Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Februari is een maand voor positieve punten!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoepelen 1 punt
Planken 1 punt
Menu dag van te voren maken en aanhouden. 1 punt.
Suikervrij 0 punt.
Huishoudklusjes 1 punt
Stappen elke 5000 1 punt, 16789 stappen 3 punt.
Schaaltje rauwkost 1 punt.
3 stuks fruit 1 punt.
9 punt.

Laatst aangepast door Anneke69 op vr 05 feb 2021 7:53, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 22:37    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
te voet naar de kine geweest; Net niet aan 10 000 stappen geraakt, maar toch blij met mijn extra inspanning.
Misschien moet ik mezelf een bonus geven als ik aan 70 000 stappen per week geraak?
voor de rest al mijn punten gekregen.

10 000 stappen: 1/28
eetdagboek bijhouden: 4/28
Gezond ontbijt: 4/28
2 liter water/the: 4/28

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
donderdag

geen suiker en geen bloem eten - gelukt 3/28
geen extraatjes eten, niet gelukt 1/28

4 van de 56.Haal ik 48 punten deze maand dan volgt er een beloning. B.v. een fijne bodylotion.

dagelijks rustmoment -Nee 2/28
uiterlijk 20.30 uur schermen uit - gelukt 3/28
geen zout toevoegen (ook geen sojasaus of bouillonblokjes) behalve bij avondeten: 3/28
yoga 2x per week: Nee 1/8

9 van de 92. Haal ik deze maand voor dit doel 66 punten deze maand dan volgt een beloning. Bv een paar luxe sokken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal, ik ben weer terug na een heerlijke midweek op de Veluwe. Ik had daar geen Wi-Fi, ik kon af en toe even op de hotspot van mijn man meeliften, maar dat wilde ik wel beperken. Dus ik heb wel berichtjes van jullie gelezen, maar reageren heb ik bewaard tot later.

We zijn heerlijk tot rust gekomen! En ik heb 50 km gewandeld, zo fijn daar in de bossen en op en rond het park. Het hielp me ook vaak dat ik een punt verdien bij elke 3 km, dan had ik bv. 11 km gewandeld, en ging er nog even een kilometertje bij doen voor die 4e punt.

Qua eten heb ik het volgens mij nog nooit zo netjes gedaan tijdens een vakantie. We hadden alle boodschappen mee (op enkele verse producten na) en ik ben nooit in de parkwinkel geweest, dus er was gewoon geen chocolade of chips, en dat kwam er ook niet. En toch heb ik genoten en echt wel wat extra's genomen in de vorm van een glaasje wijn en wat cashewnoten, en een paar keer cake bij de koffie.
Maar andere jaren als we in zo'n vakantiewoning waren, deed ik uitgebreid mee met het ontbijt, alsof we in een hotel waren zeg maar. Deze keer bedacht ik 'als ik thuis twee sneetjes brood als ontbijt neem, waarom zou ik het hier dan anders doen?'
Ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft. Het zal een rood vakje zijn, omdat ik de vorige keer wel erg groen was... maar we zullen zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 15:15    

Reageer met quote
Anneke, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen dinsdag! Ik heb aan je gedacht hoor!

Leuk, Kordiya, dat je sub-beloningen hebt bedacht! Veel succes!

Smurfin, een bonus als je 70.000 stappen in een week hebt gehaald, vind ik een super idee. Als het maar haalbaar is, hè.

Odette, ja ik herken het, zolang die kleintjes om je heen zijn, dender je door. Als ze weer weg zijn, is alle energie ineens op.

Liene, m&m's in de afvalbak gooien zou ik zelf nooit kunnen geloof ik, maar ik vind het knap van je. Zo raak je in elk geval niet in de verleiding om ze alsnog te nemen.

Sophie, heb je inmiddels al een puntensysteem en beloning bedacht? Ik ben benieuwd.

Liesbeth, hoe gaat het nu met je? ja, we kunnen/mogen zo weinig en dan lijkt het uitzichtloos... toch is er nog genoeg wat wel mag, of ben ik nu te optimistisch? Elke dag even wat frisse lucht happen buiten, voor de contacten even bellen, skypen, whatsappen. Lezen, computeren, handwerken, en je talencursus immers! Of Nee, dat begon in maart pas, toch? Hoe dan ook, ik hoop dat je weer wat richting vindt in leuke bezigheden.

Nijne, nog steeds lekker aan de wandel en aan het fietsen? En aan het zingen natuurlijk!

