Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten tellen! (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Gisteren 58 minuten beweging gehad, 6 punten erbij.
Deze week 34 punten en totaal 92.

Gisteren 45 minuten gelopen. 4 punten erbij.
Deze week 40 punten, dus mijn weekdoel ruim gehaald. En ik heb totaal nu 96 punten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2019 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Mieke Kosters)

Reageer met quote
Heerlijk gewandeld in Westenschouwen. 2 uur en 6 minuten in de pocket. 12 punten erbij. Vrijdag zijn er nog 2 punten binnen gesleept. Een totaal van 30 punten deze week! Ik ben er blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2019 20:24    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
6 punten.ben binnen.naar je moet er wel voor werken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2019 22:49    

Reageer met quote
Ooitdicipline schreef:
Heerlijk gewandeld in Westenschouwen. 2 uur en 6 minuten in de pocket. 12 punten erbij. Vrijdag zijn er nog 2 punten binnen gesleept. Een totaal van 30 punten deze week! Ik ben er blij mee.

Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2019 22:36    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Extra stappen gezet om wat punten te hebben gisteren
4 stuks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 feb 2019 6:20    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Helaas maar 3. Teveel.pijn .eerst de fysio morgen om te horen wat ik wel of niet mag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 6:42    

Reageer met quote
2 luie dagen gehad. Maandag wel druk, maar meer met tandarts en bureauwerk. ‘s Avonds nog maar weer een verjaardag... Geschokt Gisteren een luie dag. Rijbewijs vernieuwd, Nee niet op de fiets... Lachen Daarna naar de nagelstudio, lekker en weer flitsende nagels. En daarna een luie dag. Ik heb nog net wat in huis opgeruimd en schoongemaakt. 1 puntje mag ik tellen... Vandaag toch even wat actiever zien te worden. Er vallen nog wat puntjes in te galen. Ook al wacht er weer bureauwerk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 9:33    

Reageer met quote
zondag, maandag, dinsdag: 45, 45 en 60 minuten dus 14 punten erbij.
voornamelijk wandelen maar ook schoonmaken.

Deze week nu 10 punten gehaald, totaal 110.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 19:01    

Reageer met quote
Ooitdicipline schreef:
2 luie dagen gehad. Maandag wel druk, maar meer met tandarts en bureauwerk. ‘s Avonds nog maar weer een verjaardag... Geschokt Gisteren een luie dag. Rijbewijs vernieuwd, Nee niet op de fiets... Lachen Daarna naar de nagelstudio, lekker en weer flitsende nagels. En daarna een luie dag. Ik heb nog net wat in huis opgeruimd en schoongemaakt. 1 puntje mag ik tellen... Vandaag toch even wat actiever zien te worden. Er vallen nog wat puntjes in te galen. Ook al wacht er weer bureauwerk.

ja, het is ook gewoon leuk om punten te halen (en te bewegen). Als het een gewoonte wordt dan ga je het missen als je een dag overslaat. Althans zo werkt het bij mij. Vroeger moest ik niks hebben van bewegen. Maar nadat het een gewoonte werd ging ik er toch echt plezier in hebben en voelt het goed om te fietsen of te lopen.

Ik zie dat je Mieke Kosters volgt... Ik heb net haar boek 'het geheim...' gelezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 19:03    

Reageer met quote
ja, ik doe een poging nu verder te komen in het boek Het geheim... De derde keer nu. Maar ik heb een stevige burn-out gehad. Dan lukt zoiets echt niet. Nu heb ik eindelijk rust. Spoor 2 is nu ook voorbij. (De re-integratie toestand) Nu ga ik werken aan echt herstel en algemene gezondheid. En mijn batterij even volladen. Ik had mezelf beloofd nooit 100 kilo te wegen. Jammer hoor, ik ben met 100 kilo in mijn trouwjurk gegaan. Een prachtige dag gehad. Ik hoop dat er ooit een dag komt dat ik zeg: Dat ik toch zoveel heb gewogen!!! O ja, volgens Mieke hoor ik te zeggen dat die dag er komt. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2019 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14