Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Maandag en dinsdag:
Maandag drie kwartier lopen schoonmaken, en ook 45 minuten totaal gelopen. Dus totaal 9 punten erbij.
Dinsdag: 30 minuten lopen, 15 minuten schoonmaken, 40 minuten fietsen. Totaal 85 minuten, dus 8 punten erbij.

348+17=365 punten totaal.

Jij gaat lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 16:34    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Senais schreef:

Gaat nog niet zo hard haha. Maar vanavond weer 60 minuten trainen dus er komt weer wat bij!

Elk puntje telt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 16:41    

Reageer met quote
Woensdag:
totaal 115 minuten bewogen, ik weet zelf nauwelijks hoe ik dat gedaan heb!Lachen

Gelukkig heb ik 't opgeschreven: 45 minuten lopen met de hond (4 punten), 16 minuten lopen naar huis na de yogales (1 punt), 55 minuten stofzuigen en flink opruimen (5 punten). Samen 10 punten erbij.
365+10=375 punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb afgelopen zondag 1 uur gedanst en gister 1.5 uur hardgelopen. Dus 15 punten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk nicky! Ik heb echt bijzonder weinig uitgevoerd deze week. Denk maar de helft van de dagen m'n stappendoel gehaald. Volgende week weer er tegenaan. Ik zal eens bij je sprintjes kijken

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 13:22    

Reageer met quote
Donderdag, vrijdag en vandaag...

donderdag: 10 minuten krachttraining, 30 minuten lopen, 10 minuten fietsen: 5 punten.
Vrijdag: 15 minuten lopen, 40 minuten huishoudelijk werk: 5 punten.
Vandaag, zaterdag: 15 minuten lopen en ruim 40 minuten de kelder opruimen, trap op trap af... ook weer 5 punten.

15 punten erbij dus, maakt 390 punten. Pfff net niet gehaald die 400 punten. Maakt niet uit, ik heb mijn best gedaan.

Hoe gaat het met jullie, dames?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ok, ik had maandag t/m woensdag al opgegeven: 8 punten. En had er al 60 dus dat werd 68 punten.

Donderdag 60 minuten training: 6 punten
Vrijdag: niets Schaam Schaam
Zaterdag: 40 minuten gewandeld in Amsterdam (van en naar de Veed Awards Lachen ) 4 punten
Vandaag: 2,5 uur wandelen. En nog 30 minuten de dierenweide schoonmaken. Dus 18 punten! Dat telt lekker op.

68+ 28 punten = 96 punten. Waarvan 36 in de afgelopen week. Dat is oke. Ik moet de andere dagen ook wat gaan proberen te doen.

Morgen beginnen we gelukkig weer met 60 minuten training in de avond Lach En Nicky, net geen 400. Maar 390 is toch ook al prachtig!! Wow!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2018 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
421+65= 486 punten totaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gister en vandaag wederom een uur gedanst (stijldansen deze keer) en 1.5 uur hardgelopen! Dus weer 15 punten erbij, maakt 48 in totaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 23:32    

Reageer met quote
Wat leuk om te zien hoe goed jullie bezig zijn!

Dit sprintje zit er op... we hebben ons best gedaan. We zijn samen 27 kg afgevallen in die tien weken!

Dank je wel voor jullie inspirerende gezelschap - iedereen is van harte welkom op het vervolg-sprintje!
En ook op het andere sprintje dat ik heb gestart 'Hou je aan je eetplan'! Daar kun je punten sparen voor elk dagdeel dat je je eetplan hebt aangehouden. Het begint morgen! Dat is géén 1 april grap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 22:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Pagina 17 van 17