Wil, hoe gaat het nu met jouw doelen? Lukt het allemaal nog?

Wings, hoe gaat het met jouw draad die je hier weer hebt opgepakt?

Volgens mij ben ik weer een beetje bij hier. En anders vul ik nog wel aan. Fijn weekend allemaal, houd moed en heb lief!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ben een beetje opstandig vandaag. Ik "moet" van alles. Daarom heb ik vanavond geen tekening gemaakt en was ik gisteren niet hier om te schrijven.

Inmiddels ziet mijn lijstje er zo uit:
- eetmeter invullen 4/28
- oefeningen 3/28
- hh klus 2/28 Buitenkraan doorblazen = rotklus
- tekening maken (avond tevoren) 4/28
- hier schrijven 4/28

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Kop op allemaal. Ik hoorde de vogeltjes vanmorgen zingen, dus het wordt lente, al ziet het er de komende week niet na uit.
Hoepelen 1 punt
Planken 1 punt
Menu dag van te voren maken en aanhouden. 2 punt.
Suikervrij 1 punt.
Huishoudklusjes 0 punt
Stappen elke 5000 1 punt, 12731 stappen 2 punt.
Schaaltje rauwkost 1 punt.
3 stuks fruit 1 punt.
9 punt.
Allemaal een fijn weekend.
Wandelen doen we niet in het weekend. Overal te druk. Dat zal nu wel helemaal druk worden met de sneeuw.
Geniet ervan, maar wees voorzichtig. Nu moet je niet in het ziekenhuis terecht komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 22:28    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 14 000 stappen gehaald. die 70 000 in de week zijn nog haalbaar. Dan moet ik er vandaag en morgen 12 250 per dag. Dat moet lukken.
Dus bij 70 000 stappen per week krijg ik 3 bonuspunten. maar ik wil dan wel 100 punten halen ipv 80;
Mijn beloning had ik ook nog niet gezegd: dan mag ik de volgende boek van Bridgerton kopen!

10 000 stappen: 2/28
eetdagboek bijhouden: 5/28
Gezond ontbijt: 5/28
2 liter water/the: 5/28

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 6:45    

Reageer met quote
Smurfin, je wilt er dus 20 punten bij halen, maar met je 4 x 3 bonuspunten kom je op maximaal 12 punten erbij.
Dat betekent dus, dat je op je andere doelen ook meer punten moet scoren. Ga je dat halen, denk je? Dan is het geen probleem. Als je twijfelt, kun je misschien beter op die 80 blijven zitten. Want het is natuurlijk het leukst als je het haalt. Succes ermee hoor!

Dat blijft steeds het punt hier met onze puntensystemen: het moet genoeg uitdaging bieden, maar het moet niet ontmoedigen omdat het niet haalbaar bleek te zijn achteraf.

Anneke, inderdaad er wordt overal weer veel drukte voorspeld in de bossen en natuurgebieden. Ik ben ook zo blij dat wij heerlijk afgelopen week konden wandelen met amper mensen in het bos. Het was zelfs opvallend hoe stil het was.
Heerlijk!

Odette, ja soms moet je 'ontmoeten', even helemaal niks moeten. En dan ga je daarna weer met frisse energie verder!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 9:11    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Reageer met quote
Ik probeer positief te blijven....
We zaten 2 dagen zonder lift. Mijn hulp kon niet komen , mijn boodschappen niet bezorgd. Nu doe 1 het voor zolang het duurt. Morgen komt misschien AH. Ik weet niet wat ze doen met zoveel sneeuw. En of de provisorisch gemaakte lift het blijft doen.... Daarom vanochtend heel vroeg maar even zelf wat noodzakelijke dingen gehaald . Was zwaar met 2 volle zware fietstassen .
Of in de komende dagen buiten kom ligt aan de sneeuwt. Misschien op het balkon maar het gaat ook stormen en op 16 hoog is dat niet ideaal Rollende ogen
Ik zie het wel. Voor iemand die al depressief is is het soms moeilijk om het licht te vinden op dit moment.

Maar! Ik heb een planning gemaakt voor de komende week.
1u/p.d. poppenhuis gordijntjes of borduren 3pt ( allebei ging niet heb ik gemerkt. De artrose speelt dan vals)
1 ltr water extra 1pt
Iedere avond opruimen + vaat 3pt
Financiële administratie afmaken Max 1/2 p/d 1pt ( ik heb eindelijk alle dingen daarvoor binnen)

Ik zal mijn best doen om wat positiever te worden .
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 10:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 6 van 22