Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1357, 1358, 1359 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Lekker soep, vult goed en weinig calorieen.
Ik ken het gevoel, balen als het niet lukt, Kom op Missy komt echt wel weer hoor.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Missy. hier ook iemand die weer teveel gegeten heeft.

Maar goed ik zag dat Whis 1 november een eetplan ging maken en ik doe ook per vandaag maar weer mee.

Bij mij zijn noten en kaas funest. Door de week eet ik ze niet maar in het weekend des te meer.
En die rek zit er niet in omdat ik vrijwel niet beweeg. Dus je staat er niet alleen voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
zet 'm op met je herpakken..er zijn tijden dat je het kon..dus het zit vast ergens!! Een eetplan maken is idd een goeie start!

Ha ha herkenbaar met die klei..hier zaterdag geholpen bij iemand in de volkstuin die klaar gemaakt moest worden voor oplevering omdat ze gaat stoppen...glibberen...en geen doorkomen aan om onkruivrij te maken..Onderspitten was al een uitdaging met klei die in bonken aan het gereedschap blijft plakken..Geschokt
Flink gelachen en het plan opgevat om samen in het voorjaar te gaan wadlopen om het modder gevoel vast te houden..ha ha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Bij mij lukt het ook niet om de coronakilo’s eraf te krijgen. Het zijn er inmiddels 4. En ik had vorig jaar zulke leuke winterkleren gekocht. Ik heb me voorgenomen om niets nieuws te kopen tot die 4 kilo eraf is. Dus ik houd nu geld over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou, ik ben weer wat in gewicht gezakt. Nog niet zo veel, maar het is weer een beginnetje he.

Aan de tijd kunnen jullie vast wel zien dat ik weer aan het werk ben. 1 verdacht geval in quarantaine op zijn kamer. Maar hij blijft gelukkig inderdaad netjes binnen.
Gisteren getest, hopelijk komt de uitslag vandaag binnen. Verward

Verder alles rustig hier. Vaste collega erbij, dus dat is fijn. En ik hoef maar 3 nachtjes gelukkig. Lach

Ik ben bang dat ook de beperkte hondentrainingen weer stilgelegd gaan worden als er nog maar 2 mensen bij elkaar mogen buiten.......... ook al houden we keurig afstand. Sip En dat alles omdat de jongeren niet zonder feestje kunnen, dieptriest vind ik dat. Dat wordt dan maar gewoon wandelen met ze en wat kleine oefeningen tussendoor. Rollende ogen

Ik maak weer dagplanningen. Dat helpt mij wel om vol te houden. Dus over een week of wat moet ik weer rond de 65 uit kunnen komen. En daarna dan volhouden. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 3:45    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Nu nog twee nachtjes te gaan dus! Go!!
Ik duim dat die patiënt neg is.... Toch weer stressen he... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Goed van je je komt er wel
Duim dat t test negatief is en niet fijn als ze naar 2 gaan buiten de jeugd van tegenwoordig ze doen toch n wat ze willen

En voor straks slaap lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou de cliënt was gelukkig negatief. Pak van mijn hart hoor. Lach

Ik heb voor de buis gezeten bij de persconferentie. Net als de vorige keren. En ik vind het weer; te weinig. Zo sleept het zich maar aan. Beter direct hard ingrijpen voor korte tijd.
Wat ik lees op internet maakt me niet vrolijk, zoveel covidioten er zijn. Verward Je mag gerust kritiek hebben op de maatregelen en of de boodschappers van de regering, maar de onbeschaamde trent van ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken maakt me elke keer weer verdrietig. Sip

De trainingen liggen nu definitief weer stil, was te verwachten. Dus nu maar zelf wandelen en kleine oefeningen doen met mijn meisjes. Lach

We moeten onze zegeningen maar tellen. Fijn warm huis, eten op tafel en lieve hondjes om te knuffelen. Lach

Gewicht was nog iets gezakt. Vandaag (vanavond) uur van de waarheid en op de weegschaal. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 1:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kan me voorstellen dat je opgelucht was want een besmetting bij een cliënt daar zit je niet op te wachten.
Ik begrijp die mensen ook niet die zeggen dat het niks voorstelt tot ze het zelf krijgen .
En ben het met je eens dat het beter was als ze heel streng zouden zijn maar ja ze luisteren niet naar ons.

Wij zijn ook erg blij met ons hondje Salty geeft ritme in ons dagelijkse leven en heel veel plezier ook .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 2:30    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ben het helemaal met je eens, Missy. Zo blijven we maar aanmodderen. Gelukkig is je cliënt negatief.
Waarom niet alles 2 weken op slot?
Nu we geen huisdieren meer hebben dachten we, om er eens op uit te gaan, dus mooi niet. Wij blijven thuis, klussen wat, wandelen en de boodschappen worden thuis bezorgd.
Het is niet leuk, maar we hebben zoveel dingen om dankbaar voor te zijn. Sterkte met werken. Blijf gezond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 7:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1357, 1358, 1359 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1358 van 1394