Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
a HUM .....

.... maar NA vandaag (nog een ruige fuif in Capelle te gaan, vrees ik ...) is het gedaan hoor, met alle afsluitende borrels, lunches, feesten en partijen en gaan we weer serieus over tot de orde van de dag!

... toch vandaag ook al weer 63 kilometer gefietst, hoor, maar als de sluizen eenmaal open staan is er ook werkelijk geen kruid tegen gewassen .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Gisteren 80 minuten beweging gehad, dus 8 punten erbij, maakt 225 punten.

Deze week nu 36 punten gehaald.

Streven: 40 punten per week, 410 punten totaal op 12 augustus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 11:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
tgjm schreef:
a HUM .....

.... maar NA vandaag (nog een ruige fuif in Capelle te gaan, vrees ik ...) is het gedaan hoor, met alle afsluitende borrels, lunches, feesten en partijen en gaan we weer serieus over tot de orde van de dag!

... toch vandaag ook al weer 63 kilometer gefietst, hoor, maar als de sluizen eenmaal open staan is er ook werkelijk geen kruid tegen gewassen .....

Misschien dat je die zelf-saboterende gedachte maar eruit moet gooien? Dat er 'geen kruid tegen gewassen is'. Als je dat eenmaal tegen jezelf zegt geef je jezelf een vrijbrief om alle controle over je eetgedrag overboord te gooien. Jammer van je streven toch?
Je kunt ook tegen jezelf zeggen:" ik plan voor deze gelegenheid twee (of drie, of vier) porties van iets extra lekkers in, af en toe wat lekkers mag best maar ik blijf toch maar beter grip houden op mijn eetgedrag omdat ik (... gezonder wil zijn, af wil vallen, enz.)."
Judith Beck geeft daar goede suggesties voor in 'De Beck Dieetoplossing'. Daar is ook een leuk sprintje voor momenteel hier op de weegclub. Hier:
https://www.weegclub.nl/forum/back-on-track-met-judith-beck-t55646-160.html#2664053

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 11:15    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zal gaan kijken!

Week 6: 23+12+12+13+7+7+17 = 91 (t/m 14 juli)

Totaal: 91 + 337 = 428 punten.

Fingers crossed: overmorgen longmeting ....
(Vorig jaar was ik behoorlijk optimistisch, maar toch weer wat ingeleverd. Nou ja, aan trainingsintensiteit zal het niet liggen, toch?!? ....)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 20:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
zondag 58, maandag 70, dinsdag 80, woensdag 50 minuten beweging gehad: totaal 25 punten erbij maakt 250 punten.
Streven is 410 punten op 12 augustus.

Zondag nog 5 punten behaald dus vorige week totaal 41 punten, doel voor vorige week gehaald! Erg blij

Tot dusver deze week 20 punten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 12:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag: 50 minuten beweging gehad.

5 punten erbij maakt 255 punten.

Streven is 410 punten op 12 augustus en 40 punten per week.
Deze week tot dusver 25 punten gehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 16:29    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gaan we naar week 7:

18 + 18 + 21 + 21 + 21 + 19 + 17 = 135.

Totaal t/m 21 juli: 135 + 428 = 563.

Trainen bestaat voor mij tegenwoordig overigens steevast uit 3500 meter roeien (ongeveer 17 minuten)(op m'n Concept-2 roeimachine (naast m'n bed ..)), gevolgd door 40 tot 75 kilometer fietsen (door de omgeving van Lisse, zo ongeveer van Scheveningen tot Zandvoort (kopje van Bloemendaal als noordelijkste punt), Heemstede, Nieuw-Vennep, Lisse.)
Vanzelfsprekend niet alles tegelijk: meestal bepaal ik pas bij de Langevelderslag of ik naar het noorden of zuiden ga rijden (door de duinen graag wind mee, want op de terugweg heb ik wat meer beschutting).

Overigens heb ik Scheveningen nog niet aangedaan, deze zomer: zuidelijker dan Katwijk ben ik nog niet geweest.

Dat alles met een lekker fietsje waarop ik, sinds mei vorig jaar, inmiddels al weer zo'n 4300 kilometer heb gereden. Wel bedenken dat ik uitsluitend met mooi weer op dat ding stap (anders op de hometrainer boven).

En dat dus iedere dag.

En ONDANKS dat alles bleek bij de longmeting, afgelopen dinsdag, dat ik afgelopen jaar weer ruim 10% aan longcapaciteit heb ingeleverd. Het is om absoluut krankjorum van te worden.
(--> COPD is een echte rotziekte!!)

Maar goed: we gaan vrolijk door, nietwaar -- wat anders?! ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 9:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tgjm, wat naar voor je dat je toch longcapaciteit hebt ingeleverd. Een hele prestatie vind ik het, zo veel bewegen en op zo'n goede manier!
Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 17:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wil je een stok achter de deur bij je pogingen om betere gewoonten te creëeren? Kom dan hier meedoen:

https://www.weegclub.nl/forum/stok-achter-de-deur-t55707.html#2665707

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 21:27    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Beetje te veeleisend, hoor, voor mij.
Bovendien gaan er natuurlijk nogal wat op vakantie in deze tijd!

.... dus veel succes met de aanmeldingen!

(maar niets mis met het IDEE, natuurlijk!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 21:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9