Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1356, 1357, 1358 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Missy dan was je vlak in de buurt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, ik snap het wel dat je je er z snert door voelt. Balen hoor. Maar dat is nu hè ik n over een paar dagen heb je jezelf vast weer bij elkaar geraapt en ga je weer verder bij waar je gebleven was.
Niet getreurd. Er is geen ramp gebeurd.
Lekker hoor, zijn als je kunt wandelen en tlyballen met de honden. Heerlijk lijk me dat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ah, wat rot voor je Missy! Maar je vakantie was heerlijk, de wandeling met de honden ook en je gewicht? Komt wel weer. 100% zeker! (Zodra je broeken strak gaan zitten. Geschokt )

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 23:59    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Is zeker balen maar komt goed je gewicht en je vriendjns de zoon ook laten doen jij kunt ee niks van maken heeft geen zin moeders is ja immers de koude kant laat m maar GG aan er komt weerr n tijd dat ie in ziet spreek uit ervaring van mijn jongste dochter vroeger en wat de andere zeggen er voor um zijn als t mis gaat maar dat doe je zo wie zo al n e bent n kanjer je hebt n bloemetje verdient

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 9:39    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Reageer met quote
Missy je hoeft je niet te schamen hoor dat je aankomt.
Dat hoort er helaas af en toe bij.
Als je je verder maar goed voel is dat het belangrijkste toch?
Het gaat echt wel weer naar beneden, jouw kennende.

Ik wens je een fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank voor het vertrouwen, ik vertrouw mezelf momenteel minder.

Vandaag wel flink beweging gehad, eerst getraind met Bonny en toen de auto in de garage was ruim een uur gewandeld. Het was donker weer, maar helemaal niet koud en het bleef droog.

Echtvriend wilde niet koken, te laat brood gegeten nog, dus werd het patat met satesaus en een kroket. Tsja. Dat doet vast weer geen goed aan mijn gewicht. Maar morgen........ heus morgen........ Verward

ja Ellen vlakbij he? Mooi daar. Wij komen er een paar keer per jaar. Hier in de polder is het als het nat is gauw zompig en glibberig van de klei in het bos. Dan zoeken we de hogere gronden. Lachen Morgen willen we ook weer ergens wandelen. Weten nog niet hoe of wat.

Zondag flyballen, extra trainingen in november. Beetje inhalen wat we gemist hebben. En maandag dan alweer werken 3 nachtjes maar. En dan 7 vrij alweer. Erg blij

Ik moet een eetplan maken. Dat zou al helpen. Ga ik morgen doen. Morgen wordt het soep. Want zaterdag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even bijgelezen. Wij hebben al op 13 oktober de griepprik gehaald. We moesten naar de sporthal en mondkapjes op.
Ik ken dat van aankomen. Elke dag denk ik: vandaag gaat het lukken, helaas niet. Nu heb ik mij voorgenomen op 1 november maak ik een weekplan. Morgen eten we nog pizza en daarna niks meer van dat alles.
Missy, sterkte met alles. Wat eten betreft gaat het ons wel weer lukken. We hebben nu de extra steun van de WC nodig.
Fijn weekend. Zet hem op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Reageer met quote
Fijne dag gehad dus Missy! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 23:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Soepdag.... smullen
Ik eet wel elke dag groentesoep, maar wel leuk om zo een keer per week als maaltijd een maaltijdsoep te maken. Ga ik eens over denken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 9:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1356, 1357, 1358 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1357 van 1393