Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1370, 1371, 1372 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hele fijne kerstdagen en dat je rustige nacht hebt gehad voor straks slaap lekker en heerlijk uit gewaait op t strand en gewicht komt wel goed jouw kennede

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2020 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
We wensen je mooie feestdagen Missy
En een goed en gezond 2021

Warme kerstknuffel van Juffie en hubbie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2020 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik wens je ook fijne dagen toe!!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2020 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goede nacht weer gehad Missy?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 0:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Het is vannacht, net als gisteren, onrustig op de afdelingen. Dus veel in de weer. Gaat de nacht wel snel om, dat wel. Maar zit nu even met been omhoog. Lelijk gestoten net. Eigen schuld. Even snel de vaatwasser vullen. Klep open, erom heen stappen voor het bestek rekje dat nog op de aanrecht stond. Auwww. Punt in mijn onderbeen. Niet fijn. Gelukkig huis in takt gebleven. Alleen flinke pit met blauwe plek. Rollende ogen

Nu even rust, mag ook wel het is al 3 uur inmiddels.

Gisteren avond gezellig gegeten met zoon. Voorgerechtje, kaasfondue met stokbrood en een salade. Plak ijsdessert na. Zit er nog steeds vol van. Geen zin in kerstchocolaatje bij de koffie. En nu op het werk ook nog niks gegeten. Alleen dorst dus veel thee.

Vandaag wordt het veggie balletjes met rode kool en aardappelpuree. Restje ijsdessert na. We zijn maar met zijn 2-en dus makkelijk eten. Lach

Ik hoop dat het straks droog is als ik thuis kom. Want ik wil met de honden een eindje lopen. Goed voor de verbranding en fijn voor de honden. Lachen Als het erg nat is doe ik het niet. Dan kruip ik vroeg in bed. Gisteren ook maar kort geslapen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 3:57    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Druk precies... Al goed dat je ben niet open ligt!! aai
Hier schijnt om dit moment de zon al, dus ik hoop bij jullie ook, zodat je nu aan het wandelen bent!!

En voor seffes: slaap wel Kerst1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat heb ik respect oor de werkende in de zorg Kerst kus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2020 0:25    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank je wel Ellen. Las net wat Dhr. Gommers gezegd heeft over de besmettingen in de verpleeghuizen. Dat het ligt aan het opleidingsniveau o.a., nou de stoom kwam uit mijn oren dat kan ik je wel vertellen! Hij zou publiekelijk zijn excuses moeten maken wat mij betreft.

De besmettingen komen binnen via personeel en vooral bezoek! Eenmaal besmette bewoners kun je niet/nauwelijks isoleren, vooral niet op dementen afdelingen. Dat snappen/onthouden ze niet he. Dus worden hele units in isolatie gedaan vaak. Met als gevolg dat binnen zo'n unit de meesten, of iedereen, besmet worden. En omdat het toch de zwakkeren zijn in verpleeghuizen (anders zitten ze er niet immers) liggen de sterftecijfers ook hoog. Dat heeft dus helemaal NIETS met het opleidingsniveau van de werkende aldaar te maken.

Eerst waren beschermende middelen niet nodig -want die moesten naar de ziekenhuizen- en konden we het gewoon uitzoeken. Nu liggen de hoge aantallen besmettingen aan ons, want 'laag' opgeleid? Nou allemaal niveau 3 en 4 hier hoor. Verward

En waar ligt het volgens mij aan; dat de gemiddelde NL-der zich niet of niet goed meer aan de maatregelen houdt. Corona moe zeggen ze dan. Jaja dat zijn wij ook he. Toch zit ik na al die maanden nog in vrijwillige isolatie als ik thuis ben. Verder dan op rustige plekken met de honden wandelen kom ik niet meer. Als iedereen zo verstandig was zou bezoek het niet meenemen in de verpleeghuizen.............. Rollende ogen

Gelukkig is dit weer eens een rustig nachtje. Ze zijn allemaal nog moe van het kerstweekend denk ik. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 4:12    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Foei foei...
Hier werd in maart ook gezegd dat het aan gebrekkige opleidingen lag. En vervolgens werd al het verzorgend personeel gebombardeerd tot helden. Onlangs zouden ze zelfs opslag krijgen.
Dikke zever allemaal. De overheid had van in het begin moeten zorgen voor beschermingsmateriaal en strenge regelgeving.
In ons gebouw werden we in het begin bestempeld als veel te streng, enz... enz... Ondertussen hoor ik "dank je wel". Er is bij ons geen enkele besmetting geweest tot nu toe. Maar we volgens de regels, dragen constant chirurgische mondmaskers (geen stoffen), en het gebouw staat vol met bussen correcte ontsmettingsgel (daar bestaat ook veel rommel in!!). De gemeenschappelijke delen worden dagelijks ontsmet.

Fijn dat het verder een rustige nacht was!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Super mussy ben t met Ellen eens

Dikke knuffel voor jouw hoop dat he lekker slaapt straks en geniet van de mooie wandelingen m'n et je honden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 9:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1370, 1371, 1372 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1371 van 1394