Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

flubbervel

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   FemkeJ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jazzke schreef:
Bedankt voor jullie berichtjes,

Ik moet er wel bijzeggen trouwens dat die zwangerschap alweer 3 jaar geleden is... Ik ben nu erg aan het afvallen en tot mijn genoegen gaat er gelukkig ook wat bij de buik af...

En tja, de gedachte aan oma onderbroeken zullen mij niet weerhouden om van maatje 44/46 naar 42 te vertrekken...!!

ennuhh, personal trainer?? Mijn bankrekening staat niet te springen... Erg blij

Jazz

Dan zal de plastisch chirurg ast helemaal niet gaan... Lachen

Grapje natuurlijk, tja het is lastig. Je valt veel af dus je houd zeg maar vel over, en na een zwangerschap is het al wat slapper natuurlijk, ik denk dat je dat toch altijd wel een beetje houd....

Ik hoop voor je dat er nog wat tips komen van mensen hier die je kunnen helpen ohhh

Succes!

Groetjes Femke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 aug 2010 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Jazzke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Bedankt Femke,

Ik had al begrepen dat alle smeersels niet helpen, dus dat doen we dan maar niet, platisch chirurg kan ik net als een personal trainer niet betalen...blijft het ouderwetse buikspiertrainding over... (die is vast zo ouderwets dat je er nergens meer 1 kan vinden )Lach

Achja, er zullen ook vast sexy oma- onderbroeken zijn... met kant ofzo Erg blij

We've got to keep on keeping on!
Dag 90! Hoi 80! Ik heb je bijna 70!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010 21:10    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Jazzke schreef:
Bedankt Femke,

Ik had al begrepen dat alle smeersels niet helpen, dus dat doen we dan maar niet, platisch chirurg kan ik net als een personal trainer niet betalen...blijft het ouderwetse buikspiertrainding over... (die is vast zo ouderwets dat je er nergens meer 1 kan vinden )Lach

Achja, er zullen ook vast sexy oma- onderbroeken zijn... met kant ofzo Erg blij

Hoi Jazzke,
Je geeft de hele tijd aan dat je het niet kunt betalen.
Dat zal in eerste instantie voor de meeste van ons gelden als we alles zelf moeten betalen.
Je moet ook niet kijken en praten over wat je NIET kunt doen maar kijken naar de mogelijkheden die er WEL zjn om het misschien te kunnen regelen.

Soms zijn er wel degelijk mogelijkheden om plastic chirurgie vergoed te krijgen via je ziekenfonds. De mogelijkheden zijn beperkt maar als je het niet nagaat zul je het ook nooit weten.

Mbt de personal trainer nog een keertje mijn antwoord:
Je hoeft deze niet te betalen. Een kennismakings gesprek is sowieso graties en in zo'n gesprek zal hij/zij (als het een goede is) altijd al tips en trucs geven om het door jou gestelde doel te halen.
Later de trainingen gaan volgen is dus niet nodig.
Het enige wat je moet doen is ZELF actie ondernemen om bij de juiste personen aan de juiste informatie te komen.

Ik kom misschien vrij kort over maar ik vind het gewoon jammer dat veel mensen vaak iets willen. Roepen dat ze wat willen bereiken maar uiteindelijk ook daarin blijven hangen en verder geen actie ondernemen.

mbt buikspiertrainer:
Heb even voor je op marktplaats gekeken.

Hieronder enkele links naar eenvoudige versies die dus ook niet al te duur hoeven te zijn:
Hieronder zijn ze tussen de ?5.- en ?30.-

http://sport.marktplaats.nl/fitness/366415098-buikspiertrainer.html?return=eJwtjE0KwjAQhe8itMs2sRQlJUg9gCsvEJtIQ9JkyExRFO%2FuFF297%2F3wjJLq7ZUYUMmDUDt0pkzzMBOBatuQwaVmMSUQRGMImxTb36SBGU7PqGVtUVOuulFW3dl6BtZIrC8PjHi3%2BG9hSwXDwsWY1sUVP7END7a31QcE7woV45MrnGfc7vY1wKpFDRlpytbpvj%2FK62U3fL7HXT0L&df=1&fta=eNot0UtuxCAMBuC7ZDFrDASI0Vyhq%2B5HPEwbNTNBIdNGrXr3Aunu02%2FAlnGo8aegweG5LbdPt5TBFpwkDsdyhUss131FsHFGu%2Bz4PWdbUiw1yTsye8%2F4eN5pm4P9%2BEL%2FnD9KnmnbNzc%2FaLNrmZFfcn5e2SWvZQ9rpOs4Gnh9aV1qk%2BzeaLBzfa%2BgwGGOvb3gHAcYtdFM0QFjFIElf4CcAGRgR9LSM2cOECkKrnmtkPQpQjurWUiuQZFnPVFBTbJDsFF3cFL%2BBBO9NCZSogOC5w2SIjMnDIWOCeTYAfos%2Fc9VwUioBi6knxrAq6knoL3ot0B4SSc4sQ4uz1GB0dQGmxJMkE5E3%2BYJSTEeGygmpU6YdCZGCteh%2BdgmDDFokidkYm2VULe6r9nFclvo8ba%2Ft22r9sU43N1xax9Qdx7R1Kxu3X0N9uWfn4N1yPDn9%2FcPEm2lsw%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

