Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Logano ik zou voor een crosstrainer gaan als dat lukt qua blessures.
Dan beweeg je je armen ook.
ja het wordt steeds makkelijker, vandaag gaat het weer heel goed, en tja tussendoor moeilijke periodes horen er helaas bij.

Kordiya ik moet ook van 0,0 % conditie beginnen maar wie weet begin ik binnenkort energie te krijgen om aan mijn conditie te werken, eerst mijn suikerverslaving zien te overwinnen, dan begin ik met actiever "sporten".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 18:02    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Shakena het is ook heel ontzettend moeilijk om die knop te vinden.
Ik worstel al denk ik 14 jaar met de zoetverslaving, alleen is het de laatste jaren alleen maar erger geworden. Rollende ogen
Nu neem ik iedere ochtend als ontbijt een flinke groene smootie, Geschokt niet echt lekker op de nuchtere maag, maar het helpt mij wel om de zoete trek te minderen en soms dagen helemaal weg.
Ik wil dit in ieder geval 21 dagen achter elkaar doen,want men zegt dat het minimaal 21 dagen duurt om een 'gewoonte'aan of af te leren.
Ik wil het deze keer een kans geven,want ook ik word zo moe van dat vechten tegen suiker wat ik bijna altijd verliest.
Daarom ben ik eerlijk gezegd ook wel verbaasd dat het nu zo goed gaat zonder uitglijders, hoewel het gisteren wel heel zwaar was om vol te houden, maar dankzij mijn man is het me gelukt. Hij zei niet doen, je bent al zo goed bezig.Ik heb kunnen luisteren deze keer, hij bleef gelukkig de hele avond in de buurt zodat ik niets stiekem kon pakken. Schaam Schaam

Knap hoor, groene smootie, misschien dom maar wat zit er dan in.
Mn man is ook een onwijze zoete kauw
Elke dag den ik, afblijven wil, maar het lukt echt niet pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
shakena schreef:

Misschien eens kijken naar een Kitchen Safe? Heeft mij vaak geholpen.
www.amazon.nl/Kitchen-Safe-Opbergdoos-timer-afsluitbaar/dp/B00JGFQRN4/ref=asc_df_B00JGFQRN4/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=461583944787&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16277705822504250078&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064967&hvtargid=pla-308603404931&psc=1
Dan kun je zoetigheid een paar uur (of een paar dagen) wegsluiten zodat je er niet bij kunt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 okt 2020 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Naar een crosstrainer heb ik ook nog zitten kijken, maar uiteindelijk denk ik dat ik mezelf vaker op een hometrainer zie dan een crosstrainer. En denk dat het voor mij verstandiger is om iets te kiezen wat low impact heeft op mijn lijf, aangezien ik al gauw blessures oploop omdat ik zo o getraint ben.

Heb zojuist een hometrainer besteld.. Nu er ook echt een aantal momenten voor inplannen dat ik hem ga gebruiken. Ga alvast een beetje nadenken wat goed in mijn planning past en welke vaste momenten ik ga inplannen. Dan is het beter vol te houden.

Wel handig zo'n kistje met slot erop. Alleen zou ik denk zo enorm zitten smachten aan het moment dat ie open springt, alsof dat het teken is dat ik alles mag eten wat erin zit. Maar kan me voorstellen dat het kan helpen op de momenten dat je echt naar iets verlangt maar er gelukkig niet bij kan.

Ik ga zodadelijk nog een wandeling maken, hopelijk blijft het nog even droog. Het zal een korte wandeling zijn denk ik, want het ziet er maar dreigend uit en de miezer zal vast en zeker omslaan in harde regen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 14:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
shakena schreef:

www.amazon.nl/Kitchen-Safe-Opbergdoos-timer-afsluitbaar/dp/B00JGFQRN4/ref=asc_df_B00JGFQRN4/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=461583944787&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=16277705822504250078&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064967&hvtargid=pla-308603404931&psc=1
Dan kun je zoetigheid een paar uur (of een paar dagen) wegsluiten zodat je er niet bij kunt.

Misschien wel handig , maar denk dat mn kleinkids hier niet blij van worden hahah. En m'n man ws ook niet,
Ik moet mijzelf gewoon ff goed aanspreken.
Pffff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 17:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
shakena schreef:

Misschien wel handig , maar denk dat mn kleinkids hier niet blij van worden hahah. En m'n man ws ook niet,
Ik moet mijzelf gewoon ff goed aanspreken.
Pffff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 17:30    

Reageer met quote
shakena schreef:
[:

Elke dag den ik, afblijven wil, maar het lukt echt niet pfff[/quote]

Geen domme vraag hoor Shakena.

Ik heb mijn smooties van Jasper Alblas, dat zijn uitgekiende smooties zeg maar, dus geen zelfverzonnen.

Ik zal er een viertal opschrijven dan heb je enig idee.
Vind ze niet allemaal lekker, maar het gaat om de gezondheid vind ik en omdat het echt goed helpt tegen een suikerdip ga ik er mee door:

150 gr, ijsbergsla, 2 stengels bleekselderij, sap van een 1/2 citroen, 1/2 banaan,1 handje peterselie,1/2 kopje water, 1 minuut blenden,

50 gr, spinazie, 30 gr, havermout,1/1 banaan,30 gr, kokossnippers,1 th, honing,1/4 avocado,3/4 th. kaneel,1 el, cacaopoeder 1 kopje kokoswater,

200 ml, yoghurt, 1/2 banaan,8 walnoten,50 gr, amandelen,2 th, cacaopoeder,1/2 kopje water,

1 gekookte rode biet,50 gr, amandelen,1 el, pompoenpitten,1 el, lijnzaad,1/2 banaan,40 gr, bosvruchten[diepvries] 1 th kaneel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:00    

Reageer met quote
Kordiya zo'n trommel is een heel goed idee, maar wel prijzig. Geschokt
Moest wel lachen wat Logano zei over dat reikhalzend uitzien naar wanneer het openspringt, Lachen zie het al helemaal voor me.
En ook van Shakena dat ze er niet blij van worden, haha

Logano, goed van je dat je een hometrainer gekocht hebt, en tijd inplannen gaat volgens mij best lukken, als je ff niets te doen hebt ga je gewoon ff fietsen, je hoeft er de deur niet voor uit dus je kan het altijd doen.

Ik heb vanmorgen 5 min, crosstrainen er op zitten en het ging goed.
Het begin is weer gemaakt en nu doorzetten.
Ook tijden inplannen wanneer ik het ga doen om het op deze manier vast te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:00    

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,5kg. Er is geen peil meer op te trekken, het scheelt kilo's per dag. Ik kan beter 1x per week op maandag avond wegen bij de E.G.A. en verder niet meer naar de weegschaal kijken.
We gaan met goede moed door.

Dat is een heel goed plan, anders wordt je er alleen maar kriegel van.
Ik weeg me ook maar 1 x per week, dus iedere zaterdagmorgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 23 van 34