Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1348, 1349, 1350 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zou kunnen.

We kunnen ook allemaal in de hele wereld twee weken in ons eigen huis thuisblijven. Dan is Corona uitgestorven.

Maar ja....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 21:48    

Reageer met quote
Zou kunnen.

We kunnen ook allemaal in de hele wereld twee weken in ons eigen huis thuislijven. Dan is Corona uitgestorven.

Maar ja....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 21:50    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Het babbelen met onze oudere bewoners ging in het begin niet zo vlot met die maskers. Maar ondertussen lukt dat veel beter. Lijkt wel of mensen wat beter gaan horen nu het liplezen weg valt. Valt echt op!

Wel moeilijk bij mondmaskers: de combinatie met hoorapparaten. Die elastiekjes blijven wel graag hangen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
tsja gehoorapparaten en mondkapjes..die combi heeft zo zijn uitdagingen begrijp ik..

We hebben mondkapjes liggen, maar we hebben ze nog helemaal niet gebruikt..Tot nu toe voelen we ons niet onveilig en op&af zetten werkt volgens wat ik ervan gehoord en gelezen heb juist averechts iig tav de bescherming om zelf besmet te worden. En komen we niet op plaatsen waar het verplicht is.

zoonlief is mogeiljk het eerste aan de beurt op school..en wij als het in winkels verplicth wordt..

Ik ben er nog niet uit waar voor mij het kantelpunt ligt om vrijwillig mondkapjes te gaan dragen/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Effe zwaaien

En hoe gaat nu met echt vriend?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 16:09    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb er wel een bij me, maar nog niet op gehad. Ik blijf gewoon uit de buurt van anderen. Tot het verplicht wordt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 16:10    

Reageer met quote
Vandaag met mondkapje gesprekken in het verpleeghuis gehad. Respect voor mijn collega’s die fysieke arbeid met een mondkapje op moesten doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 18:04    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ondertussen heel wat ervaring op dat vlak, en ben het ook helemaal gewoon nu. Zelfs de trap naar de 3e verdieping levert geen problemen meer op (je had ons in het begin moeten horen hijgen) Lachen

Moet wel zeggen dat de wegwerpmaskers veel beter babbelen en ademen. In het begin droeg ik er stoffen. Maar als je dat de hele dag moet aanhebben om te werken, kan ik echt wel de papieren aanraden. En ja... ook ik ben tegen wegwerpspullen, maar in dit geval vind ik comfort ook wel belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 8:46    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Fijn dat het nu beter gaat met je echtvriend en met jezelf. Op school moeten we ook mondkapjes gaan dragen in de wandelgangen.
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan met de kinderen. Sommige hebben niet eens geld om die dingen aan te schaffen?

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Faas sommige van mijn cliënten horen wel minder en dat maakt het soms lastig. En ze missen je gelaatsuitdrukking. Ik lach nu extra, dat zie je aan de ogen ook immers. Maar het blijft schipperen.

Met echtvriend gaat het goed. Het hartkastje is afgelopen donderdag opgestuurd, zal nog wel even duren voor er een uitslag van is. Verwacht er niks van. Nu ook geen duizeligheid klachten meer en geen black-out meer gehad. Als de kastjes uitslag goed is moet ie maar weer gaan auto rijden en fietsen denk ik. Lach

Ik ga met lood in mijn schoenen naar het werk. Maar het moet. Ben nu echt angstiger merk ik. Bang om besmet te worden. Er zijn al aardig wat collega's besmet geweest. Blij dat ik alleen werk. Ik gooi mijn mondkapje pas weg in de hal beneden voor ik de deur uitloop en ontwijk ook de collega's. Het is niet om vrolijk van te worden allemaal.
Nog geen C. op de afdeling gehad tot nu. Maar hoe lang zullen we nog geluk hebben? Verward

Eten gaat heel redelijk, zit nu een pond onder vorige week. Ga over een dag of 2 doorgeven denk ik.

Het is vandaag Eet geen dierendag. Nou doe ik dat toch al niet maar voor wie het nog niet wist....... Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1348, 1349, 1350 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1349 van 1394