Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Week 5: 10+6+14+11+11+10+7 = 69 pt (t/m 7 juli)

Totaal na 5 weken: 268 + 69 = 337 punten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 0:11    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Donderdag: 55 minuten
vrijdag: 45 minuten
zaterdag: 45 minuten

Ik had me vergist vorige keer, eindresultaat moest 174 zijn, daar kmt nu dus 13 punten bij, maakt 187 totaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 7:49    

Reageer met quote
tgjm schreef:

P.S.: Ben een weekje terug op een onwaarschijnlijk effectieve "workout-band" gestuit, in een uiterst krankzinnig muziekgenre (Metal!!!??!??).
Voor wie anderhalf uur over heeft (EN het aandurft): bekijk vooral even (op youtube) de registratie van Nightwish life, Wacken 2013.
Wat een onwaarschijnlijk plezier, zowel bij de band als bij het publiek. En, curieus genoeg (voor mij): geweldige muziek!!
Meteen de laatste albums op m'n iphone gezet.
Wil nu ineens het liefst BINNEN fietsen (buiten luister ik geen muziek).

Ha ha, lekker binnen fietsen.
Ik heb even gekeken, hier...
https://www.youtube.com/watch?v=7IkfgWwTzVc

Ik kan me voorstellen dat het je opzweept! Lach
Doet me denken aan Evanescence ( https://www.youtube.com/watch?v=3YxaaGgTQYM )

en Within Temptation. https://www.youtube.com/watch?v=0YbhB_A_8fM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 7:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zit hier stiekem mee te lezen. Ik kijk graag mijn favo tv programma, terwijl ik hometrain op de fiets. Zet dat ding gewoon voor de tv , haha. Succes gegarandeerd. Je hebt niet eens door dat je fietst. Ga deze registraties (ytube) ook bekijken !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hahaha tgjm, ik ken het ja. Ik heb een behoorlijke Gothic periode achter de rug (in de puberjaren) dus Nightwish, Within Temptation, maar ook Cradle of Filth e.d. zijn allemaal bezocht. Nightwish klinkt nog altijd fijn. Ik heb ook nog met enige regelmaat Rammstein in de auto of tijdens het wandelen op staan. Kan ik nog steeds erg van genieten! Of Metallica, heerlijk!
Zo te lezen zit je ook in het onderwijs. Hier is de laatste week aangebroken, heerlijk!

Update t/m gisteren:

Donderdag 5 juli: 22 minuten fietsen en 77 minuten lopen. 9 punten
Vrijdag 6 juli: 26 minuten wandelen. 2 punten
Zaterdag 7 juli: 20 minuten wandelen. 2 punten
Zondag 8 juli: 150 minuten wandelen. 15 punten

Totaal t/m zondag: 203 punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 9:21    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Senais schreef:
Hahaha tgjm, ik ken het ja. Ik heb een behoorlijke Gothic periode achter de rug (in de puberjaren) dus Nightwish, Within Temptation, maar ook Cradle of Filth e.d. zijn allemaal bezocht. Nightwish klinkt nog altijd fijn. Ik heb ook nog met enige regelmaat Rammstein in de auto of tijdens het wandelen op staan. Kan ik nog steeds erg van genieten! Of Metallica, heerlijk!
Zo te lezen zit je ook in het onderwijs. Hier is de laatste week aangebroken, heerlijk!

Update t/m gisteren:

Donderdag 5 juli: 22 minuten fietsen en 77 minuten lopen. 9 punten
Vrijdag 6 juli: 26 minuten wandelen. 2 punten
Zaterdag 7 juli: 20 minuten wandelen. 2 punten
Zondag 8 juli: 150 minuten wandelen. 15 punten

Totaal t/m zondag: 203 punten

Puberjaren ...
Beginnen blijkbaar boven de 60, bij mij althans ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het begint helaas al weer wat af te zwakken om het bewegen hier op te schrijven. Heb ook niet gesport afgelopen week en dus ook niet trots om hierop te schrijven wat ik gedaan heb. Maar daar is juist dit sprintje voor.. een schop onder m'n kont en motivatie om toch even wat meer te doen.

Dus toch maar even van vorige week m'n punten tellen.

Maandag 02/07, niets gedaan aan beweging. Ik was moe, gebroken.. had een hele slechte nacht achter de rug en in de avond een erome eetbui, dus ik had mezelf niet meer in de hand. Dinsdag 03/07, het huis gepoets van onder naar boven, flink zweten en heb er 1,5 uur over gedaan. 90 min. ook de tuin gesproeid, maar daar tel ik niets voor want dat vind ik niet echt intensieve beweging.
Woensdag 04/07, gewandeld naar de bouwplaats, 30 min.
Donderdag 05/07, 0 min
Vrijdag 06/07, tuin gesproeid, 0 min
Zaterdag 07/07 familiedag gehad van mijn vriend. We hebben in een bootje gevaren in het Bieschbos. Heb dus eigenlijk veel gezeten en weinig gelopen. Spelletjes waren ook niet zo intensief. Naderhand wel van mijn vriend thuis naar een tante gewandeld waar het avondprogramma was. Ook weer teruggewandeld. 40 min. totaal heen en terug
Zondag 08/07, lopend naar de supermarkt gegaan voor wat boodschappen, totaal 10 min. Verder fietst naar de bouw en naar mijn broer thuis. Dat is bij elkaar een kwartiertje denk ik zo, heen en terug.

Maandag, -
Dinsdag, 90 min, 9pt
Woensdag, 30 min, 3pt
Donderdag, -
Vrijdag, -
Zaterdag, 40 min, 4 pt
Zondag, 25 min, 2 pt

Totaal week 3: 18 pt
Ik dacht eigenlijk dat ik de hele week echt nul punten zou hebben. Toch maar goed dat ik het hier alsnog op schrijf. Natuurlijk is het niet het gewenste resultaat, maar was eigenlijk de wandeling van zaterdag vergeten.. En op deze manier word ik me toch bewuster dat de dagen met een streepje toch opgevuld moeten worden.

Totaal t/m wk 3: 68 pt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Logano, dat is dan toch een mooie meevaller.

tgjm, uiteraard kan dat ook na je 60e Erg blij
van de week wel weer eens gewandeld met Nightwish Erg blij

Update punten
Maandag: 2 punten
Dinsdag: 7 punten
Woensdag: 2 punten

Totaal tot nu toe: 214 punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2018 8:37    

Reageer met quote
zondag 3 pt
maandag 9 pt
dinsdag 3 pt
woensdag 4 pt
donderdag 4 pt

Dus 23 punten erbij maakt 210.

Nog vijf weken (ruim) te gaan met dit sprintje. Om mezelf uit te dagen zet ik een doel om naar te streven: 40 punten per week halen, dus dan nog 200 punten erijb; een totaal van 410 punten aan het einde van de vijf weken.
Da's iets van 66 minuten per dag bewegen als ik 1 rustdag per week aan houd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jul 2018 12:34    

Reageer met quote
Gisteren 75 minuten bewogen, ook e.e.a. schoongemaakt... Dus 7 punten erbij maakt 217.
Deze week tot dusver 288 minuten bewogen d.w.z. 28 punten. Nog 12 te halen dit weekend... Vandaag al een paar punten binnengehaald maar die zet ik er later pas op.

Streven: 40 punten per week, 410 punten het einde van week 32, d.w.z. 12 augustus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 11:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9