Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fluitend door de zomervakantie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Bij onze ijssalon hebben ze suikervrije ijs en dat is best lekker.

Zaterdag BBQ, zondag bij vrienden zalm eten van de grill.

Jammie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 19:51    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
goedemorgen!
helaas aangekomen deze week, 2 bbq's gehad, waarbij veels te veel stokbrood gegeten helaas

ik wil mijn gewicht doorgeven, naar zie nergens waar ik dit kan doen en zie wel staan dat ik geen abonnement hier meer op heb? hoe werkt dat dan, want ik heb niets stop gezet...

btw officieel ben ik wel iets afgevallen want weeg nu 94.2 maar startgewicht was verkeerd geschat van mij Sip

deze week kan ik weer goed aan de slag qua eten en qua beweging. Hopelijk volgende week beter resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
libiris schreef:
goedemorgen!
helaas aangekomen deze week, 2 bbq's gehad, waarbij veels te veel stokbrood gegeten helaas

ik wil mijn gewicht doorgeven, naar zie nergens waar ik dit kan doen en zie wel staan dat ik geen abonnement hier meer op heb? hoe werkt dat dan, want ik heb niets stop gezet...

btw officieel ben ik wel iets afgevallen want weeg nu 94.2 maar startgewicht was verkeerd geschat van mij Sip

deze week kan ik weer goed aan de slag qua eten en qua beweging. Hopelijk volgende week beter resultaat.

bv op de homepage
klik linksboven op weegclub
dan zie je de homepage
recht staat er een vakje waar je je gewicht in kunt vullen
dat kan van zondag t/m zaterdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 10:48    

Reageer met quote
gevonden! dank je wel!
jammer dat ik als enige een rood cijfer heb Huil Huil Huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 10:52    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
libiris schreef:
gevonden! dank je wel!
waren we vorige week begonnen was ik ook met rood begonnen. Was door stress, verdriet en daardoor niet goed in mijn vel=is eten, 1,4 gegroeid.
Maar heb de draad weer opgepakt. Want eten is geen oplossing

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 13:21    

Reageer met quote
yaco schreef:
libiris schreef:
gevonden! dank je wel!
waren we vorige week begonnen was ik ook met rood begonnen. Was door stress, verdriet en daardoor niet goed in mijn vel=is eten, 1,4 gegroeid.

Goed van je! hopelijk zit je snel beter in je vel..
ik doen dat ook, ga snel eten en lui op de bank zitten als ik een "dipje" heb Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jul 2021 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
libiris schreef:
gevonden! dank je wel!

Heej, je had even een rood cijfertje maar het is ook alweer weer groen zie ik! hoera!
Ik weeg tegenwoordig op woensdag. Dan heb ik het weekend gewicht (zout en dus vocht) er vaak weer af en is er wel meestal wat af.

Stokbrood bij de barbecue vind ik ook vaak lastig. Misschien een plekje zoeken wat verder bij de stokbrood vandaan of een fles water erbij nemen en voor je een stukje pakt eerst wat flinke slokken water.
Je kunt ook proberen je honger naar stokbrood uit te stellen; "als ik over 20 minuten nog zin heb neem ik een stukje". of met jezelf afspreken dat je na ieder vleesje een stukje stokbrood mag ofzo.
Bedenk van tevoren hoe je zo'n trigger te lijf gaat. (hier gaat het ook niet altijd goed hoor!)

(Onderaan de pagina staat idd, geen abonnement meer op dit onderwerp. Dat betekent dat als je die aanklikt je geen e-mail meer krijgt als er hier wordt gereageerd. Daarnaast krijg je alleen e-mail als je iets post ofzo nadat je een bericht hebt gehad. Anders krijg je ze eerst niet weer tot je weer iets schrijft in de sprint.) Erg blij

Laatst aangepast door Gupsel op ma 26 jul 2021 18:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 18:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
yaco schreef:
libiris schreef:
gevonden! dank je wel!

Wat vervelend voor je Yaco. Maar nu ga je weer door lees ik. Sterkte met de dingen die je erbij hebt. Je hebt nu wel weer een groen cijfertje. Applaus knap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 18:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat nog steeds goed hier.
Wanneer ik wel iets eet wat niet binnen een dieet past ontwaakt direct mijn eetmonster binnen in. Dan blijft mijn hoofd schreeuwen om lekkers. Gelukkig kan ik het steeds negeren door of vroeg op bed of iets lekkers te pakken om te drinken zoals een glas christal clear of smaakjesthee.
Als het 'eetmonster' overdag wakker is ga ik een blokje om met de hond, of ik ga iets doen met de kinderen. Wanneer het voor hun geen snoep en snack tijd is mag ik dan zelf ook niks natuurlijk. En ze houden me flink bezig.
Ik kan trouwens altijd goed bedenken voor een ander hoe het moet, maar doe het meestal voor mezelf dan niet. Daar wil ik nu ook verandering in brengen. De 3e week van de vakantie is nu aangebroken en so far, so good dus. (gister zelfs buikspieroefeningen gedaan!
Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 18:26    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Hoe gaat ie?
Moet zeggen dat het hier moeizaam gaat. Ook hier is het zo, zodra ik wat losser ga, moeite heb om weer in het ritme te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2021 12:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4