Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

flubbervel

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jazzke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Ik ben Jess, ben 1,76 lang en weeg rond de 96 kilo. Na mijn zwangerschap heb ik een onwijs lelijke buik gekregen (als in een mega rol onder mijn navel en 1 erboven (incl. de striae)). Nu is mijn vraag: als je nu gaat afvallen (kcal tellen en regelmatig bewegen) komt dat dan ooit nog goed met zo'n flubbervel?

Liefs Jess

We've got to keep on keeping on!
Dag 90! Hoi 80! Ik heb je bijna 70!

Laatst aangepast door Jazzke op ma 26 jul 2010 20:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Flygirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hi Jess,
Ben bang dat dit niet helemaal gaat lukken. Wanneer je wat gaat afvallen dan wordt het wel wat minder, en wanneer je veel buikspieroefeningen gaat doen ook, maar echt weg gaat het niet omdat het vel is en geen vet of spieren die aangespannen kunnen worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 20:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
truth hurts...

Dus iedereen die van maatje 46 naar 40 gaat...heeft een flubbervel die ze moeten wegstoppen met oma onderbroeken?????

There has got to be a way....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2010 20:47    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Jazzke schreef:
truth hurts...

Dus iedereen die van maatje 46 naar 40 gaat...heeft een flubbervel die ze moeten wegstoppen met oma onderbroeken?????

There has got to be a way....

Hoi Jess,
Kan ook nog afhankelijk zijn van je leeftijd ivm de flexibiliteit van je huid. Oefeningen helpen altijd wel wat maar inderdaad bestaat de kans dat het echt niet helemaal weg gaat.

Waarom loop je niet eens bij een goede sportschool binnen voor een gesprek met een personal trainer.
Wil nog niet zeggen dat je deze training dan gaat volgen in de school (trainer is vrij prijzig) maar die mensen weten vaak hele goede tips aan te geven.

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 5:32    
Vrouw Weeggegevens   Flygirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Jazzke
Wanneer je van maat 46 naar 40 gaat dan praat je over iets anders dan wanneer je een zwangerschap hebt gehad! Wanneer je met afvallen je omvang verminderd moet je zorgen dat je dit niet te snel doet zodat je huid de kans heeft om mee te gaan en uiteraard goed oefenen met de buikspieren, dan heb je de minste kans dat je "flubbervel" krijgt.
Met een zwangerschap is de buik wel wat meer opgerekt geweest. Ik heb zelf 2 zwangerschappen gehad, waarbij bij mij gelukkig het "flubbervel" wel meevalt, maar de huid zit daar wel een heel stuk losser dan voorheen. Nu ik zo'n 10-20 kg wil afvallen verwacht ik zelf dat het "flubbervel" wel wat zichtbaarder wordt. Maar dat zal mij zeker niet weerhouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Maai
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Het schijnt te mee te helpen als je tijdens het afvallen vaak vette vis eet. Zoals paling, haring en zalm. Dat bevorderd de elastisiteit van de huid.

Groetjes Maaike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jul 2010 10:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor jullie berichtjes,

Ik moet er wel bijzeggen trouwens dat die zwangerschap alweer 3 jaar geleden is... Ik ben nu erg aan het afvallen en tot mijn genoegen gaat er gelukkig ook wat bij de buik af...

En tja, de gedachte aan oma onderbroeken zullen mij niet weerhouden om van maatje 44/46 naar 42 te vertrekken...!!

ennuhh, personal trainer?? Mijn bankrekening staat niet te springen... Erg blij

Jazz

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:00    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Jazzke schreef:
Bedankt voor jullie berichtjes,

Ik moet er wel bijzeggen trouwens dat die zwangerschap alweer 3 jaar geleden is... Ik ben nu erg aan het afvallen en tot mijn genoegen gaat er gelukkig ook wat bij de buik af...

En tja, de gedachte aan oma onderbroeken zullen mij niet weerhouden om van maatje 44/46 naar 42 te vertrekken...!!

ennuhh, personal trainer?? Mijn bankrekening staat niet te springen... Erg blij

Jazz

Erg blij Erg blij Erg blij
Ik zei toch ook niet dat je de lessen met de personal trainer moet gaan volgen?
Ik gaf enkel aan dat je een gesprek met zo iemand kunt houden zodat hij je de eerste tips en trucs geeft.
Scheelt inderdaad aardig wat centen en kun je daarna zelf gaan springen ipv je bankrekening Lachen

Groetjes en alvast een fijn weekend.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jul 2010 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Marique
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minderen

Reageer met quote
Ik heb zo.n ouderwetse buiktrainer die je op de grond legt met zo.n kussentje eronder.
Dat vind ik fijn omdat ik zo mijn nek niet teveel belast.
Daarnaast kun je heel veel oefeningen vinden.
Ik doe meestal 's-ochtens in bed meteen enkele oefeningen.
Ik ben ook van 97,5 kilo naar de 68 kilo afgevallen, maar mijn buikje ging netjes mee hoor.
Niet strak maar mooi genoeg om er trots op te zijn.
En ik ging lekker in de bikini.
En die striae tja meid je hebt er mooie kinderen van gekregen toch. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2010 12:36    
Vrouw Weeggegevens   miekenoor
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: "Weg met de Weegschaal"

Reageer met quote
Wat is zo'n ouderwetse buiktrainer, eigenlijk? Een kussen met kleed ofzo? Lijkt mij wel een goed ding voor mijn flubberbuik Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 aug 2010 17:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2