Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sasa> het ging nog best aardig Lachen
Je krijgt er wel zoveel energie van dat ik vanavond weer een rondje ga. Ben het hardlopen aan het opbouwen met de 5K Runner app erg leuk. Spotify aan en gaan. Het programma is totaal 8 weken en begin nu in week 4. De eerste weken gingen vrij makkelijk dus het zal aankomende weken wel wat uitdagender zijn.

Dai> je gaat super goed!! Laat je niet ontmoedigen door het feit dat het nu wat langzamer gaat.

:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 9:15    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer goed gesport pfff,
Ene dag gaat beter dan de andere dag,
Geef niks ik ben lekker bezig.
Het is mooi weer vanmiddag maar een stukje lopen.
Morgen en vrijdag heb ik de kleinkids dus dat gaat er weinig gesport worden.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Lady Blue - goed om te horen dan herbete ging dan je had verwacht! En leuk, zo’n app die je motiveerd.

@Shakena - goed bezig geweest! Veel plezier met je kleinkinderen. Daar kan je toch op zich ook loopspelletjes of zo mee doen. Of zijn ze nog heel klein?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2020 23:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch vandaag even een half uur gesport via you tube Joanna Soh
Nou die dame die kan het ook wel
Straks komen de kleinkids.
Vanmiddag even met ze naar een tuincentrum kerst show kijken.
Zaterdag word buiten de olijfbomen in het licht gezet en een grote ster voor mn huiskamer raam gehangen.
de rest van de kerst versiering doen ik pas als de Sint het land weer uit is ;-)

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 10:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
@Lady Blue - goed om te horen dan herbete ging dan je had verwacht! En leuk, zo’n app die je motiveerd.

@Shakena - goed bezig geweest! Veel plezier met je kleinkinderen. Daar kan je toch op zich ook loopspelletjes of zo mee doen. Of zijn ze nog heel klein?

De oudste is 3 jaar en de jongste is 7 maanden.
Probeer wel te g aan lopen met de wagen en dat finley (3 jaar) op een fietsje mee gaat, maar dat vind hij niet echt leuk haha als het aan hem ligt zit hij de hele dag achter de tablet.maar daar trapt oma niet in. Als het droog is gaan we naar buiten en anders binnen kleuren/kleien e.d. gewoon lekker bezig zijn. Hij mag best even op de tab let maar niet een uur of uren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 10:59    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben er ook weer.

Mijn weegschaal was kapot dus kon even niet goed wegen. Nu gelukkig weer een nieuwe weegschaal.

Bewegen is ook eventjes wat minder geweest. Ik heb een oogontsteking en omdat dat een symptoom van corona was moest ik binnen blijven. Gelukkig negatief getest en nu langzaam weer wat beweging oppakken. Mijn oogontsteking is wel lastig omdat ik nu niet goed licht verdraag. Hopelijk ben ik er snel weer vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig is mijn slechte week er al weer bijna helemaal af.

Ik heb heb na lang twijfelen toch nu de stap gezet en een afspraak gemaakt met een diëtist voor de laatste kilo's.
Het is daar super druk dus ben pas over een paar weken aan de beurt voor een intake gesprek. Mijn hoop op een gezond gewicht aankomende zomer is nu echt een realistisch doel geworden.

Qua beweging zit het wel goed, ik sport en ben een bezig bijtje dus ik denk dat er bij mij meer resultaat valt te halen uit voeding, dus ben benieuwd of zei nog nieuwe ideeën/tips heeft. En net even die extra support.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 9:45    

Reageer met quote
@Nathalie - gelukkig dat het geen Corona was. Ik hoop dat je oog snel weer beter is.

@Lady Blue - mooi dat je je slechte week al bijna ongedaan hebt gemaakt! Mij is het nog niet helemaal gelukt, maar ik ga ook de goede kant op! De hele week heb ik me heel netjes gedragen. Mijn grote uitdaging is altijd het weekend. Maar ik wil nu echt mijn stinkende best doen om er zonder gewichtstoename doorheen te komen!

Sinds kort lukt het me weer om 10 km hard te lopen. Dat staat morgen ochtend in ieder geval op het programma. Dat geeft in ieder geval een goede boost!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 21:42    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ lady blue, wat goed dat je die stap hebt gezet. Ik hoop voor je dat het je gaat helpen.

@ sasa hoe is het gegaan met het hardlopen?

Vandaag een rondje van 4 kilometer in het bos en duinen gelopen. Heerlijk. Voor wat betreft eten volg ik al een tijdje IF en dat bevalt me heel goed. Vandaag was ik precies 5 kilo lichter dan toen ik startte half augustus. Gaat echt heel goed. Hopelijk woensdag met mijn weegdag ook nog steeds zoveel afgevallen. Kleine stapjes tellen uiteindelijk ook op tot grote resultaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 22:28    

Reageer met quote
Moet tot mijn schande bekennen dat ik niet gegaan ben vanochtend. Voelde me niet helemaal lekker. Maandag herkansing, maar dan even kijken of ik nog tijd heb voor de 10 of dat het toch 5 wordt.

Mooi dat jij wel 4 km erop hebt zitten, Nathalie, en dat IF zo goed bevalt. Dat doe ik zelf ook en mij bevalt het ook heel goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 0:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Pagina 29 van 31