Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50401 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
@Missy dan was je vlak in de buurt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 okt 2020 22:46 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10397 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Missy, ik snap het wel dat je je er z snert door voelt. Balen hoor. Maar dat is nu hè ik n over een paar dagen heb je jezelf vast weer bij elkaar geraapt en ga je weer verder bij waar je gebleven was.
Niet getreurd. Er is geen ramp gebeurd.
Lekker hoor, zijn als je kunt wandelen en tlyballen met de honden. Heerlijk lijk me dat_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 okt 2020 22:59 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Ah, wat rot voor je Missy! Maar je vakantie was heerlijk, de wandeling met de honden ook en je gewicht? Komt wel weer. 100% zeker! (Zodra je broeken strak gaan zitten. ) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 29 okt 2020 23:59 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17020 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 7:30 |
|
 |
|
 |
Jet051 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-5-2008 Berichten: 3103 Dieet: Lowcarb Woonplaats: Omgeving Heerlen
|
|
Is zeker balen maar komt goed je gewicht en je vriendjns de zoon ook laten doen jij kunt ee niks van maken heeft geen zin moeders is ja immers de koude kant laat m maar GG aan er komt weerr n tijd dat ie in ziet spreek uit ervaring van mijn jongste dochter vroeger en wat de andere zeggen er voor um zijn als t mis gaat maar dat doe je zo wie zo al n e bent n kanjer je hebt n bloemetje verdient  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 9:39 |
|
 |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
Missy je hoeft je niet te schamen hoor dat je aankomt.
Dat hoort er helaas af en toe bij.
Als je je verder maar goed voel is dat het belangrijkste toch?
Het gaat echt wel weer naar beneden, jouw kennende.
Ik wens je een fijn weekend. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 12:34 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37377 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Dank voor het vertrouwen, ik vertrouw mezelf momenteel minder.
Vandaag wel flink beweging gehad, eerst getraind met Bonny en toen de auto in de garage was ruim een uur gewandeld. Het was donker weer, maar helemaal niet koud en het bleef droog.
Echtvriend wilde niet koken, te laat brood gegeten nog, dus werd het patat met satesaus en een kroket. Tsja. Dat doet vast weer geen goed aan mijn gewicht. Maar morgen........ heus morgen........
ja Ellen vlakbij he? Mooi daar. Wij komen er een paar keer per jaar. Hier in de polder is het als het nat is gauw zompig en glibberig van de klei in het bos. Dan zoeken we de hogere gronden. Morgen willen we ook weer ergens wandelen. Weten nog niet hoe of wat.
Zondag flyballen, extra trainingen in november. Beetje inhalen wat we gemist hebben. En maandag dan alweer werken 3 nachtjes maar. En dan 7 vrij alweer.
Ik moet een eetplan maken. Dat zou al helpen. Ga ik morgen doen. Morgen wordt het soep. Want zaterdag.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 21:40 |
|
 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 5677 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
Even bijgelezen. Wij hebben al op 13 oktober de griepprik gehaald. We moesten naar de sporthal en mondkapjes op.
Ik ken dat van aankomen. Elke dag denk ik: vandaag gaat het lukken, helaas niet. Nu heb ik mij voorgenomen op 1 november maak ik een weekplan. Morgen eten we nog pizza en daarna niks meer van dat alles.
Missy, sterkte met alles. Wat eten betreft gaat het ons wel weer lukken. We hebben nu de extra steun van de WC nodig.
Fijn weekend. Zet hem op._________________  Al 152 ‼️/ 200 punten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 23:36 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Fijne dag gehad dus Missy!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 okt 2020 23:58 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17020 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 31 okt 2020 9:01 |
|
 |
|
|