Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ logano net nog even crosstrainer, nu even pauze en andere workout
Lees zo de rest ff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2021 20:53    

Reageer met quote
Hé wat vreselijk moet dat zijn die pijn. Wel apart dat je het tijdens bodypump niet voelt. Zit er niet ergens wat klem of gedraaid? Een keer naar de osteopaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 feb 2021 7:17    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het bewegen gaat hier erg goed. Ik heb elke dag gefietst. Met dit weer is dat ook een feestje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 feb 2021 17:09    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb bijna elke dag een workout gedaan, en vanmorgen na een week eindelijk weer eens lekker een uur gewandeld. Wil misschien straks nog even een workout doen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Esser: Oh nog lekker bezig geweest zo te lezen! Vind het knap dat je toch nog bent gaan sporten ondanks dat pas later kon dan je had gewild. Ik zou het dan al opgegeven hebben denk ik haha. Dus je bent het goede voorbeeld van hoe het wél moet! Erg blij

Ik ga het vanmiddag horen.. ik ga vragen of fysio nog wel zin heeft en wat er nog meer voor mogelijkheden zijn of dat ik terug moet naar de huisarts. Osteopaat heb ik eigenlijk nog nooit verhalen over gehoord, ik zal mezelf eens inlezen.

@vorlijkvlindertje: Fijn dat het fietsen zo vanzelf gaat met dit lekkere weer. Dat maakt het een stuk leuker natuurlijk om lekker in beweging te zijn!

@Crazymoon: Phooee iedere dag een workout, wauw Erg blij Lekker bezig hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 9:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alleen de zondag niet logano, mijn rustdag haha
Als het lukt doen we dan met het gezin wel even een kort rondje dus bewegen doe ik dan nog wel.

Gisteren iets minder goed gegeten maar toch netjes binnen de calorieën. Vanmorgen 400 gram zwaarder. pfff.. zal het weer komen doordat ik meer buiten ben en dus in de kou? Vorige keer gebeurde precies hetzelfde toen het zo koud was tijdens het wandelen. Graden omlaag, gewicht omhoog. Lekker dan Verward Lachen

Nou ja, ik ga maar gewoon door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 13:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Alleen de zondag niet logano, mijn rustdag haha
Als het lukt doen we dan met het gezin wel even een kort rondje dus bewegen doe ik dan nog wel.

Gisteren iets minder goed gegeten maar toch netjes binnen de calorieën. Vanmorgen 400 gram zwaarder. pfff.. zal het weer komen doordat ik meer buiten ben en dus in de kou? Vorige keer gebeurde precies hetzelfde toen het zo koud was tijdens het wandelen. Graden omlaag, gewicht omhoog. Lekker dan Verward Lachen

Nou ja, ik ga maar gewoon door!

Of misschien in spiermassa aangekomen doordat je de hele week flink wat workouts gedaan hebt? Dat zou ook nog kunnen he.
Of net wat meer vocht vasthouden? Ik weeg soms van de ene op de andere dag 1,5 kilo zwaarder door vocht vasthouden Rollende ogen trekt dan na 1 of 2 dagen wel weer weg.

Laatst aangepast door Logano op di 02 mrt 2021 16:38, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 16:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zojuist fysio gehad en toch weer een beetje hoop gekregen. Andere oefeningen meegekregen en ook wat oefeningen die ik lange termijn moet blijven doen om in de toekomst zulke heftige problemen te voorkomen. Ik ben benieuwd en ga mijn best doen.

Buiten was het heerlijk weer had ik gemerkt, dus wellicht ga ik vanavond een wat grotere wandeling maken. Even wat anders dan zitten de hele dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 16:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Super Logano, fijn dat je weer wat hoop hebt! Nog gewandeld gisteren?

Ik heb vanmorgen bijna 2 uur gelopen, meestal start ik direct als ik de kinderen naar school heb gebracht. Dat doe ik ook al lopend dus start meestal rond kwart over 8 en loop ik een uurtje. Maar het was zulk lekker weer vond ik (wel fris nog) dus ik heb een wat langer rondje gemaakt. Voelde mn benen wel op het laatst, en ze zijn nu nog moe. Zou ook nog een workout doen, wilde dat vanmorgen doen maar dat lukte me echt niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:46    

Reageer met quote
Ohhh lekker wandelen met dit weer,, ik ben aan het werk achter de computer op kantoor op zolder,. Nadeel van thuiswerken..
hopelijk vanavond nog beetje sporten als m’n buik t toelaat (periode)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 14:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25  Volgende
Pagina 23 van 25