Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1353, 1354, 1355 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, dat was echt balen Missy!! Het werd veel natter dan voorspeld!! Wij kwamen uit de buurt van Appelscha en hadden ook veel miezeronderweg. Caravan weer thuis. A.s. Donderdag nog drie nachtjesin Leersum bij 'onze' boer. En dichtbij onze zoon. Hoop dat we elkaar nog even zien....rare tijd hoor nu.

Sterkte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Oh, wat zal je gebaald hebben wat die regen betreft.

Is er nog een bepaalde tijd dat het hoe dan ook opgeruimd moet zijn van bijvoorbeeld de campinghouder?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ah, wat zonde Missy! Echt balen. Extra sterkte vannacht en ik hoop dat je toch nog een beetje slaap hebt kunnen inhalen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2020 22:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Oh, wat zal je gebaald hebben wat die regen betreft.

Is er nog een bepaalde tijd dat het hoe dan ook opgeruimd moet zijn van bijvoorbeeld de campinghouder?

Voor het einde van de maand. Want dan gaat het water en de stroom eraf. In de winter kunnen we wel bij de caravan, maar is overnachten niet toegestaan. Dus maken we nu alles winterklaar. Vanaf 1 april kunnen we dan weer heen om alles terug op te bouwen en een nieuw seizoen te genieten. Lach

Ik was vandaag met de auto voor de keuring. Paar dingen gevonden die moeten gebeuren, maar kon bij de onderhoudsbeurt die eind van de maand gedaan wordt. Dus mag weer een jaar rijden. Lach

Was wel erg moe hoor. Weer laat in bed. Gelukkig is dit het laatste nachtje. Nu ben ik vrij tot 1 november. Kan ik mooi de laatste dingen doen op de camping. Man moet wassen poetsen. Ik alleen nog helpen het 'hoedje' eroverheen te doen, zodat de caravan schoon blijft voor het nieuwe jaar. Lach En het aanrecht meubel moet nog opgeruimd en in het schuurtje. Nu is het allemaal niet meer zoveel werk. Hebben alleen nog een droge dag nodig! Lachen

Gewicht was omhoog weer. Geen idee hoe dat komt eigenlijk. Van de soep? De kaas bij de macaroni? Toch teveel gegeten?
Ik wacht het nog een dag of 2 af voor ik doorgeef. Was ineens weer ruim anderhalf pond erbij. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 0:56    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
En dat nachtje is ondertussen zo goed als voorbij!
Geniet van je welverdiende vakantie!! Wel een goed moment, zo midden in de hoge coronacijfers. Ben je toch altijd wat veiliger Verward

Veel succes op de camping! Ik duim voor droge dagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
De laaste nacht voor bij
En nu genieten van je
Wens je nog veel drogen en fijne dagen

De voor uit zichten zijn goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 7:28    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
O wat fijn voor je Missy, een weekje vrij. Wat zal het een goed gevoel zijn als je op de camping alles netjes kunt achterlaten. En misschien toch ook nog een paar leuke dagen. Hoewel..... de tuin wacht ook nog op je hè? Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 22:50    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 7:01    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Hoi hoi! Tijd om hier ook weer even te komen gluren!
Het is verschrikkelijk rotweer, dus kan niet zoveel in de tuin doen dus ga ik binnen maar even aan de slag... dat moet ook gebeuren zo nu en dan hahaha. Beetje achterstallige klusjes doen enzo..
ik zie dat je een trouwe bezoekster bent hier, ik denk dat dat voor mij ook het beste is om straks... over heeeeeeeeel lange tijd, als ik mijn streef heb bereikt, hier gewoon wekelijks het gewicht door te blijven geven. Het is tóch een soort van stok achter de deur denk ik. Eergisteren trouwens een heerlijk tochtje op de fiets gemaakt... iets verder dan de planning was, maar het was ook zulk heerlijk weer! Uiteindelijk was ik na bijna 58km op de teller weer thuis... het gaat de goede kant op dus! Hopelijk de komende tijd nog wat droge dagen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Regen regen goed voor de tuin maar niet om erin te werken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1353, 1354, 1355 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1354 van 1394