Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Ook hier de beweging afgelopen week lekker opgevoerd. 4u gewandeld. Helaas op de weegschaal niks van te zien, maar ja dan moet je ook qua eten iets aanpassen. En dat lukt niet zo afgelopen week om maar heel eerlijk te zijn.... Dus we beginnen de komende week weer met frisse moed in de hoop op een groen vakje volgende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lekker bezig geweest weer allemaal! Leuk om te lezen dat iedereen wel een lekker actief momentje heeft gehad Erg blij

Hier gaat het ook weer wat beter. Heb eindelijk een lekkere thuis werkdag gehad, heb weer veel gezonde lekkere dingen in huis gehaald waar ik enthousiast over ben en net een bodypump les live gevolgd. Helaas een andere instructrice, een ander repertoire en telritme waardoor ik het niet helemaal kon volgen. Vond de les dus eigenlijk niet zo leuk Rollende ogen Maar ondanks dat mezelf toch gepusht om de oefeningen lekker zwaar te maken en door te gaan tot de verzuring. Morgen zal ik het vast wel weer merken.

Zo meteen een klein schaaltje kvarg voor de eiwitten en dan lekker voldaan weekend houden met morgen nog even veel beweging door het hele huis te poesten en voor de rest ontspanning.

Iedereen een fijn weekend alvast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2021 20:43    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Lekker bezig allemaal
Herkenbaar spierpijn. Van het wandelen. Gisteren 5km gelopen en nu heb me toch zware benen ohhh
Logano wat jammer van bodypump les hopelijk volgende week weer leuker!

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 4:02    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
De stappenteller heb ik in huis.
Nu moet ik het eerst een week dragen en bijhouden hoeveel stappen ik zet per dag zonder extra bewegen wat ik anders ook niet doe zodat zij een inzicht kunnen krijgen wat mijn stappen zijn per dag.en dan na een week kan ik op hun site inloggen en mijn gewicht, leeftijd enz. invullen en dan maken zij een beweegplan op maat voor mij.
Ik hoop op deze manier mijn beweegmotivatie te pakken te krijgen.
Heb vanaf 6 uur toch al 1991 stappen gezet, was meer dan ik gedacht had.
En 6 ons kwijt ondanks dat ik toch bijna iedere dag gesnoept hebt.
Nu ga ik echt aan de slag om het snoepen te minderen door de week.
2.5 liter water drinken gaat me goed af, voel me daardoor al beter in mijn bovenkamer lijkt het wel. Krijg meer zin om iets te gaan doen en ook voel ik me opgewekter.

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   WitteTijger
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
@tantezus, goed bezig. (Ben benieuwd wat je als plan gaat krijgen)
@shakena, beterschap. Hoop dat je snel weer een beetje je gewone dingen kan gaan doen.

@allemaal, goed bezig en hou dit vast!

Zelf niet ontevreden, ben een onsje aangekomen maar dat kan goed kloppen omdat ik afgelopen week weinig tot niet bewogen heb. Heb een soort van plan gemaakt voor de komende week. (Ik hou jullie op de hoogte) succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2021 9:25    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Tantezus dat is vast een fijne manier! Trouwens als je afvalt met snoepen, wat waarschijnlijk niet veel is geweest, hoezo het gaan schrappen?
Wittetijger ach die ene ons, keertje langer plassen en je bent er Lachen

Hier ik snap niks meer van de weegschaal, het gaat eraf maar van de week dag na weegdag 78 weer gezien. Toch hormonale toestand vermoed ik. om frustratie te voorkomen ga ik m’n maten opmeten.
Gisteren weer 5 km gewandeld was hier heerlijk weer met zonnetje

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 7:00    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo weer even een berichtje, ging nog niet helemaal geweldig afgelopen week. Toch wel moeite gehad om weer meteen goed te starten. Net wel lekker 35 min hardgelopen en daarna nog een rondje gewandeld met het gezin dus een lekkere sportieve ochtend.
Ik ga straks boodschappen doen en weer lekker veel groente en fruit halen om de week weer goed te starten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Net even een lekkere wandeling met het gezin gemaakt.
Zo weer squaten en challenge oefeningen.
Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2021 14:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed bezig iedereen!

@tantezus: dat is toch wel fijn dat je ziet dat je toch meer beweegt/stappen zet op een dag dan dat je gedacht had. Een meevaller! En water drinken is voor zoveel dingen goed! Ik merk dat als ik te weinig drink op een dag dat ik sneller hoofdpijn krijg en me compleet opgeblazen voel. Bij mij werd ook mijn huid een stuk egaler en mooier, tot ik last van rosacea kreeg en dat trucje nu niet meer werkt helaas.

@kleinte 1987: hier ook vaak perioden gehad dat de weegschaal maaar bleef schommelen. Soms met 2,5 kilo verschil per dag. Ofwel vocht vasthouden wat bij mij met de hormonen te maken heeft.
Jezelf meten wil ik zeker aanraden! Heb dat afgelopen jaar niet gedaan omdat we geen meetlint in huis hadden en vergat telkens om er eentje aan te schaffen. Tot een tijdje terug, zag hem hangen in de supermarkt en gelijk meegenomen want ik merkte dat ik qua omvang bij mijn middel slanker was. Qua gewicht maar 1 kilo, maar die centimeters vind ik toch leuker en belangrijkere resultaten. Kreeg diezelfde avond ook de complimenten van mijn sport instructrice die ook echt veel verschil zag. Helaas dit moment dus alleen gevierd met het compliment en dus niet met de werkelijke centimeters. Ahja komende weken er weer tegenaan en dan weer eens meten,!

Vandaag was een fijne dag. Op kantoor gewerkt, de dag vloog voorbij! Op het werk wel 1 boterham extra gegeten dan de bedoeling was. Had ook wat komkommer en tomaatjes mee en die kreeg ik dus niet helemaal op. Ofwel ik weet nu dat die ene boterham de volgende keer niet nodig is omdat ik dan mijn portie groenten erna niet meer op krijg.

Avondeten iets minder gezond gegeten en probeer dat een beetje goed te praten in mijn hoofd door op de hometrainer te fietsen. Niet super intensief gefietst maar wel lekker doortrappen zo'n 50 minuten.

Van het weekend eindelijk een batterij aangeschaft en vervangen dus kan morgen eens kijken of er qua kilo's sinds een maand geleden weer wat aangekomen is ja of Nee. Hopelijk is het ondanks ziekte en vakantie toch stabiel gebleven.

Verder zit de motivatie er goed in, voel me goed en zie het sporten en gezonder eten weer helemaal zitten. Ook leuk om hier zoveel positieve berichtjes te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 19:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren na het typen van mijn berichtje nog energie genoeg over om nog wat oefeningen met gewichten er achteraan te doen. Nog een kwartiertje ofzo bezig geweest met vooral oefeningen voor de core en wat oefeningen voor mijn heupen i.v.m. blessure. Al met al tevreden over de gehele sportsessie.

Vanochtend gewogen, gelukkig ben ik stabiel gebleven en is er niets aangekomen in die onregelmatige weken. Nu weer lekker in het gezonde ritme door. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 10 van 25