Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wauw.. dat zijn mooie resultaten! Toch wel handig dit sprintje, anders zou je er nooit zo bij stil staan en er bewust van worden.

Snap dat je niet durft te fietsen met een gebroken pols. Gelukkig kun je ook te voet overal naar toe.

Ik heb vanaf woensdag eigenlijk niet veel meer aan beweging gedaan. Stress op het werk.. Sip Ik zal na het weekend nog plaatsen wat ik allemaal gedaan heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Woensdagavond laat thuis van het werk. Ik had mezelf de keuze voorgelegd om te gaan hardlopen of de auto te wassen. Gezien de warmte toch maar gekozen om de auto te wassen, was ook hard nodig. Ben zo'n 3 kwartier bezig geweest uiteindelijk. 4 pt

Donderdagmiddag een kijkdag gehad op de bouw. Daar wat rond gewandeld, maar dat tel ik eigenlijk niet mee.

Vrijdag ook niets aan beweging gedaan. Had een enorme stress dag, mijn pols/arm/schouder zaten compleet vast en ik was blij dat het weekend was. Heb me dus maar rustig gehouden in de hoop dat de spanning wat minder zou worden om goed te kunnen slapen.

Zaterdag in de stad gewinkeld, toch wel 3 kwartier gelopen bij elkaar. Verder de tuin gesproeit. In de avond bij elkaar nog 40 min. gefietst. 8pt

Zondag naar Den Bosch geweest, spullen voor het interieur gehaald. Auto vlakbij het station geparkeerd.. en dan lopend naar de winkel. kwartiertje heen en kwartiertje terug.. maar telt dus als 2pt. Verder weer de tuin gesproeit, een wasje gedraaid en die ook weer gestreken, gevouwen en opgeruimt. Ben stiekem best wel bezig geweest met de huishoudelijke dingen.

week 2: 27 pt.
( toch iets meer dan in week 1, had ik niet verwacht)

Totaal t/m week 2: 50 pt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 8:58    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Logano schreef:
Wauw.. dat zijn mooie resultaten! Toch wel handig dit sprintje, anders zou je er nooit zo bij stil staan en er bewust van worden.

Snap dat je niet durft te fietsen met een gebroken pols. Gelukkig kun je ook te voet overal naar toe.

Dank je. ja het motiveert mij wel om het een beetje bij te houden en uit te rekenen.

ja, je kunt wel te voet gaan - maar laat ik nou ook voetklachten hebben! Gelukkig red ik me wel tot dusver. Ik ben heel blij dat de manier van eten die ik nu volg de klachten heeft verminderd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 20:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag 72 minuten lopen en krachttraining
zaterdag 50 vnl. lopen
zondag 25 vnl. lopen
maandag 75 lopen en krachttraining
vandaag 40 vnl. lopen

dus 25 pt erbij maakt 165

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 21:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren 40 minuten gelopen, maakt 169

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 7:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren, woensdag, 30 gelopen, 20 minuten schoongemaakt, 5 pt erbij maakt 170

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Zo ik ben al veel te lang niet bezig geweest met een update zag ik tot mijn schaamte. Het is ook even zo bizar druk! Ook al een week geen tijd om echt fiks te wandelen, sporten of wat dan ook. Dus ik ben niet zo heel veel opgeschoten, maar ik ga maar eens wat plaatsen hier Lach Probeer zoveel mogelijk tussendoor wandelingen te maken van 20 minuten bijvoorbeeld

Totaal t/m donderdag 21 juni: 125 punten

vrijdag 22 juni: 0 punten
zaterdag 23 juni: 5 punten
zondag 24 juni: 0 punten
maandag 25 juni: 7 punten
dinsdag 26 juni: 10 punten
woensdag 27 juni: 1 punt
donderdag 28 juni: 10 punten
vrijdag 29 juni: 2 punten
zaterdag 30 juni: 8 punten
Zondag 1 juli: 2 punten
Maandag 2 juli: 0 punten
dinsdag 3 juli: 3 punten
woensdag 4 juli: 2 punten

Totaal t/m nu: 175 punten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 13:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed plan Senais! Ook een wandeling van 10 minuten levert je 1 punt op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 16:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb te veel gedaan, waardoor mijn gebroken pols nu weer veel meer pijn doet....
dus ik probeer om zo min mogelijk te typen voorlopig. heel jammer. ik wil graag reageren op berichten hier maar voorlopig moet ik het echt beperkt houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 8:06    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
Senais schreef:
Zo ik ben al veel te lang niet bezig geweest met een update zag ik tot mijn schaamte. Het is ook even zo bizar druk! Ook al een week geen tijd om echt fiks te wandelen, sporten of wat dan ook. Dus ik ben niet zo heel veel opgeschoten, maar ik ga maar eens wat plaatsen hier Lach Probeer zoveel mogelijk tussendoor wandelingen te maken van 20 minuten bijvoorbeeld

Totaal t/m donderdag 21 juni: 125 punten

......

Totaal t/m nu: 175 punten

Hoemmm .... al wat langer niets bijgehouden ....
Maar gisteren laatste rapportvergaderingen overleefd, dus is de druk van de ketel: tijd voor een "oude gebouwen update":

Week 1 had ik al doorgegeven: 58 punten (t/m 9 juni)
Week 2: 10+6+6+9+9+9+10 = 59 punten (t/m 16 juni)
Week 3: 9+9+9+9+9+10+12 = 67 punten (t/m 23 juni)
Week 4: 10+10+9+10+10+18+17= 84 pnt (t/m 30 juni)

Totaal t/m 30 juni: 268 punten.

Morgen update t/m vandaag.

Trainen gaat dus weer crescendo, maar, zoals de opmerkzame lezer wellicht uit een ooghoek heeft meegepikt: eten & snoepen is daarmee weer ruimschoots in evenwicht ....

Ook komende week nog een paar afsluitende hapjes (vakgroep (wi), afdeling (gym), slotavond, "begin van de vakantie" .....)
Maar DAARNA ...... HALELUJAH !!!

P.S.: Ben een weekje terug op een onwaarschijnlijk effectieve "workout-band" gestuit, in een uiterst krankzinnig muziekgenre (Metal!!!??!??).
Voor wie anderhalf uur over heeft (EN het aandurft): bekijk vooral even (op youtube) de registratie van Nightwish life, Wacken 2013.
Wat een onwaarschijnlijk plezier, zowel bij de band als bij het publiek. En, curieus genoeg (voor mij): geweldige muziek!!
Meteen de laatste albums op m'n iphone gezet.
Wil nu ineens het liefst BINNEN fietsen (buiten luister ik geen muziek).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7