Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten tellen! (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Gisteren 20 min. heerlijk in de sneeuw gewandelt.
Moest er ff uit, hoofd leeg maken.
En het is gelukt.
2 punten er bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jan 2019 14:34    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig jongens.ik gister maar twee punten . Een actief euro en boodschapje gedaan een opgeruimd 15 min. Rare is dat ik 7 km aan stappen kan doen zoals vd week maar dan maar 3 punten kan hebben. Wel actief maar iedere keer geen 20 min.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 6:50    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Blijkbaar loop je dan veel in huis rond en zo D01... toch nuttig!
Bij 10 minuten heb je al een punt.

Gisteren heb ik 25 minuten beweging gehad. Voelde me niet geweldig, nog steeds een beetje ziek.
Dus 2 punten erbij.
Deze week tot dusver 13 punten, en 47 totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Ooitdicipline
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Mieke Kosters)

Reageer met quote
Gisteren naar mijn vrijwilligerswerk geweest. Wat was het er koud. ‘s middags had ik geen zin meer om naar buiten te gaan. Nog meer kou. Verward Kijken of ik vandaag een extra stapje kan zetten. Gelukkig dat het huishouden altijd terugkomt. Heb ik tenminste nog 1 punt... Voordeel van een onlogisch huis. Veel heen en weer lopen. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 11:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Vandaag auto verder gezet zodat ik iets verder lopen moest naar dat zijn geen 10 minuten.veel trappen. Helaas maar 1 punt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 22:57    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Dat zijn er 15. Moet er 30.oei. maar ik was heel erg moe van de vak en reizen.was teveel maar wel leuk. Vooral geslapen in vrije tijd.zal beter worden. Ik heb met skieen do or vallen ook.mijn kniebanden uitgerekt waardoor ik veel pijn heb.durfde dus niet hard te lopen ivm dikke en pijnlijke knieën. Maandag af spraak maken net fysio

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Verder zijn er geen punten bijghgekomen deze week.
Het blijven er 3.
Het huishouden en de dingen die routine zijn tel ik bewust niet mee.
Ik tel alleen de extra bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 8:20    

Reageer met quote
Gisteren in totaal 25 minuten gewandeld, 23 minuten gefietst, maakt samen 48 minuten. Dus 4 punten. Deze week tot dusver 17 punten, en 51 totaal.
Ik vrees dat ik het niet ga redden deze week met het aantal punten. Ik zou vandaag nog 110 minuten moeten bewegen om de 'schade' van mijn ziek zijn in te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 9:42    

Reageer met quote
Ooitdicipline schreef:
Gisteren naar mijn vrijwilligerswerk geweest. Wat was het er koud. ‘s middags had ik geen zin meer om naar buiten te gaan. Nog meer kou. Verward Kijken of ik vandaag een extra stapje kan zetten. Gelukkig dat het huishouden altijd terugkomt. Heb ik tenminste nog 1 punt... Voordeel van een onlogisch huis. Veel heen en weer lopen. Lachen

Ha ha.
Gewoon door blijven gaan.. Het gaat mij deze week waarschijnlijk ook niet lukken om alle punten te halen die ik wilde halen. Maar het blijft zo dat elke punt die je haalt, meegenomen is en je lichaam goed doet! Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 9:44    

Reageer met quote
D01 schreef:
Dat zijn er 15. Moet er 30.oei. maar ik was heel erg moe van de vak en reizen.was teveel maar wel leuk. Vooral geslapen in vrije tijd.zal beter worden. Ik heb met skieen do or vallen ook.mijn kniebanden uitgerekt waardoor ik veel pijn heb.durfde dus niet hard te lopen ivm dikke en pijnlijke knieën. Maandag af spraak maken net fysio

Oei, beter voorzichtig aan als je pijn hebt. En er wordt gezegd dat rusten belangrijker is dan sporten wat betreft afvallen en gezondheid. Sporten terwijl iemand heel moe is heeft geen zin en werkt zelfs averechts, las ik.
Dus eventueel kun je ook je aantal punten dat je per week wilt halen aanpassen als de omstandigheden veranderen. Het gaat er bij dit sprintje vooral om dat je gemotiveerd blijft werken richting een beweegdoel. Het bijhouden van je punten helpt om actief te blijven en je positief te voelen over je inzet.
Het doel mag aangepast worden als dat nodig is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 9:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 7 van 14