Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1347, 1348, 1349 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
whis schreef:
Bij ons zijn in veel winkels karren verplicht. Dan houd je vanzelf afstand.
Nou niet als mensen hun kar ergens neerzetten en dan zo heen en weer gaan lopen. Rollende ogen Of met een handvol kinderen komen die de winkel onveilig maken. Ik hoop dat met het strenger worden van de maatregelen daar ook paal en perk aan wordt gesteld. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 13:50    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
In de winkel waar ik ga houden de meesten zich nog aan de oorspronkelijke maatregel: 1 persoon en 30 min. Is ook niet het type "rondhangwinkel".
Kar is verplicht. Looprichting en afstanden aangeduid. Ontsmetten doe je nu zelf, maar voldoende en correct materiaal is aanwezig. En naar andere winkels ga ik liever niet....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha Missy, wat lief dat je langskwam!! Dikke knuffel!! Ben er blij mee enikvoel meer gesterkt door!

Fijn dat je er weer bent!
Ik kan me goed voorstellen wat een val voor nare gevolgen heeft en hoe lang het kan duren voordat alles weer een beetje 'normaal ' is...
Hoop dat je echtvriend goed uit alle testen rolt. Misschien moet hij zijn rustmomenten ook in zijn agenda zetten.

Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid in je werk. Vind je wel een bikkel hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 22:51    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hey Missy.

Fijn dat je er weer bent.
Helaas is de vakantie niet zo fijn verlopen.
Hoe gaat het nu met je echtvriend?
Is bij jouw de pijn ook weg?
Het valt voor hem niet mee, al die valpartijen.

En dan nu weer je gewone bezigheden maar helaas misschien ook weer anders doordat corona weer de kop op steekt. Sip

Sterkte met alles en hopelijk blijven jullie nu gezond en op de been. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 8:15    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi FM, ik lees dat je ook een tijdje weg bent geweest. Dat is blijkbaar óok besmettelijk.....

Rot dat je echtvriend (wat een prachtwoord vind ik dat toch!) gevallen is en een wegraking had. Gelukkig dat jullie echte vriendjes zijn!

Voor wat betreft de boodschappen: wij laten de supermarktboodschappen alles bezorgen. Niet zozeer omdat we bang zijn in de winkel, maar wel omdat het -a- niet leuk meer is om te winkelen en -b- het zoveel makkelijker is. Eens per week vullen we online in wat we nodig hebben, wat de volgende keer sneller gaat omdat je de lijst van de vorige week aan kunt passen. En ze komen het dan gesorteerd en wel bij je thuisbrengen.

Verder eten we tegenwoordig via Hello Fresh. Dat bevalt uitstekend en scheelt ook veel boodschappen. Het is erg leuk om ook weer nieuwe gerechten te leren (lees: voorgeschoteld te krijgen).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Faas Hello Fresh lijkt mij ook wel wat, maar we zijn zo onregelmatig thuis he. De camping blijft nog open tot eind oktober. Dus deze maand staat in het teken van opruimen/afbreken en in de andere week moet ik werken. Als ik slaap heb ik ook liever geen boodschappen bezorger aan de deur. Daar komt nog bij dat de buurtsuper echt maar 100 meter van mijn voordeur is. Dus gewend om elke dag even vers te halen, al proberen we dat nu minder vaak te doen.
Wij doen nu ook mondkapjes op trouwens. Al zijn we zwaar in de minderheid, overheids advies of niet...... Rollende ogen

Vannacht weer werken. Wel ' slechts' 5 nachtjes achter elkaar, dat gaat ook al schelen! Lach

Mijn echtvriend is nu van het kastje af. Dat is opgestuurd en dan zullen we over een week of zo wel horen hoe het was. Maar wij gaan er niet vanuit dat er iets mis is met zijn hart. Duizeligheid is nu ook minder en geen weglating meer gehad. Dus misschien verdwijnen de klachten wel vanzelf!

Alle hondenproeven zijn weer afgelast. En/of verplaatst naar februari. Tsja. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Knuf voor jou...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 14:37    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Veel sterkte op je werk straks!!

Hier zijn die mondmaskers al lang verplicht. Ik voel me met momenten kaal zonder dat masker, als ik thuis werk. Dus ja, het went echt hoor!!
In de winter wil ik wel een warmer exemplaar Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 14:47    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bij ons gaan we vanaf morgen mondkapjes dragen in de woonzorglocaties. Morgen ik dus ook. Ik ben benieuwd hoe dat is voor de gesprekken die ik voer met de bewoners.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Er stond vandaag eenmooie op iep in de krant: Als we. U allemaal in ons land mondkapjes gaan dragen, ( echt allemaal en overal, misschien behalve thuis ) dan blijkt over een tijdje dat er echt veel minder besmettingen zullen zijn. Dan is het vast einde discussie in de regering...
Ik vond hem wel apart, zal ik maar zeggen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1347, 1348, 1349 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1348 van 1394