Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fluitend door de zomervakantie

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
In het noorden is ie al van start. De zomervakantie.

Dat betekent kinderen vrij en dus weinig vrije tijd of compleet afgedraaid aan het eind van de dag, barbeques met de nodige bijgerechten en drankjes, borreltjes tijdens zwoele zomernachten, dagjes uit met patat en broodjes, luieren aan het strand, vakantie in het buitenland met hele andere ritmes, en nog wel veel meer te verzinnen.

Dus na de coronakilo's nu ook vakantiekilo's... dacht ik niet!

Laten we elkaar de zomervakantie door helpen!

Tips, support, ervaringen of je verhaal kwijt alles mag. En hopelijk vallen we nog wat af of blijven we in ieder geval gelijk.

Laatst aangepast door Gupsel op ma 12 jul 2021 21:50, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 21:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hopelijk vind ik wat medestanders! Iedereen welkom! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 jul 2021 21:46    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Heb geen kinderen meer in huis, maar maak wel school schoon. En volgende week zelf vakantie.
3weken met de boot weg. Zonder weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 12:46    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
ik zou ook mee willen doen, maar ben nieuw hier en moet mij nog even inlezen ofzo...
ga niet echt op vakantie helaas, maar neem vooral vrij met mooi weer.

dus moet nog ff uitzoeken waar ik mijn gewicht door geef en hoe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
libiris schreef:
ik zou ook mee willen doen, maar ben nieuw hier en moet mij nog even inlezen ofzo...
ga niet echt op vakantie helaas, maar neem vooral vrij met mooi weer.

dus moet nog ff uitzoeken waar ik mijn gewicht door geef en hoe

stel je even voor bij het desbetreffende topic dan krijg je nog wat info
https://www.weegclub.nl/forum/voorstellen-vrouwen-f8.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ben met pensioen en ga veel naar de camping...resultaat hetzelfde extra gezelligheidskilo's
dit jaar wil ik het anders doen en ik vben al wat coronakilo's kwijt...nu de rest nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 14:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geweldig, al wat nieuwe deelnemers. Welkom Yaco en Dinipini.

En Libiris, je bent ook welkom als nieuw lid hoor! Rustig alles uitzoeken en dan kun je meedoen in dit sprintje door linksboven aan te melden! Hopelijk tot snel!

Het weer is niet zo zomers vandaag. Toch nog een blokje om geweest met de hond en de rode bessenstruik leeg geplukt. Lekker nog een schaaltje rode besjes met yoghurt. Vult lekker en geeft niet veel extra's qua callorieen. Daarna maar vroeg op bed. Dat is het voordeel van de regen vind ik. Lekker met een boekje in bedje.

Vandaag moest ik werken op de kinderopvang dus de kinderen gingen naar de vakantiebso.
Ze liggen nu nog samen in ons bed, logeren bij elkaar noemen ze dat. Je zou zeggen dat ze wel moe zijn van een dagje bso maar het giechel gehalte is nog hoog haha. En dan zo ineens knock-out.

Voor dat ik in bed kan straks nog een rondje kinderen verplaatsen. Morgen dagje vrij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jul 2021 19:37    
Vrouw Weeggegevens   libiris

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
heb mij aangemeld! leuk, wie weet een leuke motivatie om wat beter de vakantie door te komen

zie alleen dat mijn startgewicht te laag is helaas...dit kan ik zeker niet meer aanpassen?

ik wil vanaf vandaag vooral proberen te beginnen met meer te bewegen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 8:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
libiris schreef:

zie alleen dat mijn startgewicht te laag is helaas...dit kan ik zeker niet meer aanpassen?

Welkom!

Ik kan je verwijderen, dan kun je opnieuw aanmelden bij dit sprintje met het juiste gewicht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 11:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen met de kinderen in het centrum gezwicht voor een heerlijke ijskoffie aardbeien van de hema. Ik denk wel 450 kcal Schaam Schaam
Ik zit er behoorlijk vol van, was om 11 uur. Dus ik skip de lunch, neem nu van thee en eet nog een of 2 volkoren crackers rond half 4. Dan de rest van de dag als anders. Is dat een idee?

Het was in ieder geval gezellig. We zitten niet vaak op een terrasje met de kids en ik moest ze verplicht meeslepen omdat ik een afspraak had bij het gemeente huis. Dus in het kader van elke vrije dag iets leuks in de vakantie (maandag was dat kinderboerderij waar we abonnement hebben) hebben we iets lekkers gehad.

Er kwamen enkele vogeltjes op visite, dat vonden de kinderen super interessant. En nog angsten overwonnen door mijn 6 jarige. Hij ging een potlood ruilen voor een ander kleurtje met een onbekend jongetje naast ons. Die wilde dat wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4