Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten tellen! (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
leuk sprintje! Ik doe ook mee! Ik moet zeker meer in beweging komen. Heb veel te lang veel te weinig gedaan. Ik had mij sowieso al voorgenomen om minimaal 6000 stappen per dag te zetten, wat al een uitdaging is. Na een hele dag werken vaak pas 2000 stappen (zittend beroep). Voor hier wil ik bewegingsdoelen gaan halen door te zwemmen, te wandelen en voor de tv te sporten (dansen, fitness etc).

Mijn doel is 30 minuten bewegen minimaal per dag.
Dus 3 punten per dag oftewel 21 punten per week en dus 126 punten voor dit sprintje... We gaan ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet k84!

Leuke doelen: dansen, zwemmen...!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 14:13    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou dit was dan dag 1...
Heb de 6000 stappen gehaald. Echt qua sporten niet heel actief geweest haha. Heb net wel nog heel holland beweegt een aflevering gedaan. Eigenlijk voor oudere mensen, maar hey ik moet ergens beginnen he en mijn conditie is echt bagger... Vrees dat ik morgen hier al spierpijn van ga hebben. Totaal (wandelen en heel holland beweegt net 35 minuten gehaald). 3 punten dus vandaag. Stand: 3/126... Morgen uurtje zwemmen als het lukt 's avonds!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 22:34    

Reageer met quote
Goed bezig K84! Jonge mensen mogen ook meedoen volgens mij hoor! Lachen

Gisteren 50 minuten beweging gehad: schoonmaken, fietsen en wandelen (met loopfiets). Dus 5 punten verdiend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 11:06    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Nicky, dat zijn al heel wat punten! Hoe is het vandaag gegaan?

Bij mij is het gelukt om te gaan zwemmen, 50 min baantjes getrokken (en nog 10 min in bubbelbad als beloning erna, maar die zal ik niet meetellen Lach)

Dus ook hier 5 punten; tussenstand: 8/126

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 22:49    

Reageer met quote
Dank je K84!
Wil ik ook weer een keer gaan doen, zwemmen!

Gisteren had ik 64 minuten beweging; fietsen en lopen met de hond.
Totaal nu dus 11 punten. Nog 17 te gaan deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmm vandaag geen goede beweegdag...
Maar 3000 stappen gezet. Na het werk gekookt en toen kwam een vriendin langs net toen zoontje in bed lag. Die is pas net weg. Heb wel niet gesnoept, maar dus geen tijd meer voor beweging. Moet nog wat aan werk doen,douchen en alles voor morgen voorbereiden. Ik moet echt wat anders gaan doen met plannen en stoppen met thuis werken Sip want ik ben echt te moe. En dan merk ik ook in de auto terug naar huis dat ik zin heb in makkelijk eten en chips omdat ik het te druk heb en moe ben.

Ik blijf dus staan op de 8/126. Morgenavond met een andere vriendin afgesproken te gaan wandelen als het droog is en kleine in bed ligt. Dan wat punten bijsprokkelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 jan 2019 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,
Ik doe ook graag mee! Ook ik ga voor 30 min. bewegen per dag...op de dagen dat ik sport (pas gestart en probeer 2x per week te gaan) lukt het me wel maar anders maar mondjesmaat denk ik...goed om het eens bij te houden! Ik heb nu nog zwangerschapsverlof...als ik over 3 weekjes weer ga werken beweeg ik daar ook veel dus dat helpt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 13:05    

Reageer met quote
Dieetaartje schreef:
Hoihoi,
Ik doe ook graag mee! Ook ik ga voor 30 min. bewegen per dag...op de dagen dat ik sport (pas gestart en probeer 2x per week te gaan) lukt het me wel maar anders maar mondjesmaat denk ik...goed om het eens bij te houden! Ik heb nu nog zwangerschapsverlof...als ik over 3 weekjes weer ga werken beweeg ik daar ook veel dus dat helpt

Welkom Dieetaartje! Leuk dat je meedoet. Het kan inderdaad goed helpen om bij te houden hoeveel beweging je krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 13:30    

Reageer met quote
Gisteren heb ik 59 minuten beweging gehad, net geen 6 punten dus.
5 plus 11 maakt 16 punten. Nog 12 te gaan deze week, d.w.z. in de komende drie dagen.
Als ik elke dag 40 minuten beweeg ga ik mijn doel van 28 punten halen. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2019 13:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14