Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed zeg Nicky! Ik ben ook pas weer begonnen met kracht/conditie en ik merk na 2 weken echt al verschil. Dat vind ik nog fijner dan de training zelf Lachen

Vandaag komt de score op 65 min wandelen dus 6 erbij, dat maakt 180. Nu ik m'n stappenteller weer heb, is het makkelijker om even een extra rondje te lopen.

Morgen als ik goed geslapen heb, maar weer hardlopen en anders helemaal niks!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Naive, wat is het verschil dat je merkt?
Ik durf wat ik doe bijna geen krachttraining te noemen hoor, het zijn oefeningen met gewichtjes die ik thuis doe. Maar toch, iets is beter dan niets!
Ik zou graag trainen in een sportschool, maar dat kan pas nadat ik een tijdlang instructies en steun van de fysiotherapeute heb gehad, want zonder begeleiding zou ik snel blessures oplopen (of bestaande blessures verergeren, vrees ik). Ik heb artrose in de heup en dat zorgt voor allerlei veranderingen en pijnklachten op verschillende plekken in het lichaam. Ben nu pas weer begonnen bij een fysiotherapeut.

Gisteren, donderdag had ik 82 minuten beweging... Heen en weer gefietst naar een afspraak en veel lopen met de hond.
Dus 8 punten erbij, maakt 176.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 10:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh dat lijkt me naar als je daardoor ook gevoelig bent voor blessures. Al is kracht denk ik, als je het rustig opbouwt en goed uitvoert ook wel weer een beschermende factor. Hopelijk kan de fysio je helpen! Mooi, 8 punten!

Ik doe een programma dat je de sets zo vaak mogelijk moet doen in 4x7 min en de eerste week redde ik ze niet eens allemaal 1 keer en nu sommige 2 of 3. Nog niet helemaal perfect uitgevoerd maar zeker wel beter dan de eerste keren.

Vandaag op de weegschaal was ik 1.3 kilo zwaarder dan vorige week Sip. Ik hoop dat het morgen op m'n weegdag meevalt. Aan mijn gedrag kan het niet liggen. Keurig gegeten en gesport!

Vandaag 5 punten gewandeld, verder niks. Dus 185

Edit: toch nog gejogd. 50 min (waarvan maar 35 rennend) dus 190. Morgen op naar de 200!

(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 22:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
WOO HOO al bijna 200 punten voor jou Naive!

Wat leuk om te horen dat je zo snel je kracht hebt opgebouwd. Dat werkt motiverend! Je hebt gelijk, meer kracht zal ook blessures helpen voorkomen. Die moet ik me onthouden!

Gisteren heb ik 35 minuten gelopen, dus 3 puntjes erbij... totaal 179.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw, jij gaat goed, Naive!

Nicky, ik ben ook gewoon thuis aan het rommelen met wat gewichten. Mijn oefeningen heb ik opgekregen van de fysio. Maar ik noem ze gewoon krachttraining.
Hier in het dorp is een sportschool die gerunt wordt door een paar fysio's. Daar kan je naar worden doorverwezen door de huisarts en dan krijg je een aantal keer (afhankelijk van je verzekering) vergoed. Ik ben daar een aantal jaar steeds 2 maanden op doorverwijzing geweest maar hij is te duur om zelf te betalen van mijn lage loontje. Jammer, anders zou ik daar heen blijven gaan. Ze hebben gewoon van alles aan toestellen en gewichten maar omdat ze fysio zijn kunnen ze je heel goed helpen met welke oefeningen voor jou het meest geschikt zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 11:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Thanks Nicky & major! Vandaag een mega cheat meal gehad. Sushi alleen you can eat (en Dan ook echt all I can eat) en een paar gin tonics. Eerste keer in het leven van m'n kind dat hij bij z'n opa en oma logeert en we hebben het er maar van genomen.

Nu hopen dat ik ook voor het eerst in 8 maanden meer dan 3 uur achter elkaar slaap. Spannend Verrast

Vandaag een paar wandelingen gemaakt

,18 punten

208

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 0:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe ging het met slapen Naive?

Marjor, ja in onze wijk is er ook zoiets, een fysiotherapiepraktijk die ook een fitness-zaaltje heeft. Je kunt daar onder begeleiding van een fysiotherapeut sporten.... Maar het kost me OF mijn fysio-vergoeding, OF het kost 11 euro per keer.... Precies zoals jij ga ik daar ook heen zolang de vergoeding wordt uitbetaald.. en dan stop ik weer. NU moet ik nog aanleren om dan wel gewoon thuis iets te blijven doen. 'Consistency is key' zeggen ze... Dat is de kunst voor mij.

Gisteren hebben we een uur gewandeld in een park, heerlijk, lekker zonnetje erbij. 6 punten erbij. nu 185 totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 9:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker weer he Nicky? Zo fijn als je gewoon naar buiten kan zonder 20 lagen kleren en een wegwaaiende paraplu.

Wij hebben wel lekker geslapen ja Lach ik werd wel alsnoig elk uur wakker, maar ik kon dan snel weer in slaap vallen. Kind heeft zn opa en oma wel wakker gehouden ohhh.

Vandaag twee uur gewandeld en nog wat oefeningen gedaan, dus dat brengt de score o+ 14 op 222.

Wel een mooi getal om even op stil te staan aangezien ik morgen een drukke dag heb ohhh.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen week: 30 punten. Totaal: 200 punten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 19:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren, zondag heb ik 70 minuten beweging gehad; schoonmaken en wandelen.
Dus 7 punten erbij, nu 192 totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 20:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 10 van 17