Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:
Gister en vandaag 15 punten gescoord met 1 uur stijldansen en 1.5 uur hardlopen!

Zijn er nog manieren om de punten ook in de tabel zichtbaar te maken of kan dat niet?

Helaas, het is inderdaad niet mogelijk om de punten in de tabel te zetten. MAAR, je kunt wel als je dat leuk vindt, voor elk punt of voor elke 10 punten (of wat je maar wilt) een leuk plaatje of emoticon in je berichten op dit draadje zetten! Als symbool voor je prestaties! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 14:58    

Reageer met quote
anina72 schreef:
Zojuist mijn gewicht doorgegeven/ aangemeld. Na lange tijd zelf wat aanmodderen, zonder gewenst resultaat, weer nieuw hier.
Dit sprintje sluit wel aan bij mijn doel, afvallen door bewegen, want minder eten blijkt niet te werken. ( spaarstand, jojo enz ...verhaal )
Vandaag 2 uur stevig gewandeld , dus 12 punten.
Morgen werken, redelijk pittig werk, veel lopen en tillen, maar dit ga ik niet in punten meerekenen. Met de punten zat het vandaag wel goed, maar met het eten kon het beter, een koek en een ijsje als toetje gehad.

Hallo Anina, welkom! Leuk dat je meedoet. Spaarstand is inderdaad niet leuk! Een tijd lang genoeg eten van gezond voedsel zou het misschien kunnen oplossen?
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 15:01    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
vrijdag: in totaal 45min gelopen 4 punten
zaterdag: 20min gelopen 2 punten

voor deze week 17pt

Hoe gaat het met de rest? Het wordt zo'n monoloog op deze manier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 16:30    

Reageer met quote
Sorry Liesbeth, ik loop achter met alles. Nou ja dan LOOP ik in elk geval = lichaamsbeweging! Erg blij

Ben bezig met een eliminatiedieet en dat vraagt best veel van me; ik merk dat ik echt moet opletten en bij de les blijven en zorgen dat ik voldoende eten dat ik WEL mag hebben, in huis heb. Deze week dacht ik slim te zijn door veel ingredienten in huis te halen (groente e.d.) en bonen zelf te koken. Ik week en kook dan een heel pak ineens; dat zijn twee flinke pannen vol en vries het meeste dan in.
Vervolgens kom ik er achter dat ik TE VEEL op de boodschappenlijst had gezet dus moet nu woekeren om de groente op tijd op te krijgen. En het bleek dat de diepvries heel vol zat dus de gekookte bonen die ik wilde invriezen kon ik maar nèt een plek geven. Alleen door er weer een zak met bessen uit te halen en dan maar te gaan consumeren!
Zucht... Moet dus (nog) beter proberen na te denken en plannen voortaan. Gelukkig ben ik wel erg blij en trots dat het tot nog toe lukt met het dieet.

Als ik naar de afgelopen week kijk:

zondag: 15 minuten gelopen en 10 minuten krachttraining gedaan: samen 2 punten.
maandag: 75 minuten totaal gelopen, en 15 minuten gestofzuigd. Totaal 8 punten.
dinsdag: 27 maart: 40 minuten lopen en 10 fietsen. Speciaal omgefietst om er 10 minuten van te maken in plaats van 8! Cool En 10 minuten krachttraining. Dus 6 punten.
woensdag 28 maart: 50 minuten lopen, 5 punten.
donderdag 29 maart: 43 minuten lopen, 4 punten.
vrijdag 30 maart: 55 minuten lopen in het bos. 10 minuten krachtraining. 6 punten
zaterdag: 31 maart (vandaag), 30 minuten gelopen en 15 minuten schoonmaken. Dus 4 punten.
Totaal deze week: 35 punten.

Ik had heel mooie voornemens om het huishouden beter te gaan bijhouden en dat is ook een paar weken goed gelukt. Maar afgelopen week was druk met afspraken, ik was niet erg prut dus had geen puf en dan zakt mijn schoonmaakrooster weer weg... Ik probeer het nu te versimpelen want het was misschien te ambitieus.... Maar poetsen is óók beweging, dat moet ik onthouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 21:34    

Reageer met quote
Wat ben je aan het elimineren Nicky?

Wat ik vragen wilde. Ik zag dat er vraag was naar een overzicht van de punten. Ik heb dat in het verleden wel gedaan bij een ander sprintje. Zal ik dat nu op me nemen? Als er meer belangstelling voor is tenminste. Ik kan het dan per week updaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 8:21    

Reageer met quote
LiesbethM schreef:

Wat ik vragen wilde. Ik zag dat er vraag was naar een overzicht van de punten. Ik heb dat in het verleden wel gedaan bij een ander sprintje. Zal ik dat nu op me nemen? Als er meer belangstelling voor is tenminste. Ik kan het dan per week updaten.

Oh wow, geweldig als je dat wilt doen Liesbeth. Ik dacht dat het niet kon. Hoe doe je dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 8:53    

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Wat ben je aan het elimineren Nicky?

Gluten, zuivel, geraffineerde suikers, zoetstoffen, gist, soja, en pinda's. Ik ben begonnen op 28 februari en het zal nog wel een aantal weken / maanden duren voordat ik helemaal klaar ben; over 10 dagen ga ik starten met 'testen' van de geschrapte producten maar ook als blijkt dat je een product wel kunt verdragen, stop je weer met het eten ervan na de test, todat je alle producten één voor één hebt gehad...
Ik eet ook geen vlees noch vis dus het is wel een beetje zoeken naar wat ik wèl kan eten: groente, fruit, bonen, rijst, quinoa, boekweit, aardappels en bataten, noten en zaden. En eieren, maar daar hou ik niet van....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 8:55    

Reageer met quote
Dat is heel wat om te vervangen. Maar wel mogelijk.

Zo'n schema moet gewoon handmatig gemaakt worden. Ik ga even kijken naar de meest praktische vorm. Komt goed. Lach Dan ben ik ook gelijk een beetje actief bezig met het sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 8:58    

Reageer met quote
Heel fijn dat je het wilt doen Liesbeth! Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 22:33    

Reageer met quote
Vandaag ben ik bij mijn ouders op bezoek geweest in het verpleeghuis. Dat zijn dagen waarop ik niet veel beweging krijg. Vandaag was het 25 minuten wandelen met de hond. 2 punten.
Daarna nog wel twee keer met de hond uit geweest maar dat was minder dan tien minuten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2018 22:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 3 van 21