Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fluitend door de zomervakantie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
yaco schreef:
Hoe gaat ie?
Moet zeggen dat het hier moeizaam gaat. Ook hier is het zo, zodra ik wat losser ga, moeite heb om weer in het ritme te komen.

Daar heb ik ook last van op t moment. Snel teveel eten of verkeerde keuzes maken. Motivatie is iets minder geweest afgelopen dagen, dus een rood vakje helaas. En zoooo toe aan zelf ook vakantie.
Dat is nu zover. Ook vakantie van t werk. Vanavond gevierd met uit eten. All the way, broodplankje, 1/2 kip met kerrie en vruchten en incl nagerecht sorbet, kon het niet laten...
Ik hoop mezelf weer te kunnen herpakken, anders fluit ik deze zomer niet maar rol ik de zomervakantie door Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2021 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier ook niet echt fluitend maar ja de zomer is er ook niet echt Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 7:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:

Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 7:48    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Dipinipi schreef:

Nou idd. Zelf mijn Ommetje viel vanmorgen in het water. Dikke bui op mijn hoofd. Harde wind en koud. Je zou bijna met een beker warme chocolademelk onder een deken op de bank kruipen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 9:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn nu al toe aan de nazomer...

Mijn vakantie is nu echt begonnen dus we maken er wat van.
Vandaag een droge dag op 3 sputterbuitjes na, we zijn naar een leuke speeltuin (Nienoord) geweest met de kinderen en mijn zus met haar zoon. Super geslaagd.

Qua eten in de speeltuin ging het ook erg goed. Ik had zelfs een bakje met snoeptomaatjes mee voor tussendoor. Netjes water gedronken en 3 broodjes gegeten. Het koekje laten liggen, brownie, maar wel een lekker soft ijsje genomen uit een bakje.
We hebben geen patat genomen tussen de middag want de kinderen hadden geen tijd en we hadden toch ook gewoon broodjes mee.
Hopelijk is de weegschaal woensdag wat liever. We gaan het zien.

Omdat het verder toch snert-weer is en geen barbecue weer, gaan we de rest van de week gezond eten voor de avond hebben mijn man en ik afgesproken. Gewoon lekker met groente, vis/vleesje en aardappel of rijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2021 17:08    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
ik heb een hele slechte week achter de rug, paar dagen naar een vakantiepark geweest en een partner die alleen maar uiteten wil en tussendoor ook hapjes en drankjes...

ik durf nu nog niet te wegen voor deze week...haha stel het uit tot vrijdag denk ik en ook dan zal ik een rood cijfer helaas hebben.

Geef mij maar het normale werkritme om te gaan afvallen..

Had voor de vakantie een groot zwembad opgezet, nu 2 weken geleden en nog geen zwemweer geweest helaas en het water heeft nu een temperatuur van nog maar 19 graden, hoop dat de chloortabletten hun werk blijven doen voorlopig.

vandaag ga ik voor sla met tonijn en probeer ik niet te snoepen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 aug 2021 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe graag mee vind de zomervakantie altijd wel lastig, na de zomervakantie wil ik onde de 100 zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 aug 2021 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, na een weekje vakantie in de Ardennen toch niet heel erg veel zwaarder geworden. Dat is er na een weekje hopelijk weer af.

Sinds vrijdag wandel ik sowiso 2 blokjes van 30 minuten meer per dag. Mijn man heeft namelijk zijn kleine teen flink gestoten en waarschijnlijk gebroken. Zijn blokjes met de hond (smorgens en savonds) neem ik nu over.

@ Wegermee 2020 welkom bij de club. Succes met je streven. Het is lastig in de zomervakantie maar we zijn er in ieder geval bewust mee bezig, dat scheelt alweer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 11:54    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
heej is zit weer precies op mijn startgewicht. Dat vind ik opzich best wel knap. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 aug 2021 11:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week is het weer regenachtig. De paar zonnige dagen genoten van een bbq-tje en zwembadje voor de kinderen in de tuin.

Gister hebben ze nog met de waterbaan gespeeld. Hier in het noorden waren er flinke buien en dan weer zon. Bij elke bui schuilden we onder de overkapping Lachen en dan weer door.
Daarna nog een uur zoet geweest met knutselen.
Ik keek op de klok om half 4 en begon mijn eetmonster allemaal dingen te laten verzinnen wat ik nog kon eten. Maar het knutselen was gezellig en toen was het zomaar half 5. Ik start met het klaarmaken van eten rond 5 uur dus mooi overbrugd zonder extraatjes te nemen.

Extra blokje met de hond zit er nog wel in al heb ik nu ook al 3 dagen flink last van mijn onderbenen. Een zeurderig gevoel van pijn. Soms is het even weg maar vaak wel aanwezig. Rollende ogen naweeën van het vele wandelen in de Ardennnen? Bergjes zijn we hier niet gewend.

De weegschaal gaat de vakantiekilo's van vorige week mooi te lijf. Ik zak gestaag weer naar beneden en zit nu rond de 96,5

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 aug 2021 9:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5