Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
welkom terug Logano, leuk dat je weer vam de partij bent.

Shakena ik hoop dat je dochter negatief is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 14:35    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
dai165 schreef:
@logano
Welkom terug. De kettlebel oefening is best heftig. rustig opbouwen is dan ook niet zo erg toch? ennnn elke minuut extra bewegen moet je als een winst zien

@shakena
Duimen maar. Is ze thuis in afwachting van de uitslag?

ja ze wacht het thuis af, heb al gezegd als je slim bent bestel je, je boodschappen even online dan heb je dat in ieder geval binnen. Wij bestellen ook online en het word daar steeds drukker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dai165: Zo is dat! Die paar minuten is weer mooi meegenomen. Verder is rustig opbouwen inderdaad niet verkeerd, zeker omdat ik het net doe na het opstaan. Dan moet ik nog wat wakker worden haha.

@stevelina: Dankjewel!

@shakena: Super goed dat je thuis lekker aan het sporten bent gegaan! Hopelijk is de uitslag de test negatief, en zijn jullie niet besmet. Als het zo dichtbij komt dan is het toch maar weer eventjes in de regels duiken van die quarantaine, al is het soms niet helemaal duidelijk allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 16:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@logano,
Zo Is het maar net,en dan toch de schrik komt het zo dichtbij
Hoor ook net dat er een paar vrijwilligers van ons (De Zonnebloem)
Ook besmet zijn pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pff jeetje komt dan wel dichtbij zo!

Ik heb vorige week zelf ook een test moeten doen. Gelukkig negatief, had dus alleen een snotneus vanwege weersomschakeling. Maar een goede vriend van me bleek wel positief getest die dat zelf niet verwacht had. Dat was toch ook wel even schrikken, dat was het eerste 'geval' dat zo dicht in mijn omgeving.

Gisterenavond een workout gehad. Was wat meer krachttraining met weerstandband dan conditionele training. Maar op zich niet erg. Bepaalde oefeningen waren en makkie, die weerstandsband had weinig effect. En sommige oefeningen waren echt even zwaar. Kon goed merken welke spieren in al getraind heb met bodypump en welke we niet trainen Lachen Nu op bepaald plekken lekker spierpijn, maar ik was voldaan na de les en vond het goed gaan.

Vandaag een dagje rust voor de spieren.

Fijne dag nog iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 8:32    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Gisteren 9.19km, gewandeld.

Ook hier komt het steeds dichterbij. Rollende ogen
We wonen in een omgeving waar het flink de kop op steekt, 1 winkel zit al dicht.
Ook op beide scholen van onze kinderen zijn er leraren en leerlingen die het hebben.
Gelukkig hebben ze nu een week vakantie, hopelijk is het daarna wat gezakt. Maar heb er een hard hoofd in. Ik hoop niet dat de scholen opnieuw dicht gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 8:45    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Na een druk weekje, ben ik ook weer van de partij.

Aan beweging niet zoveel gedaan. We zitten midden in een verbouwing en ik had mijn 4 nichtjes te logeren, dus 7 kids in huis. Was best druk.

Vandaag en morgen werken en daarna kan ik hopelijk me weer wat meer op het bewegen richten.

Pff komt wel dichtbij voor sommigen dat virus. Ik hoop toch echt dat het ons huisje voorbij gaat. alle drie mijn kinderen en ik zitten in de risicogroep.

En ondanks niet zoveel bewegen wel weer super afgevallen. zo zie je maar hoeveel goed op voeding letten doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Nathalie - dat het aardig wat energie kost om voor 7 kinderen te zorgen verbaast me helemaal niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 12:03    
Man Weeggegevens   Andre 1953
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Heey allemaal,

Deze week nog geen extra beweging kunnen doen. Heb zondag rug geblokkeerd en kan pas van vandaag zonder pijn recht staan.
Zal deze week rusten zijn en hopen dat ik volgende week opnieuw wat extra kan bewegen.
Jullie zijn goed bezig en ik hoop dat je allemaal volhoud.
Voor allen: hou het gezond en blijf gespaard van corona.

groeten van Andre

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 15:02    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb maandag hardgelopen en vanavond staat er een circuit training op de planning. Gelukkig afgelopen weekend iets minder slecht geweest dus hopelijk straks weer een groen vakje.
Leuk om je hier weer te zien Logano.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 16:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 17 van 34