http://sport.marktplaats.nl/fitness/366406401-te-koop-aangeboden-originele-ab-king-pro-buikspiertrainer.html?return=eJwtjE0KwjAQhe8itMs2sRQlJUg9gCsvEJtIQ9JkyExRFO%2FuFF297%2F3wjJLq7ZUYUMmDUDt0pkzzMBOBatuQwaVmMSUQRGMImxTb36SBGU7PqGVtUVOuulFW3dl6BtZIrC8PjHi3%2BG9hSwXDwsWY1sUVP7END7a31QcE7woV45MrnGfc7vY1wKpFDRlpytbpvj%2FK62U3fL7HXT0L&df=1&fta=eNot0UtuxCAMBuC7ZDFrDASI0Vyhq%2B5HPEwbNTNBIdNGrXr3Aunu02%2FAlnGo8aegweG5LbdPt5TBFpwkDsdyhUss131FsHFGu%2Bz4PWdbUiw1yTsye8%2F4eN5pm4P9%2BEL%2FnD9KnmnbNzc%2FaLNrmZFfcn5e2SWvZQ9rpOs4Gnh9aV1qk%2BzeaLBzfa%2BgwGGOvb3gHAcYtdFM0QFjFIElf4CcAGRgR9LSM2cOECkKrnmtkPQpQjurWUiuQZFnPVFBTbJDsFF3cFL%2BBBO9NCZSogOC5w2SIjMnDIWOCeTYAfos%2Fc9VwUioBi6knxrAq6knoL3ot0B4SSc4sQ4uz1GB0dQGmxJMkE5E3%2BYJSTEeGygmpU6YdCZGCteh%2BdgmDDFokidkYm2VULe6r9nFclvo8ba%2Ft22r9sU43N1xax9Qdx7R1Kxu3X0N9uWfn4N1yPDn9%2FcPEm2lsw%3D%3D&fta_ind=8&fs=1

http://sport.marktplaats.nl/fitness/366354484-net-niet-gratis-abshaper-buikspiertrainer.html?return=eJwtjE0KwjAQhe8itMs2sRQlJUg9gCsvEJtIQ9JkyExRFO%2FuFF297%2F3wjJLq7ZUYUMmDUDt0pkzzMBOBatuQwaVmMSUQRGMImxTb36SBGU7PqGVtUVOuulFW3dl6BtZIrC8PjHi3%2BG9hSwXDwsWY1sUVP7END7a31QcE7woV45MrnGfc7vY1wKpFDRlpytbpvj%2FK62U3fL7HXT0L&df=1&fta=eNot0UtuxCAMBuC7ZDFrDASI0Vyhq%2B5HPEwbNTNBIdNGrXr3Aunu02%2FAlnGo8aegweG5LbdPt5TBFpwkDsdyhUss131FsHFGu%2Bz4PWdbUiw1yTsye8%2F4eN5pm4P9%2BEL%2FnD9KnmnbNzc%2FaLNrmZFfcn5e2SWvZQ9rpOs4Gnh9aV1qk%2BzeaLBzfa%2BgwGGOvb3gHAcYtdFM0QFjFIElf4CcAGRgR9LSM2cOECkKrnmtkPQpQjurWUiuQZFnPVFBTbJDsFF3cFL%2BBBO9NCZSogOC5w2SIjMnDIWOCeTYAfos%2Fc9VwUioBi6knxrAq6knoL3ot0B4SSc4sQ4uz1GB0dQGmxJMkE5E3%2BYJSTEeGygmpU6YdCZGCteh%2BdgmDDFokidkYm2VULe6r9nFclvo8ba%2Ft22r9sU43N1xax9Qdx7R1Kxu3X0N9uWfn4N1yPDn9%2FcPEm2lsw%3D%3D&fta_ind=12&fs=1

Groeten en veel succes
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 aug 2010 22:36    
Vrouw Weeggegevens   Jazzke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Lieve Ron!!!

Ik had je advies echt wel ter harte genomen hoor Lachen Ik had zelf ook al op marktplaats gekeken of ik ergens zo'n ding tegenkwam...hahaha

Het stukje was meer spottend met de flubbersituatie bedoelt en niet zozeer dat ik adviezen (waar ik ook om vraag) niet ter harte neem... Sorry sorry als het niet zo overkwam en ik waardeer het echt van je hoor!

liefs Jess Hallo

We've got to keep on keeping on!
Dag 90! Hoi 80! Ik heb je bijna 70!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 9:15    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Jazzke schreef:
Lieve Ron!!!

Ik had je advies echt wel ter harte genomen hoor Lachen Ik had zelf ook al op marktplaats gekeken of ik ergens zo'n ding tegenkwam...hahaha

Het stukje was meer spottend met de flubbersituatie bedoelt en niet zozeer dat ik adviezen (waar ik ook om vraag) niet ter harte neem... Sorry sorry als het niet zo overkwam en ik waardeer het echt van je hoor!

liefs Jess Hallo

Hoi Jess,
Erg blij Erg blij Erg blij
Ik had ook een beetje een mopperbui.
Laatste 14 maanden veel meegemaakt met de gezondheid van mijn vrouw wat nogal wat stress opgeleverd heeft. Gelukkig gaat het nu langzaam aan weer de betere kant in maar we zijn over bepaalde dingen wel anders gaan denken.
Dingen die we vroeger belangrijk vonden (spulletjes - vakantie) zijn nu minder belangrijk. We genieten nu voortaan van kleine, voor anderen simpele dingetjes.
Soms denk ik dan ook wel eens te snel: Mensen zeur niet zo, doe wat en geniet ervan. ook al bedoelen ze het vaak niet zo.
Mensen klagen voortaan al als er 4 mensen voor ze in de rij bij de kassa staan (Who Cares???).

Ik stond er trouwens van te kijken hoeveel van die buikspiertrainers er aangeboden worden.
(Zelf)spot vind ik ook wel leuk hoor.

Groetjes en ben benieuwd of je er nog eentje koopt.

Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 aug 2010 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2