Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky! Ik zie net je berichtje in m'n dagboekje. Wat lief dat je meedenkt! Heb daar ook even gereageerd maar weet niet of je dat leest.

Ben het helemaal met je eens dat ik wel erg weinig at toen! Maar dat is 4 jaar geleden ohhh.

Ik ga binnenkort plaatsen wat ik nu zoal eet!

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ha ha de wijsheid komt met de jaren zeggen ze. Ik heb net weer geantwoord op je dagboekje.

Gisteren ben ik bij mijn bejaarde ouders op bezoek geweest, lange dag, veel reizen, dus slechts 10 minuten gelopen.

1 puntje erbij. 152 punten totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 13:03    

Reageer met quote
Naive schreef:

Ik slaap slecht omdat mijn man zijn "nachtbrakerbabygenen" heeft overgedragen aan mijn kind ohhh. Nu is man een goede slaper en hopelijk kind ook als hij wat ouder is.

Ah, ik dacht al zoiets. Gelukkig lig je dus niet wakker van de zorgen. Hoe lang duurde het voordat je man een goede slaper werd?!!

Yvonne63 schreef:

Het is gewoon leuk om punten te verzamelen.....??
Toppie, dit sprintje!

ja hè? Blij dat anderen het ook leuk vinden.
Als je punten sparen leuk vindt dan is dit sprintje misschien ook wel wat voor jou:
https://www.weegclub.nl/forum/februari-challenge-positief-gedrag-belonen-t55291-120.html#2627147
Ze starten er elke maand één...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen week: 35 punten. Totaal: 170 punten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 20:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
7 wandelen en 3 sporten dus 140 Lach

M'n man werd een betere slaper toen hij anderhalf was geloof ik. Dus we zijn bijna op de helft ohhh. Ik maak me ook wel vaak zorgen, dus dat speelt wel mee. Dat ik bijvoorbeeld een uur erover doe om weer in slaap te vallen. In sommige nachten is dat dan gewoon niet mogelijk.

(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 23:41    

Reageer met quote
Goed bezig dames!

Naive schreef:

M'n man werd een betere slaper toen hij anderhalf was geloof ik. Dus we zijn bijna op de helft ohhh. Ik maak me ook wel vaak zorgen, dus dat speelt wel mee. Dat ik bijvoorbeeld een uur erover doe om weer in slaap te vallen. In sommige nachten is dat dan gewoon niet mogelijk.

ja, piekeren kan je flink uit de slaap houden. Ik hoop dat je zoontje sneller een goede slaper wordt dan je man!

Gisteren, maandag heb ik totaal 90 minuten beweging gehad: hond uitlaten en flink aan het schoonmaken geweest.

Dus 9 punten erbij. 161 totaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ben ik eindelijk weer een half uurtje buiten in beweging geweest. Dat werd wel direct afgestraft, zit al sindsdien met een dreunende hoofdpijn. Helaas, ik was og niet zo ver beter als ik hoopte. Rotgriep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 12:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bah Major, Griep kun je rustig 2 weken echt ziek van zijn. Rustig aan. T gaat vanzelf over, maar volgens mij als je te snel weer actief wordt, kan je zo heel lang blijven kwakkelen!

Ik heb vandaag heerlijk dankbaar gebruik gemaakt van het lekkere zonnige weer. Mijn stappenteller geeft 250 actieve minuten aan. 200 gewandeld en 50 hardgelopen.

Totaal 165.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 21:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag uurtje gewandeld en 30 min circuit training

174

Fijne avond!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 22:10    

Reageer met quote
Veel beterschap gewenst Major. Ik hoop dat het nu toch echt gauw over is.

Naive: heerlijk he wanneer de zon schijnt. Vandaag veel regen en bewolking maar aan het einde van de dag toch even lekker in de zon gelopen met de hond.

Dinsdag heb ik 10 minuten aan krachttraining gedaan (jawel, jawel, heus waar! Lachen
Ik dacht niet dat ik het ooit weer zou oppakken maar toch gedaan, en het voelde nog GOED ook...! Lach )
En 30 minuten gewandeld. Dus 4 punten.

Gisteren, woensdag, heb ik in totaal 37 minuten beweging gehad, schoonmaken en fietsen en lopen. Dus 3 punten .

7 punten erbij maakt 168

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 22:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 9 van 17