)ookworst in en veggie speckjes. En groentenbouillon tabletten, dus wel zout natuurlijk. En door de spliterwten ook behoorlijk wat khd. Ik ga maar meer groene thee drinken vannacht. Eens kijken of dat wil helpen.

Bij het opstaan Auf wieder Snitzel gegeten met spinazie en een gekookt aardappeltje.

Vannacht een beproefd khd arm recept mee, gekookte eieren met avocado, tomaat. En een sausje van vegan mayo met kokosyoghurt en kruiden. Een appel voor tussendoor. En nog wat noten/rozijnen. De rest van de kokosyoghurt met wat suikervrije limo tegen de ochtend. Dan eet ik niets meer (ook geen zoute ballen!) voor ik ga slapen.

Het was idd nog glad zondag ochtend, maar rustig langs de weg dus veilig thuis. En toen een rondje door de buurt met de hondjes. Langs het water van de vaart kunnen ze een stuk los en ook een strook langs het industrie terrein en de snelweg. Dus ze konden even lekker uitrazen en we hoefden niet in de auto te stappen op die manier. Lach

Rustig op het werk, maar wel rommelige afdeling achtergelaten door de avonddienst dus ik heb nogal lang op lopen ruimen en zo. Nu even zitten, dat wilde mijn knie graag en gelijk even langs weegclub. Lach

Morgen komt mijn echte vaste collega weer terug na bevalling en zwangerschaps verlof, ik heb haar al ruim een half jaar niet meer gezien. Dus dan hoop ik dat alles weer 'gewoon' wordt in de nacht. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 2:36    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Wel grappig! Vandaag start ook mijn nieuwe collega na haar zwangerschapsverlf Lachen
Ze werkt al langer bij ons, maar komt nu naar onze dienst. Heel benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Lekker erwtensoep

Je hoeft geen bouillon blokje er bij trek van vega vlees bouillonen vlinkkruiden ook stukje Spaanse peper er bij trekken dat is niet zout

Zo hou je geen vocht vast en de soep is toch lekker

En jouw collega van de avond die laten die altijd n d rommel achter voor jouw en voor straks slaap lekker

Laatst aangepast door Jet051 op ma 11 jan 2021 11:46, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Prettig dat je collega weer terug komt.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 11:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1376, 1377, 1378 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1377 van 1393