Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen (zomer)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hierbij weer een nieuw vervolg op het sprintje 'Extra bewegen'.

Het doel van dit sprintje is om elkaar, maar ook vooral jezelf te motiveren om lekker te gaan bewegen. Het maakt dan ook niet uit wat voor beweging dat je doet, wandelen, fietsen, het huis poetsen, de tuin onderhouden, sporten noem maar op. Door het met elkaar te delen hoop ik dat we elkaar kunnen steunen en kunnen motiveren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 8:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vorig sprintje was voor mij niet zo'n succes geworden omdat ik enorm aan het worstelen ben met mijn blessure. Vooral mentaal heb ik het er moeilijk mee waardoor ik mezelf niet tot sporten kon zetten.

Nu de sportscholen weer open zijn en ik mijn favoriete groepslessen weer kan volgen hoop ik weer een stok achter de deur te hebben om toch lekker bezig te blijven.

Ook toch maar weer aangemeld voor dit nieuwe sprintje om de positieve berichten van anderen te kunnen lezen om zelf ook weer wat gemotiveerd te raken.

Vrijdag zou ik eindelijk weer een bodypump les zijn bij de sportschool. De les zou buiten gegeven worden en de tent was al afgebroken aangezien vanaf deze week de groepslessen ook weer binnen mogen plaatsvinden. Helaas gooide het slechte weer van vrijdagavond roet in het eten en is de les afgezegd. Ik baalde echt enorm, want ik keek er zo naar uit! Ik had even mentale steun en motivatie nodig van de instructrice.

In plaats van niets doen ben ik thuis op de hometrainer gegaan. Heb dit 45 minuten volgehouden, mijn blessure begon te vervelen dus ben uiteindelijk maar gewoon gestopt. Heb flink lopen zweten, want op zolder was het enorm warm! Dakramen konden ook niet open voor verkoeling vanwege de regen, dus het was behoorlijk pittig. Naderhand nog wat rek en strek oefeningen gedaan.

Vanavond ga ik een ronde skeeleren. Even kijken hoe het aan voelt en hoe ver ik ga. Waarschijnlijk een kleine ronde van 10km denk ik zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 9:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren uiteindelijk bijna 16 km geskeelerd. Ging echt super lekker en was best pittig op bepaalde stukken waar ik flink wat wind tegen had. Moe maar voldaan aan het einde.

Zojuist een workout gehad bij de sportschool. Veel krachttraining wat ik wel gewend ben bij bodypump. Andere dames hadden er meer moeite mee, maar motiveerde mij wel om tot de max te gaan! Want ik kon dat prima en blijkbaar was het toch behoorlijk pittig.

De buikspieroefeningen waren pittig, daar merk ik dat er flink wat verbetering mogelijk is. Dus heb vooral gelet op de uitvoering ervan en dus misschien wat minder intensief.

Zeer voldaan nu en zit lekker in m'n vel. Misschien zometeen na het douchen nog een kleine ronde wandelen. Even mijn energie kwijt die ik juist gekregen heb door de workout.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee!

Logano, goed bezig. Wat fijn dat je weer binnen mag sporten, ook al gaat dat wel eens mis, en wat goed van je dat je toch doorzet en je mogelijkheden zoekt.

Ik heb behoorlijk gefietst, zo lekker met dit mooie weer. Dit is wat mijn app aangeeft, maar ik heb hem niet altijd aan, dus het zal meer zijn.
3 juni 15 km
4 juni 22 km
6 juni 26 km
8 juni 15 km

Zo nog maar even kijken of ik mijn man kan porren om te gaan fietsen, en anders ga ik vanmiddag alleen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 7:47    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Gisteren inderdaad 15 km gezellig samen met mijn man gefietst en heerlijk op een terrasje gezeten.

Vanmiddag ook 20 km gefietst.
.
Vandaag was er eindelijk wat af, jammer dat je dat nog niet in het lijstje ziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 jun 2021 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1